Skip to content

Η Groupama καινοτομεί με νέα γκάμα προϊόντων υγείας

Η Groupama αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τον πελάτη της. Δεν περιμένει τη «στιγμή της αλήθειας» που είναι η αποζημίωσή του για να έρθει σε επαφή μαζί του. Θέλει να είναι σταθερά κοντά του, ξεκινώντας από την πρόληψη και φτάνοντας μέχρι τις παροχές. Με διαφορετική και «φρέσκια» προσέγγιση, τα νέα προϊόντα υγείας της εταιρείας εισάγουν την έννοια της «ολοκληρωμένης διαχείρισης» της κατάστασης του πελάτη: πέρα από καλύψεις στην πρόληψη ή τη θεραπεία, περιλαμβάνουν υποστήριξη και στο «σημαντικό ταξίδι» της αποκατάστασης όχι μόνο για τον ίδιο τον ασθενή, αλλά για τα άτομα του άμεσου περιβάλλοντός του. Η νέα στρατηγική πωλήσεων περιλαμβάνει πολυκαναλική προσέγγιση και επέκταση πέρα από τα παραδοσιακά γεωγραφικά όρια. Αποτέλεσμα: ο αριθμός αιτήσεων για τα προγράμματα υγείας της Groupama, έχει διπλασιαστεί καθημερινά.

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, εμπορικός διευθυντής της Groupama Ασφαλιστική

Συνέντευξη στον Κοσμά Ζακυνθινό
kosmas@underwriter.gr

Κύριε Σεμερτζόγλου, το τελευταίο διάστημα η ασφαλιστική αγορά επενδύει ολοένα και περισσότερο στον κλάδο Υγείας μέσα από ένα ευρύ φάσμα νοσοκομειακών προγραμμάτων. Η ανάγκη για παροχή καλύτερων υπηρεσιών Υγείας υπήρχε ανέκαθεν. Γιατί το τελευταίο διάστημα ειδικά παρατηρούμε άνθιση των χαρτοφυλακίων παρεχόμενων υπηρεσιών;

Η οικονομική κρίση στην οποία βρίσκεται η χώρα μας τα τελευταία 10 χρόνια έχει συντελέσει σημαντικά σε αυτή την κατεύθυνση καθώς έχει «εξοντώσει» το δημόσιο Σύστημα Υγείας.

Με ένα δημόσιο σύστημα σε δεινή κατάσταση, είναι λογικό οι καταναλωτές να αναζητούν λύσεις, στρεφόμενοι στην ιδιωτική ασφάλιση.

Ταυτόχρονα η ανάγκη διαγνωστικών εξετάσεων και πρωτοβάθμιας περίθαλψης γίνεται καθημερινά πιο απαραίτητη αφού η πρόληψη είναι πιο αποτελεσματική από τη θεραπεία.

Αυτό το πλαίσιο συνολικά, θεωρώ ότι αναγκάζει τους πελάτες μας να αναζητήσουν λύσεις ακόμα και για τη διασφάλιση των βασικών, θα έλεγα, αναγκών τους. Δεν έχουν νόημα πλέον τα παλιά κλασσικά νοσοκομειακά προϊόντα, τα οποία σε αποζημίωναν μόνο όταν έκανες εισαγωγή στο νοσοκομείο. Τα σύγχρονα προγράμματα είναι «εμπλουτισμένα» με διάφορες άλλες παροχές, οι οποίες είναι εξίσου χρήσιμες και τις οποίες μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας κατά τη διάρκεια ζωής του συμβολαίου του.

Η ανάπτυξη προσωποποιημένων υπηρεσιών αποτελεί κομμάτι της φιλοσοφίας μας, την οποία και παρουσιάσαμε πρόσφατα όταν λανσάραμε τα καινούργια νοσοκομειακά προϊόντα της Groupama Ασφαλιστική. Αλλάξαμε πλέον τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τον πελάτη μας. Δεν περιμένουμε τη «στιγμή της αλήθειας» που είναι η αποζημίωση του για να έρθουμε σε επαφή μαζί του. Θέλουμε να είμαστε σε περισσότερες στιγμές κοντά του. Από την πρόληψη, έως τις παροχές.

