Γράφει: Κατερίνα Πετρίδη
Αναφερόμαστε κατ’ επανάληψη στις ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογίας, στην ψηφιοποίηση, στην επέλαση της τεχνητής νοημοσύνης, που αλλάζουν ριζικά τον τρόπο που ζούμε, που εργαζόμαστε, που επικοινωνούμε, που ψυχαγωγούμαστε. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να δούμε τι είδους εφαρμογή θα έχουν όλες αυτές οι εξελίξεις στην πράξη, περιγράφοντας πώς θα είναι μια μέρα στο γραφείο ενός ασφαλιστή του – όχι και πολύ μακρινού -μέλλοντος, με βάση τις προβλέψεις των επιστημόνων.
9.00: Η ημέρα ξεκινά μέσα σε ένα έξυπνο γραφείο, εξοπλισμένο με εργαλεία βασισμένα στην τεχνητή νοημοσύνη. Ο χώρος έχει ήδη επιθυμητή θερμοκρασία και κατάλληλο φωτισμό, ενώ ο ψηφιακός του βοηθός είναι πανέτοιμος να τον ενημερώσει για τα ραντεβού της ημέρας, τις επικείμενες ανανεώσεις συμβολαίων, τυχόν γενέθλια ή επετείους των πελατών, καθώς βέβαια και για τις ειδήσεις που τον ενδιαφέρουν, εντός και εκτός αγοράς.
9.30: Πριν ξεκινήσουν τα ραντεβού, ο ασφαλιστικός σύμβουλος μελετά κάποιες χρήσιμες αναλύσεις δεδομένων των πελατών που θα συναντήσει, οι οποίες θα τον βοηθήσουν να εντοπίσει τους σημαντικότερους κινδύνους και τις ανάγκες τους, να διαπιστώσει εάν θα τους ενδιέφερε κάποιο καινούργιο προϊόν ή η αναπροσαρμογή ενός υπάρχοντος, καθώς και το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε cross selling.
10.00: Ήρθε η ώρα για το πρώτο ραντεβού, μέσω βιντεοκλήσης. Πρόκειται για έναν καινούργιο πελάτη και καθώς συζητά μαζί του, η τεχνητή νοημοσύνη τον βοηθά σε πραγματικό χρόνο, προτείνοντας εξατομικευμένες επιλογές με βάση την ανάλυση του προφίλ του πελάτη. Προκειμένου να βοηθήσει τον πελάτη να αποφασίσει, ο ασφαλιστικός σύμβουλος οπτικοποιεί διάφορα πιθανά σενάρια, μέσω αλληλεπιδραστικής προσομοίωσης, ώστε να γίνουν απολύτως κατανοητά τα οφέλη του συγκεκριμένου ασφαλιστικού προγράμματος.
11.00: Σειρά έχουν τα τηλεφωνήματα σε υπάρχοντες πελάτες. Δεδομένου ότι τα chatbots διαχειρίζονται όλη τη δουλειά ρουτίνας, στέλνοντας ειδοποιήσεις πληρωμής, ανανεώσεις κ.λπ., ο ασφαλιστικός σύμβουλος μπορεί να εστιάσει σε πιο ουσιαστική επικοινωνία, βασισμένος φυσικά και στις συνοπτικές παρατηρήσεις που έχει προμηθευτεί από τον ψηφιακό του βοηθό, σχετικά με τα ζητήματα στα οποία θα πρέπει να αναφερθεί. Ασχολείται επίσης με πιθανές «δύσκολες» περιπτώσεις απαιτήσεων για αποζημίωση, στις οποίες είναι απαραίτητη η ανθρώπινη παρέμβαση για να διευθετηθούν.
13.00: Διάλειμμα για ένα ελαφρύ γεύμα και ευκαιρία για να παρακολουθήσει παράλληλα ένα ψηφιακό σεμινάριο που έχει επιλέξει γι’ αυτόν ο ψηφιακός του βοηθός, βασισμένος στις πληροφορίες που διαθέτει σχετικά με τα ενδιαφέροντά του και τα σημεία που θέλει να βελτιώσει.
14.00: Έφτασε η στιγμή του networking. Μετά από εμπεριστατωμένες προτάσεις του ψηφιακού του βοηθού, ο ασφαλιστικός σύμβουλος συμμετέχει σε διαδικτυακές συναντήσεις, ημερίδες, συνέδρια και συζητήσεις με ανθρώπους από διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας, προκειμένου να γνωριστεί με σημαντικούς ανθρώπους, που θα του ανοίξουν νέους κύκλους επιρροής ή με πιθανούς πελάτες. Κατά τη διάρκεια αυτών των συναντήσεων, αξιοποιεί και αναλύει σε πραγματικό χρόνο τις διαθέσιμες πληροφορίες με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να κινηθεί ανάλογα.
16.00: Επίσκεψη σε σημαντικό πελάτη. Όταν πρόκειται για σημαντικούς πελάτες, με περισσότερα και μεγαλύτερα συμβόλαια, είναι προτιμότερο τα ραντεβού να γίνονται διά ζώσης. Έχει προηγηθεί φυσικά αναλυτική ενημέρωση από τον ψηφιακό βοηθό σχετικά με προηγούμενες συναντήσεις, υπάρχοντα συμβόλαια, εκκρεμότητες, αλλαγές στη ζωή του πελάτη, νέα προϊόντα που μπορεί να τον ενδιαφέρουν κ.λπ. Κατά τη διάρκεια του ραντεβού ο ασφαλιστικός σύμβουλος αξιοποιεί το mobile app που έχει στη διάθεσή του για να βοηθήσει τον πελάτη του να συγκρίνει τιμές και καλύψεις με άλλα προϊόντα της αγοράς ή να «χτίσει» το δικό του απόλυτα εξατομικευμένο προϊόν με βάση τον τρόπο ζωής του, τα ενδιαφέροντά του, τις δραστηριότητές του, τον τόπο που ζει κ.λπ.
18.00: Ολοκληρώνοντας τη μέρα του, ο ασφαλιστικός σύμβουλος ρίχνει μια ματιά στις επιδόσεις της ημέρας, της εβδομάδας ή του μήνα με τη βοήθεια ενός AI dashboard και εντοπίζει τυχόν αδυναμίες που χρειάζονται βελτίωση ή τα συμβόλαια που θα πρέπει να κλείσει για να πιάσει τους στόχους του. Στη συνέχεια χαράσσει τη στρατηγική του για την υπόλοιπη εβδομάδα και τροφοδοτεί τον ψηφιακό του βοηθό με τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα της επομένης.
Νιώθοντας ικανοποιημένος, καθώς άλλη μία δημιουργική ημέρα έφτασε στο τέλος της, ακουμπάει αναπαυτικά στην πολυθρόνα του, πατάει το πλήκτρο “relax mode” και αφήνεται στην απαλή μουσική, τον χαμηλό φωτισμό και το ανακουφιστικό μασάζ που του προσφέρει η καρέκλα, για να χαλαρώσει – πώς σας φαίνεται;
No comment yet, add your voice below!