Skip to content

“myPROPERTY”: Διευκρινίσεις σχετικά με την αποστολή διορθωτικών αρχείων από τις ασφαλιστικές

Στις 7.2.2024, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από την ΑΑΔΕ η παρουσίαση της πλατφόρμας μείωσης ΕΝΦΙΑ στα στελέχη των εταιριών – μελών της ΕΑΕΕ. Κατά την παρουσίαση της πλατφόρμας, δόθηκε η εξής πολύ σημαντική πληροφορία: Προκειμένου για την είσοδο στην πλατφόρμα και τον έλεγχο από πλευράς ασφαλιστικών επιχειρήσεων, θα πρέπει οι νόμιμοι εκπρόσωποι των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, όπως έχουν δηλωθεί στο taxisnet να εισέλθουν με τους δικούς τους κωδικούς taxisnet στην εφαρμογή του ΕΝΦΙΑ στο my-property και να δηλώσουν τους εργαζόμενους της εταιρίας τους που στη συνέχεια θα προχωρήσουν στην αντιστοίχιση. Πιο συγκεκριμένα, με την ολοκλήρωση της διαδικασίας αυθεντικοποίησης, οι δηλωθέντες νόμιμοι εκπρόσωποι της κάθε εταιρίας μπορούν να δουν το πεδίο «Ενεργώ ως». Σε αυτό επιλέγουν από τη λίστα τιμών το «Νόμιμος Εκπρόσωπος» και στη συνέχεια εμφανίζεται επιλογή που επιτρέπει να κάνουν προσθήκη υπαλλήλου. Επισημαίνουμε ότι δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των υπαλλήλων που μπορεί να ορίσει η κάθε εταιρία.

Μετά την ανάρτηση των δεδομένων των ασφαλιστηρίων συμβολαίων στην εφαρμογή myProperty, σε περίπτωση που χρειάζεται να αποσταλούν νέα αρχεία λόγω είτε λανθασμένων εγγραφών που χρήζουν διαγραφής ή επικαιροποίησης είτε προσθήκης νέων εγγραφών, ισχύουν τα εξής:

Περίπτωση διαγραφής εγγραφών: Υπάρχει η δυνατότητα να αποσταλούν οι διαγραφές, με νέα ονοματολογία αρχείου με κλειδί το 1ο πεδίο «Μοναδικός αριθμός εγγραφής ασφαλιστηρίου» που είχε σταλεί σε προγενέστερο χρόνο με πλήρη στοιχεία της γραμμογράφησης και κενό το πεδίο το ΑΦΜ υπόχρεου.

Περίπτωση τροποποίησης εγγραφών: Υπάρχει η δυνατότητα να αποσταλούν οι διορθώσεις με νέα ονοματολογία αρχείου, με κλειδί το 1ο πεδίο «Μοναδικός αριθμός εγγραφής ασφαλιστηρίου» που αποστάλθηκε σε προγενέστερο χρόνο με αναβαθμισμένα στοιχεία της γραμμογράφησης.

Περίπτωση προσθήκης νέων εγγραφών: Υπάρχει η δυνατότητα να αποσταλούν οι νέες εγγραφές με νέα ονοματολογία αρχείου σύμφωνα τις δημοσιευμένες τεχνικές προδιαγραφές. Επιπρόσθετα, μπορούν να αποσταλούν διορθώσεις, διαγραφές και νέες προσθήκες (όλες μαζί) με νέα ονοματολογία αρχείου.

Τέλος, από την επεξεργασία των αρχείων των ασφαλιστικών εταιριών η ΑΑΔΕ διαπίστωσε (λογικά) λάθη, και προτείνει για λόγους ποιότητας των δεδομένων στο εξής για τα αρχεία που θα αποστέλλονται και πριν την διαβίβασή τους να πραγματοποιούνται οι σχετικοί έλεγχοι.

Ενδεικτικά, ως λογικά λάθη που εντόπισε η ΑΑΔΕ στα στοιχεία που λαμβάνει αναφέρονται:

▪ Ημερομηνία λήξης πριν την ημερομηνία έναρξης ▪ Αρνητικό ποσό συμβολαίου
▪ Κενό ποσό συμβολαίου
▪ Κενή ημερομηνία λήξης ή και έναρξης

▪ Κενός Αριθμός Συμβολαίου

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στον κ. Π. Μαζαράκη, Διευθυντή Πληροφορικής της ΕΑΕΕ, p.mazarakis@eaee.gr, 210 33 34 211, 6945 796 060.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *