Κάθε διαμεσολαβητής μπορεί να ξεκινήσει online πωλήσεις με το Sales4Net της Interlife

18 Μαΐου 2015

"Η Ιντερνετική πώληση είναι αγαθό για τον Διαμεσολαβητή, όχι για τις εταιρείες" είχε δηλώσει μεταξύ άλλων ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interlife Ιωάννης Βοτσαρίδης, στις 10 Φεβρουαρίου στη διάρκεια της καθιερωμένης συνέντευξης τύπου για τον απολογισμό της χρονιάς.

Και πρόσθεσε "Πρέπει να δώσουμε στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές τα κατάλληλα εργαλεία ώστε αυτό που λέγεται "ιντερνετική πώληση", να είναι δικό τους αγαθό και όχι αγαθό μιας ασφαλιστικής εταιρείας που έχει επιλέξει να πουλάει προϊόντα με αυτό τον τρόπο."

Σήμερα, η Interlife λανσάρει ένα φιλόδοξο και ιδιαιτέρως πρωτότυπο εργαλείο το Sales4Net. Πρόκειται για έναν μηχανισμό τον οποίο μπορεί να "κουμπώσει" πολύ εύκολα στην ιστοσελίδα του κάθε συνεργάτης της εταιρείας, και του δίνει τη δυνατότητα να πουλάει online τα προγράμματα της Interlife για την ασφάλιση αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών.

Η πρωτοτυπία του εγχειρήματος έγκειται στο γεγονός ότι η εταιρεία καλεί τον διαμεσολαβητή να κάνει στο Internet αυτό που διαχρονικά κάνει μέσα από τα παραδοσιακά κανάλια. Δηλαδή, του ζητά να φέρει τον πελάτη.

Του παρέχει την υποδομή και του ζητά να φέρει τα "κλικς".

Πρακτικά, ο ρόλος που καλείται να παίξει ο διαμεσολαβητής είναι αυτός του Online Marketer. Πρέπει να προσεγγίσει τον πελάτη αξιοποιώντας τα online μέσα προβολής, να τον φέρει στην ιστοσελίδα του και από εκεί με τον μηχανισμό του Sales4Net να του πουλήσει το συμβόλαιο.

Πρόκειται για ένα φιλόδοξο εγχείρημα, σίγουρα καινοτόμο, την επιτυχία του οποίου θα κρίνει η ικανότητα των διαμεσολαβητών στο online marketing.

Στα θετικά το γεγονός ότι η εφαρμογή είναι καλά μελετημένη, έχει καλή εμφάνιση, είναι εύκολη στη χρήση και ενσωματώνεται γρήγορα και χωρίς κόπο σε κάθε ιστοσελίδα. Στα αρνητικά, το γεγονός ότι το κόστος την Online διαφήμισης θα επωμιστεί ο ασφαλιστής: Δημιουργία διαφημιστικών banners, διαφημίσεις Google, Facebook. Επιπροσθέτως, για να λειτουργήσει το κανάλι αυτό έχει την προϋπόθεση ότι ο διαμεσολαβητής διαθέτει μια εμφανίσιμη και εύχρηστη ιστοσελίδα.

Μια καλή ιδέα θα ήταν η παροχή μαζί με την πλατφόρμα του Sales4Net "πακέτου" έτοιμων δημιουργικών: Banners για Facebook, Banners για Google, Email Newsletters, Website Templates, τα οποία θα μπορεί να χρησιμοποιήσει απευθείας κάθε συνεργαζόμενος διαμεσολαβητής.

Σε κάθε περίπτωση το Sales4Net δίνει τη δυνατότητα σε όποιον συνεργάτη της εταιρείας έχει ιστοσελίδα να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στις online πωλήσεις χωρίς να αναλάβει το μεγάλο κόστος της δημιουργίας του μηχανισμού online τιμολόγησης.