Σε αυτή την κατεύθυνση, χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα δύο περιπτώσεων κάλυψης της Groupama Ασφαλιστική που αφορούν νόσους όπως το Αλτσχάιμερ και ο Καρκίνος.

Η νόσος Αλτσχάιμερ αποτελεί την ασθένεια της εποχής μας και κανένας δε γνωρίζει πότε θα δοθεί λύση ολοκληρωτικά, πότε θα εξαλειφθεί η νόσος. Η επιστημονική κοινότητα αναφέρει ότι η κόπωση του εγκεφάλου από την τεράστια ποσότητα πληροφοριών, την οποία δέχεται καθημερινά, συντελεί στην εμφάνισή της. Η νόσος Αλτσχάιμερ βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των επικίνδυνων για την Υγεία παθήσεων στην Αμερική.

Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν τις ιδιαίτερες ανάγκες που προκύπτουν σε περίπτωση εμφάνισης της πάθησης και πως η κάλυψη της δεν αφορά τον ίδιο τον ασθενή, αλλά τους ανθρώπους και το οικοσύστημα που βρίσκονται στον περίγυρό του.

Εμείς μέσα από τα προϊόντα μας εισαγάγαμε την έννοια διαχείρισης της κατάστασης του πελάτη μας, από την πλευρά της οικογένειας του. Μαθαίνουμε λοιπόν στους συγγενείς πρώτου βαθμού τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίσουν έναν ασθενή που παρουσίασε Αλτσχάιμερ, καθώς το ψυχολογικό βάρος για τους οικείους του είναι πραγματικά τεράστιο.

Αντίστοιχη είναι η προσέγγισή μας και στη «σύγχρονη» ασθένεια εμφάνισης καρκίνου, με την πάθηση να αφορά περισσότερο στον γυναικείο πληθυσμό. Στο μέτωπο αυτό, εάν κριθεί ιατρικά ότι πρέπει να γίνει προληπτική αφαίρεση των οργάνων μιας κυρίας, θα προχωρήσουμε στην κάλυψη της ενέργειας αυτής. Δε μένουμε στην παραδοσιακή και πεπαλαιωμένη προσέγγιση που θα έπρεπε κάποιος να αρρωστήσει για να το κάνει αυτό.

Επίσης, στις περιπτώσεις καρκίνου του μαστού, μείζον ζήτημα είναι η αποκατάσταση μετά την αφαίρεση. Εμείς δεν προσεγγίζουμε με καλύψεις μόνο την πρόληψη ή τη θεραπεία, αλλά και το πολύ σημαντικό ταξίδι της αποκατάστασης. Πλέον, οι πελάτες θέλουν να είμαστε διαρκώς δίπλα τους όταν πραγματικά μας χρειάζονται σε όλη τη διάρκεια συνεργασίας μας.

Ποιά τα βασικά σημεία των προϊόντων της εταιρείας που καθιστούν την Groupama Ασφαλιστική ανταγωνιστική σήμερα;

Στη Groupama Ασφαλιστική διαθέτουμε την πιο πλήρη γκάμα προϊόντων Υγείας που διαθέτει σήμερα η ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Με ετησίως ανανεούμενα νοσοκομειακά προϊόντα που καλύπτουν τον πελάτη και την οικογένειά του από το 1ο ευρώ -χωρίς καθόλου απαλλασσόμενο ποσό δηλαδή- μέχρι και προϊόντα με απαλλαγή 6.000€ ετησίως που απευθύνονται περισσότερο σε πελάτες που διαθέτουν μια πρώτη βασική κάλυψη μέσω ενός ομαδικού νοσοκομειακού προγράμματος. Με προϊόντα που «εκπαιδεύουν» τους πελάτες να χρησιμοποιούν όλους τους φορείς ασφάλισης (κοινωνικούς ή παροχές ομαδικών ασφαλιστηρίων) και φυσικά με το μεγαλύτερο δίκτυο συμβεβλημένων νοσοκομείων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ταυτόχρονα είμαστε από τις λίγες εταιρείες που ακόμη διατηρούν ισόβια νοσοκομειακά προγράμματα για εκείνους τους πελάτες που τα επιθυμούν, αλλά και που μπορούν να τα υποστηρίξουν οικονομικά.

