Η επικοινωνία είναι το κλειδί. Κανόνες για μια επιτυχημένη καμπάνια e-mail:

19 Νοεμβρίου 2014

Η “φτωχή” επικοινωνία με τον ασφαλιστή του, είναι ο νούμερο ένα λόγος που κάνει τον πελάτη να αλλάξει ασφαλιστική εταιρεία.

Σε αντίθεση, οι κορυφαίοι ασφαλιστές στην υπερ – ανεπτυγμένη αγορά των ΗΠΑ, εκτιμάται ότι κατά μέσο όρο επικοινωνούν, με τους καλύτερους πελάτες τους ... 28 φορές το χρόνο.

Η αλήθεια είναι ότι ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσει κανείς τους πελάτες του, είναι να τους παρέχει εξαιρετικό σέρβις. Αυτό, θα τους κάνει να παραμείνουν κοντά του, ακόμη και αν το ασφάλιστρο αυξηθεί, ακόμη και αν τους πλησιάσουν από ανταγωνιστική εταιρεία με μεγαλύτερα πλεονεκτήματα.

Στις μέρες μας, ένα υποτιμημένο εργαλείο στήριξης της σχέσης πελάτη – ασφαλιστή, είναι τα γνωστά μας e-mail.
Μέσω στοχευμένης καμπάνιας e-mail, ο ασφαλιστής μπορεί να κρατά ζωντανή επαφή με το πελατολόγιό του, αλλά και να προσεγγίζει πιθανούς πελάτες, όλα αυτά δε με μηδενικό κόστος, σε ελάχιστο χρόνο και με ελάχιστο...κόπο.

Αρκεί να έχει σκεφτεί προηγουμένως τι ακριβώς μήνυμα θέλει να περάσει και να καταφέρει αυτό να το μετουσιώσει σε ένα σύντομο (ο νούμερο ένα κανόνας), απλό κείμενο.

Οι κανόνες για μια επιτυχημένη καμπάνια e-mail είναι:

  • Ο τίτλος (subject line) πρέπει να είναι μικρός. Tο θέμα δεν είναι τόσο να είναι πρωτότυπος ο τίτλος, όσο το να είναι σύντομος. Οι μικροί τίτλοι έχει παρατηρηθεί ότι οδηγούν σε περισσότερα «ανοίγματα». Αν οι συνολικοί χαρακτήρες του μηνύματος είναι κάτω από 50, δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση το μήνυμα να κοπεί από τους παρόχους (internet service providers).
  • Το περιεχόμενο να είναι απλό. Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι το ανθρώπινο μάτι «σκανάρει» δεδομένα με τον τρόπο που απεικονίζεται το γράμμα "F": την πρώτη παράγραφο την διαβάζει πέρα για πέρα, την δεύτερη μέχρι τη μέση της κάθε σειράς και την τρίτη...ελάχιστα. Για αυτό και το κεντρικό μήνυμα καθώς και το όνοματεπώνυμο ή η φίρμα της εταιρείας πρέπει να είναι στην αρχή του μηνύματος και όχι στο τέλος.
  • Nα αποφεύγονται οι πολλές εικόνες. 60% των email servers μπλοκάρουν αυτόματα τις εικόνες. Δημιουργήστε μήνυμα χωρίς εικόνες.
  • Μην στέλνετε μηνύματα με την ένδειξη “no-reply” - αποπνέουν αλαζονεία και είναι εύκολο να θεωρηθούν από τον σέρβερ ως "σπαμ".
  • Δημιουργείστε στοχευμένο περιεχόμενο. Το «ένα νούμερο» μπορεί να κάνει σε όλους όταν μιλάμε για ρούχα, δεν ισχύει το ίδιο όμως και για μια επιστολή. Το ίδιο μήνυμα δεν κάνει για όλους. Στείλτε στοχευμένα μαζικά μέηλ σε πελάτες, γιατί είναι αδύνατο να επικοινωνήσετε με τον κάθε έναν ξεχωριστά, φροντίστε όμως οι συγκεκριμένοι πελάτες να έχουν παρόμοιο προφίλ και ιστορικό αγορών. Δημιουργείστε λίστες πελατών π.χ. «νιόπαντροι» ή «δημόσιοι υπάλληλοι» και προσαρμόστε ανάλογα το περιεχόμενο.
  • Μην βομβαρδίζετε τους πελάτες. Ακόμα και τα καλύτερα μηνύματα μπορεί να εκνευρίσουν αν στέλνονται επανειλημμένα. Μην στέλνετε μηνύματα πολύ συχνά. Τα e-mail που στέλνονται μια φορά την εβδομάδα έχουν κατά 80% μεγαλύτερη πιθανότητα να ανοιχτούν σε σχέση με αυτά που στέλνονται δύο και τρεις φορές την εβδομάδα. Οι ειδικοί συμφωνούν: όχι πάνω από ένα e-mail την εβδομάδα.
  • Κρατήστε αρχεία. Κρατήστε όλα τα μηνύματα και τις συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω e-mail. Βοηθούν να είστε πλήρως ενημερωμένος και να ανταποκρίνεστε άμεσα κάθε φορά που μιλάτε με τον πελάτη σας.
    Όπως δίνετε σημασία και οργανώνετε άλλα κομμάτια της δουλειάς σας, οργανώστε και τα ψηφιακά σας αρχεία. Τα προγράμματα Διαχείρισης Επαφών ( Contact Management) που κυκλοφορούν στην αγορά διευκολύνουν τρομερά την αρχειοθέτηση κάθε είδους επαφής (τηλέφωνο, συνάντηση, επιστολή) κάτω από το ονοματεπώνυμο του πελάτη.

Οι καμπάνιες e-mail βοηθούν να προσφέρετε υψηλού επιπέδου σέρβις, το οποίο χτίζει γερές σχέσεις με τον πελάτη.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

2 απαντήσεις στο Η επικοινωνία είναι το κλειδί. Κανόνες για μια επιτυχημένη καμπάνια e-mail:

  1. Ο/Η Αλέξης λέει:

    Πολύ ενδιαφέρον άρθο από επαγγελματία σε επαγγελατίες.
    Μία πολύ χρήσιμη πλατφόρμα Email Marketing με πολύ έξυπνο λογισμικό είναι το http://www.emailmarketingnow.gr που προσφέρει προγράμματα με χαμηλή μηνιαία συνδρομή.
    Δείτε το αξίζει τον κόπο…

  2. Ο/Η Τασος λέει:

    Υπάρχουν καλύτερες και φθηνότερες πλατφόρμες για email marketing
    Παραθέτω μερικές:
    https://sendgrid.com/
    http://serversmtp.com/
    https://www.mailjet.com/ (12000/μηνα Δωρεάν)

    Και υπάρχει και μια υπηρεσία που μπορείς να στείλεις με έναν έξυπνο τρόπο Δωρεάν όσα email θέλεις
    Αυτή είναι η: https://mandrill.com/

    Τις έχω χρησιμοποιήσει όλες και δουλεύουν πολύ καλά. Το κυριότερο στο email marketing είναι το Deliverability. Δηλαδή πόσα email απο αυτά που στέλνεις θα φτάσουνε στον παραλήπτη. Και αυτές οι πλατφόρμες με σωστό χειρισμό φτάνουν το 99.9%

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Η Επιθεώρηση Φουφόπουλου στο σπίτι σας!

Η Έκθεση Φθινοπωρινή Κατοικία 2014 ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία. Από το περίπτερο της Επιθεώρησης Φουφόπουλου πέρασαν πολλοί επισκέπτες και ενημερώθηκαν...

Close