Η VITA Insurance Brokers, ένας εξειδικευμένος μεσίτης ασφαλίσεων με έδρα τον Πειραιά, αναζητά υποψήφιο για τη θέση του Insurance & Claims Handler.
Key Responsibilities
Administrative
- Παρακολούθηση & διαχείρηση αλληλογραφίας
- Διατήρηση & ενημέρωση συστήματος αρχειοθέτησης
- Καταχώρηση δεδομένων
- Συντονισμός συναντήσεων με πελάτες και ασφαλιστικές εταιρείες
- Διαχείρηση Social Media
Insurance & Claims
- Eξυπηρέτηση πελατολογίου
- Ενημέρωση χρηματοασφαλιστικής βάσης δεδομένων
- Διαχείριση portal ασφαλιστικών εταιρειών
- Παρακολούθηση, αξιολόγηση & διαχείρηση αιτημάτων αποζημίωσης
- Παροχή υποστήριξης στη διαδικασία εκκαθάρισης απαιτήσεων
- Σύνταξη & έκδοση εγγράφων
- Διαχείριση της ασφαλιστικής τεκμηρίωσης και σχετικών εγγράφων
Key Requirements
- Εργατικότητα & υπευθυνότητα
- Ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Διαπραγματευτική ικανότητα
- Αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Αναλυτική σκέψη και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
- Γνώση των ασφαλιστικών διαδικασιών και κανονισμών
- Εξοικείωση με τα συστήματα ασφαλιστικής επεξεργασίας και λογισμικού γραφείου
Key Qualifications
- Πτυχίο Πανεπιστημίου Πειραιώς [Τμήμα Στατιστικής & Ασφαλιστικής Επιστήμης]
- EIAS Diploma in Insurance Science and Operations
- Κάτοχος πιστοποιητικού Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή Επιπέδου Α
- Άριστη γνώση της ελληνικής & αγγλικής γλώσσας
- European Computer Driving Licence
Training & Experience
- Ένα έτος ελάχιστης προϋπηρεσίας σε αντίστοιχη θέση
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος της ομάδας μας, παρακαλείσθε να αποστείλετε το βιογραφικό σας στο: cv@vita-insurancebrokers.gr
No comment yet, add your voice below!