Δε μας ενδιαφέρει να επικοινωνήσουμε ή να προωθήσουμε στον πελάτη προϊόντα υγείας χαμηλού κόστους. Μας ενδιαφέρει μόνο η ουσία και η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε συνολικά σε περίπτωση ασθένειας και σε περίπτωση ατυχήματος. Τέλος το βασικό μας ενδιαφέρον είναι πώς ο πελάτης που θα ασφαλιστεί σε εμάς, αλλά και ο ασφαλιστικός του διαμεσολαβητής, θα αισθάνονται πραγματικά ήσυχοι. Τη στιγμή που ο πελάτης θα μας χρειαστεί, τη στιγμή της «αλήθειας», δε θα ανησυχήσουν ούτε για τυχόν ψιλά γράμματα, κρυφούς όρους, ούτε για το εάν ο πελάτης είναι «πραγματικά» καλυμμένος. Δίπλα τους βρίσκεται μια ολόκληρη εταιρεία με ανθρώπινο πρόσωπο και ξεκάθαρες, ταχύτατες διαδικασίες.

Συνοψίζοντας, το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η ολοκληρωμένη πρότασή μας. Ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων με την καλύτερη σχέση κόστους – παροχών, με νέες καινοτόμες υπηρεσίες και φυσικά μια εταιρεία με ανθρώπινο πρόσωπο όταν ο πελάτης την χρειάζεται.

Απολογιστικά τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία σχετικά με την ανταπόκριση του κοινού μετά το νέο λανσάρισμα των νοσοκομειακών προϊόντων που κάνατε τον περασμένο Μάιο;

Η ανταπόκριση της αγοράς, ειδικά στο χώρο των δικτύων πωλήσεων είναι ιδιαίτερα θετική και αυτό φαίνεται από την αύξηση της μέσης παραγωγικότητας των δικτύων πωλήσεων. Έχει σχεδόν διπλασιαστεί ο αριθμός των αιτήσεων καθημερινά. Η θετική ανταπόκριση αποτυπώνεται και από τις προθέσεις των πρακτορειακών δικτύων που θέλουν να ξεκινήσουν συνεργασία μαζί μας.

Μέχρι πριν μερικά χρόνια τα νοσοκομειακά μας προϊόντα τα προωθούσε το Exclusive Δίκτυο μας (ένα καθαρά «ζωικό δίκτυο» με έμπειρους και ποιοτικούς συνεργάτες. Πλέον όμως με τη δημιουργία εταιρειών ελεύθερης διαμεσολάβησης με προσανατολισμό στις ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας, το τοπίο έχει αλλάξει αρκετά. Έτσι, για να αναπτύξουμε και να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας επενδύουμε και στο πρακτορειακό δίκτυο, ώστε η νέα παραγωγή να είναι μοιρασμένη και από τα δύο μεγάλα μας κανάλια διανομής. Άλλωστε εξ’ ορισμού, η εταιρεία μας είναι πολυκαναλική και ανοιχτή σε όσους θέλουν να συνεργαστούν μαζί της.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει «ανοίξει» νέα κανάλια επικοινωνίας με τους καταναλωτές, όπως για παράδειγμα τα social media. Η πληθώρα πληροφοριών και προσφορών διευκολύνουν ή μπερδεύουν περισσότερο τον υποψήφιο πελάτη;

Οι διάφορες επικοινωνιακές καμπάνιες που επιχειρούν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να προκαλέσουν τον καταναλωτή, είναι σχεδόν σίγουρο ότι παραβλέπουν την ποιότητα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της πρακτικής αποτελεί η αγορά του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα η αγορά να έχει υποστεί καθίζηση στα ασφάλιστρα κοντά στο 50%.

