Skip to content

Η καμπάνια που απογείωσε τις πωλήσεις της GEICO

Η GEICO για όσους δεν την γνωρίζετε είναι το Anytime της Αμερικής. Πρόκειται για έναν κολοσσό των online ασφαλίσεων αυτοκινήτου, τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία στην ασφάλιση αυτοκινήτων στις Ηνωμένες Πολιτείες με χαρτοφυλάκιο που αγγίζει τα 13 εκατομμύρια οχήματα.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει στην εταιρεία το γεγονός ότι ιδιοκτήτης της εταιρείας είναι ο Warren Buffett, ένας από τους κορυφαίους επενδυτές όλων των εποχών και πολλές φορές πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο.

H GEICO είναι γνωστή για τις ξεκαρδιστικές της διαφημίσεις, οι οποίες ποτέ δεν περνούν απαρατήρητες. Πρόκειται για έναν διαφημιζόμενο “βαρέων βαρών” με ετήσια διαφημιστική δαπάνη που ξεπερνά το 1 δις δολάρια.

Η εταιρεία βρίσκει συνεχώς ευρηματικούς τρόπους να είναι στην επικαιρότητα και να απασχολεί τις συζητήσεις των Αμερικανών με τις διαφημίσεις της.

Η πρώτη διαφημιστική καμπάνια που ξεχώρισε είναι αυτή που παρουσιάζουμε σήμερα, με τον “Άνθρωπο των σπηλαίων”. Η ιστορία έχει ως εξής:

Ο παρουσιαστής της διαφήμισης διατείνεται ότι “το να ασφαλίσεις το αυτοκίνητό σου στην GEICO είναι τόσο εύκολο που ακόμη και ένας άνθρωπος των σπηλαίων θα μπορούσε να το κάνει”, και τότε ξαφνικά πετάγεται ένας Νεάτερνταλ ο οποίος διαμαρτύρεται για το “ρατσιστικό” αυτό σχόλιο.

Κάπως έτσι ξετυλίγεται η καμπάνια. Σε διαφορετικά μέρη και καταστάσεις επαναλαμβάνεται η ίδια υπόθεση. Η εταιρεία θίγει άθελα της τον Νεάτερνταλ και αυτός διαμαρτύρεται. Πρόκειται για “κουφό” χιούμορ, αντίστοιχο του Σεφερλή, αν θα θέλαμε να το παρομοιάσουμε με τα δικά μας, παρόλα αυτά το αδικεί ο γραπτός λόγος.

Είναι μια καμπάνια που έκανε θραύση στην Αμερική και δημιούργησε συζητήσεις.

Δείτε όλη τη σειρά των διαφημίσεων:

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *