Η απλή απόφαση που θα σας κάνει πιο αποδοτικούς και πιο υγιείς

26 Νοεμβρίου 2014

Όταν είμαστε ξεκούραστοι, είμαστε και πιο δραστήριοι. Και όταν είμαστε δραστήριοι, αισθανόμαστε καλά με τον εαυτό μας, δυναμικοί και δυνατοί. Όταν μας χτυπά η κούραση, τότε όλα  μας φαίνονται άθλος, από το πιο απλό ως το πιο μεγάλο και εφόσον ως είδος είμαστε...ενοχικοί (προπατορικό αμάρτημα κ.λπ.),  κατηγορούμε τον εαυτό μας για αδυναμία και ανικανότητα.

Και ως γνωστόν, η χαμηλή αυτοεκτίμηση ωθεί τον άνθρωπο στην αδράνεια.

Δεν φταίνε όμως οι ικανότητές μας. Φταίει απλά η έλλειψη ύπνου. Είναι απίστευτο το πόσα πράγματα δεν προχωράνε όπως τα θέλουμε απλά και μόνο επειδή…μας λείπει ύπνος!

Έρευνα στις ΗΠΑ έδειξε ότι μια ώρα παραπάνω ύπνου κάθε βράδυ κάνει μεγαλύτερη διαφορά στο επίπεδο ευτυχίας του ανθρώπου απ' ότι μια αύξηση εκατοντάδων (!) δολαρίων

Και είναι επίσης απίστευτο πόσο συχνά μεγάλες ανθρώπινες καταστροφές οφείλονται στην έλλειψη ύπνου:

H χρόνια φυσική καταστροφή από την πετρελαιοκηλίδα της Exxon στην Αλάσκα το 1989, η ανατίναξη του Challenger και η πυρηνική έκρηξη στο Τσέρνομπιλ, έχουν όλα αποδοθεί σε ανθρώπινα λάθη στα οποία η έλλειψη ύπνου είχε παίξει ρόλο!

Ο καλός ύπνος και η συχνή άσκηση είναι δύο συνήθειες που δεν μας κάνουν μόνο υγιείς αλλά και ευτυχισμένους.

Οι γιατροί συστήνουν τουλάχιστον ένα επτάωρο με οκτάωρο ύπνου κάθε βράδυ αλλά δισεκατομμύρια κάτοικοι του πλανήτη δεν καταφέρνουν να κοιμηθούν τόσο. Όμως σε συνδυασμό με τις απάνθρωπες χρονικές πιέσεις που αντιμετωπίζουμε όλοι κάθε μέρα στη δουλειά, ο κακός ύπνος το προηγούμενο βράδυ είναι η βασική συνταγή που μας χαλάει την καθημερινή μας διάθεση.

Και παρότι οι άνθρωποι προσαρμοζόμαστε στο να αισθανόμαστε νυσταγμένοι ή κουρασμένοι, η στέρηση ύπνου κάνει κακό στη μνήμη, αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό, κάνει πιο αργό τον μεταβολισμό και ευνοεί και την αύξηση βάρους.

Πάρτε μια καλή απόφαση λοιπόν για τον εαυτό σας.

Απόψε το βράδυ, κλείστε λίγο νωρίτερα την τηλεόραση, αρνηθείτε το επιπλέον ποτό, καληνυχτείστε πρώτοι την παρέα, βγείτε από τον διάβολο που λέγεται Ίντερνετ και επιτέλους, πηγαίνετε νωρίς για ύπνο!

Αυτό το ξέρατε;

  • Η κούραση σχετίζεται με 1 στα 6 τροχαία.
  • Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται κάθε βράδυ  7 ώρες και τα Σαββατοκύριακα 8 – 20% λιγότερο απ΄ότι κοιμούνταν οι άνθρωποι το 1900
  • Αν σας παίρνει λιγότερο από πέντε λεπτά για να σας πάρει ο ύπνος μόλις ξαπλώσετε, τότε έχετε έλειψη ύπνου. Το ιδανικό είναι να κοιμάστε μετά από 10-15 λεπτά.
  • 17 συνεχείς ώρες ξύπνιοι επηρεάζει την απόδοσή μας όσο αν έχουμε στο αίμα μας αλκοόλ 0,05
  • Μετά από πέντε συνεχείς νύχτες με μειωμένο ύπνο, τρία ποτά έχουν επάνω μας την επίδραση που θα είχαν 6, αν είχαμε κοιμηθεί αρκετά
Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Νέες εφαρμογές «OnE» και «askme» από την ψηφιακή INTERAMERICAN

Στο επίκεντρο των αλλαγών που πραγματοποιούνται στην INTERAMERICAN, με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξή της και την ηγετική τοποθέτησή της στο...

Close