Μήπως το Agency System έχει ανάγκη από λίφτινγκ;

26 Αυγούστου 2019

Αποτελεί προβληματισμό πολλών παραγόντων της αγοράς και ιδιαίτερα των ανθρώπων της διαμεσολάβησης η πορεία των δικτύων αποκλειστικής συνεργασίας - προβληματισμός, ο οποίος εντάσσεται κυρίως σε κάποια συγκεκριμένα φαινόμενα που παρατηρούνται τα τελευταία χρόνια.

Από τη μια η προσήλωση κάποιων εταιρειών, οι οποίες διαθέτουν agency, σε πολύ συγκεκριμένους κλάδους ασφάλισης, με αποτέλεσμα να περιορίζεται η δυνατότητά τους να καλύπτουν εύρος ασφαλιστικών αναγκών των πελατών τους.

Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα ασφαλιστικής εταιρείας, η οποία με το νέο κανονισμό πωλήσεών της, δίνει σχεδόν αποκλειστική έμφαση στην πώληση προγραμμάτων υγείας στο agency system.

Στοιχείο που επίσης παρατηρείται στην αγορά είναι η έλλειψη στρατηγικών εκπαίδευσης μακροπρόθεσμου χαρακτήρα και στήριξης όλου του μοντέλου agency, αναπτύσσοντας όχι μόνο ποιοτικούς και επαγγελματίες Ασφαλιστικούς Συμβούλους ή Πράκτορες πια με το νέο Νόμο, αλλά αναπτύσσοντας Συντονιστές ασφαλιστικών συμβούλων με ισχυρή προσωπικότητα, με μεθοδολογίες που να εξασφαλίζουν εύρος γνώσεων και ποιότητα, κάνοντάς τους επίκεντρο των υποκαταστημάτων των ασφαλιστικών εταιρειών.

Δεν είναι τυχαίο ότι τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και κυρίως οι Συντονιστές να αναγκάζονται να διερευνήσουν τρόπους απεγκλωβισμού τους από αποκλειστικά δίκτυα και δημιουργίας ανεξάρτητων μονάδων. Σε πολλές περιπτώσεις αυτό συμβαίνει και σε ανθρώπους, οι οποίοι υπηρέτησαν τις ασφαλιστικές εταιρείες για πάρα πολλά έτη. Εν τω μεταξύ δημιουργεί προβληματισμό και ο τρόπος που γίνεται τελικά η αποχώρηση - υπάρχει συχνά η αίσθηση ότι  δεν αντανακλά μια ανάλογη αναγνώριση της προσφοράς, τόσο σε παραγωγικό επίπεδο όσο και στην ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού.

Είναι σίγουρο, όπως άλλωστε λέει και η παγκόσμια εμπειρία, ότι όταν θες να δημιουργήσεις ισχυρά εταιρικά δίκτυα, πρέπει να μπορείς όχι μόνο να τα υποστηρίζεις με αντίστοιχο εύρος προϊόντων και ισχυρών εκπαιδευτικών μηχανισμών, αλλά ταυτόχρονα να δίνεις ξεκάθαρα την αίσθηση ότι δημιουργείς σχέσεις ζωής στηριζόμενος σε μια εταιρική κουλτούρα, που δείχνει τον απόλυτο σεβασμό στη δουλειά και τη συνεισφορά τους.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Συντονιστές: Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις που τους δίνει ο νέος νόμος

Η κατηγορία του Συντονιστή Ασφαλιστικών Συμβούλων, όπως ονομαζόταν μέχρι την ψήφιση του νέου Νόμου, είναι μια κατηγορία ταυτισμένη σε μεγάλο...

Close