Παραθέτουμε ορισμένα παραδείγματα άμεσης εφαρμογής για κάθε διαμεσολαβητή που ενδιαφέρεται να επιχειρήσει τις online πωλήσεις:

1. Προσέγγιση νέων πελατών (Δύσκολο):

  • Διαφήμιση στο Facebook: Εκμεταλλευτείτε το χαμηλό κόστος διαφήμισης στο Facebook και διαφημιστείτε με προϊοντικά banners. Δηλαδή, banners που θα αναφέρουν απευθείας το όφελος για τον πελάτη. Πχ, "Ασφάλιση αυτοκινήτου από 100€".
  • Διαφήμιση στο Google: Διαφημιστείτε στις αναζητήσεις που κάνουν οι έλληνες χρήστες του Google όπως "ασφάλιση αυτοκινήτου", "φθηνές ασφάλειες", κτλ. Συνδυάστε το με τα δωρεάν κουπόνια αξίας 75€ που δίνει το "Underwriter".

2. Επικοινωνία με τους πελάτες σας (Εύκολο):

  • Ενημερώστε τους πελάτες σας μέσω E-mail Newsletters για τη δυνατότητα Online αγοράς συμβολαίου. Και πάλι, χρησιμοποιήστε το οικονομικό όφελος ως "σημαία": "Πακέτα ασφάλισης αυτοκινήτου από 100€".
  • Ενημερώστε τους εν δυνάμει πελάτες με τους οποίους μιλάτε καθημερινά στο τηλέφωνο για τη δυνατότητα αγοράς οικονομικών συμβολαίων online από την ιστοσελίδα σας.
  • Φτιάξτε ένα banner και προωθήστε το στους φίλους σας στο Facebook

Ακόμη και εάν δεν τα καταφέρνετε στο Online Marketing, αξίζει να δοκιμάσετε το Sales4Net διότι μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την παραγωγικότητα του γραφείου σας εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο. Ο πελάτης συμπληρώνει απευθείας την αίτηση, πληρώνει online και εσείς εισπράττετε την προμήθεια. Παράλληλα έχετε ένα επιπλέον κανάλι για το κλείσιμο της δουλειάς, για τους πελάτες που επιθυμούν την online αγορά συμβολαίου.

Όπως είχαμε δει σε παλιότερο report του "Underwriter", τις ηλεκτρονικές πωλήσεις κυνηγούν δυνατοί παίχτες, με δομημένα budgets και μεγάλη τεχνογνωσία. Εκεί βρίσκεται το μεγάλο εμπόδιο για τη νέα γενιά των "online διαμεσολαβητών" που προσπαθεί να δημιουργήσει το φιλόδοξο εγχείρημα της Interlife.

Ωστόσο, εάν ένας μεγάλος αριθμός διαμεσολαβητών καταφέρει να χτίσει έστω και έναν μικρό αριθμό πωλήσεων μέσω του Sales4Net, θα πρόκειται για επιτυχία. Αυτό μπορεί να γίνει κυρίως μέσω του marketing στην υπάρχουσα βάση των πελατών του κάθε διαμεσολαβητή και με την αξιοποίηση των καθημερινών τηλεφωνημάτων σε εν δυνάμει πελάτες. Σε αυτές τις 2 περιπτώσεις, όπου ο πελάτης θέλει τον διαμεσολαβητή στην συνάρτηση, το Sales4Net μπορεί να αποτελέσει ένα πρακτικό και γρήγορο κανάλι για το "κλείσιμο" της δουλειάς.

Σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα από την εμπορική έκβαση του project, το Sales4Net αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευση της εταιρείας προς την διαμεσολάβηση, όπως εκφράζεται σε κάθε ευκαιρία από τον κ. Ιωάννη Βοτσαρίδη.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Ημερίδα "ψυχανάλυσης" των ασφαλιστικών πωλήσεων πραγματοποιεί το ΕΙΑΣ

Μια ημερίδα διαφορετική από τις άλλες, με θέμα την Συμπεριφορική Επιστήμη στις Πωλήσεις Ασφαλειών,  διοργανώνει το ΕΙΑΣ αυτή την Πέμπτη 21...

Close