Ανησυχώ, μήπως με τέτοιες πρακτικές μπει η αγορά στη διαδικασία να κάνει και στην Υγεία το ίδιο, δίχως όμως να υπάρχει το περιθώριο. Ειδικά όσον αφορά στην Υγεία, δεν επιτρέπεται δεοντολογικά και ηθικά να εισέλθει η αγορά σε έναν φαύλο ανταγωνισμό για το φτηνότερο προϊόν.

Για εμάς οι νέες τεχνολογίες πρέπει να μπουν στην υπηρεσία του πελάτη (και του συνεργάτη μας), με στόχο την καλύτερη, ταχύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτησή του.

Τον χώρο που θα καταλάβει το κάθε κανάλι διανομής στις πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων, τον καθορίζει μόνο ο καταναλωτής. Αν και πιστεύω ότι η πώληση βάσει αναγκών είναι αυτή που απαιτείται στις ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας, πιθανόν ένας συνδυασμός Research on Line Buy off line μπορεί κάλλιστα να λειτουργήσει. Και φυσικά η Groupama Ασφαλιστική δεν μπορεί να απέχει από το τοπίο.

Λίγο πριν την ολοκλήρωση του τρέχοντος έτους, ποιές οι προβλέψεις για τις αποδόσεις της Groupama Ασφαλιστική, αλλά και οι στόχοι του 2019;

Η χρονιά κλείνει πάρα πολύ καλά καθώς είμαστε εντός των παραγωγικών μας στόχων. Ήδη στις ασφαλίσεις αυτοκινήτου καταγράφεται μια πολύ μεγάλη ανάπτυξη και τελικά η επιλογή μας να τοποθετηθούμε και σε περιοχές, πέραν των παραδοσιακών, που είχαμε παρουσία (σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη), στέφθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία.

Η Περιφέρεια μπαίνει στο «παιχνίδι» και στον κλάδο αυτοκινήτου, αλλά και στους υπόλοιπους κινδύνους.

Για την επόμενη χρονιά ετοιμάζουμε αρκετές λύσεις σε προϊόντα unit linked, τα οποία σχεδιάζουμε να είναι ιδιαίτερα ελκυστικά για τους πελάτες και τα δίκτυα μας.

Για το 2019, στόχος μας είναι να αναπτυχθούμε εκτός από τις Γενικές ασφάλειες σε όλες τις Ασφαλίσεις Ζωής με κύριο άξονα τις ατομικές ασφαλίσεις Υγείας εκμεταλλευόμενοι τις νέες τεχνολογίες, αλλά και την τεχνογνωσία του μεγάλου Ομίλου στον οποίο ανήκουμε.

Περιμένετε λοιπόν αρκετές εκπλήξεις από τη Groupama Ασφαλιστική για το 2019!

(Κεντρική Φωτό: Ο κ. Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, εμπορικός διευθυντής της Groupama Ασφαλιστική)

1 Comment

  1. Avatar

    Πολύ καλή συνέντευξη κάλυψε ολοκληρωμένα το θέμα που παρουσιάζει.
    Αυτό που κρατάω ως επαγγελματίας διαμεσολαβητής είναι την αναφορά του κ. Σεμερτζόγλου
    ΄΄ Τέλος το βασικό μας ενδιαφέρον είναι πώς ο πελάτης που θα ασφαλιστεί σε εμάς, αλλά και ο ασφαλιστικός του διαμεσολαβητής, θα αισθάνονται πραγματικά ήσυχοι. ΄΄


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *