Η Ασφαλιστική Αγορά μπαίνει στην καλύτερη εποχή της

3 Δεκεμβρίου 2014

Ότι η ιδιωτική ασφάλιση ως ιδέα και πρακτική είναι υποτιμημένη στο μυαλό του μέσου Έλληνα πολίτη, είναι γνωστό σε όλους.

Οι αιτίες που διαμόρφωσαν αυτή την εικόνα είναι επίσης γνωστές: χαλαροί κανόνες λειτουργίας, έλλειψη εποπτείας, ελεύθερη στρατολόγηση, αθέμιτες πρακτικές και τα τελευταία χρόνια, η βόμβα του λουκέτου της Ασπίς.

Η σχεδόν ολοκληρωτική δε, ταύτιση του κράτους με τους όρους "υγεία" και "σύνταξη", βοήθησε να παραμείνει η ιδιωτική ασφάλιση στις παρυφές της κοινωνικής συνείδησης, κυρίως ως προϊόν για προνομιούχους.

Η εποχή ωστόσο που διανύουμε κατά κοινή ομολογία προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες. Η «Κράτος Ασφαλιστική» όπως πολύ επιτυχημένα το θέτει ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, μας τελείωσε.

Και η ιδιωτική ασφάλιση καλείται να ανέβει στη σκηνή και να παίξει το ρόλο της στην αστική ευθύνη, την υγεία, τη σύνταξη.

Ταυτόχρονα ο Εποπτικός φορέας έχει μόνιμη και παρεμβατική παρουσία στα πράγματα. Σε συνδυασμό με τους κανόνες της Φερεγγυότητας ΙΙ, τους οποίους ο Κλάδος είναι αναγκασμένος να εφαρμόσει, συντελείται συστηματικά και σταθερά, η ολική αναδιάρθρωση και εξυγίανση του κλάδου.

Τέλεια χρονική συγκυρία για να βγούμε από το καβούκι μας και να αρχίσουμε να επεξηγούμε στους συμπολίτες τι εστί το αγαθό της ιδιωτικής ασφάλισης.

Είναι η ιδανική στιγμή να δράσουμε συλλογικά και να παράξουμε καμπάνιες τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές ή έντυπες που να αναδεικνύουν την ιδιωτική ασφάλιση ως πράξη αγάπης και υπευθυνότητας προς τον εαυτό μας, την οικογένειά μας, την περιουσία και την εργασία μας.

Η ιδιωτική ασφάλιση δεν είναι παρά αποταμίευση, μάλιστα με πολλαπλάσια ανταπόδοση στην περίπτωση των νοσοκομειακών ή της αστικής ευθύνης.

Αν χτυπήσει ένα σπίτι μια βαριά αρρώστια (ξέρουμε ποιές είναι αυτές) τα έξοδα θεραπείας, νοσηλείας κλπ είναι υπέρογκα – κανένας δεν έχει τόσα χρήματα στην άκρη.

Αν η φύση επιτεθεί στο χωράφι, στο μαγαζί ή την περιουσία μας, κανείς μας δεν έχει τα λεφτά να ξαναστήσει τη ζωή του όπως ήταν.

Οι καμπάνιες όμως των εταιρειών χρόνια τώρα δεν προβάλλουν ούτε στο ελάχιστο τον θεσμό αλλά είναι 100% επικεντρωμένες στο brand name ή στην τιμή ενός προϊόντος.

Ένα 5% από τον προϋπολογισμό της διαφήμισης να πάει σε κοινό ταμείο στην Ένωση από την κάθε εταιρεία-μέλος της, οι πόροι είναι έτοιμοι για να στηθεί μια καμπάνια με εξυπνάδα και συναίσθημα που θα κάνει το κοινό να στρέψει το κεφάλι προς εμάς και να μας δει με άλλο μάτι.

Ταλαντούχοι διαφημιστές είναι πολλοί εκεί έξω.

Αν αυτό συμβεί, οι εταιρείες θα προσφέρουν και πολύτιμη υποστήριξη στους Διαμεσολαβητές, πολλοί από τους οποίους ισχυρίζονται ότι κινούνται περίπου σαν «το φτωχό και μόνο καουμποϋ», παλεύοντας να πείσουν την κοινωνία χωρίς να έχουν πίσω τους μια στρατηγική κίνηση σε επίπεδο κλάδου - κλάδου που όπως χαρακτηριστικά λένε "έχει τα χρήματα για δημοσιότητα, αλλά δεν αποφασίζει να τα δώσει".

Ωστόσο για τις εταιρείες τα οφέλη από μια τέτοια καμπάνια θα ήταν πολλαπλάσια και της επένδυσης, αλλά ακόμη και της δικής τους «εταιρικής» διαφήμισης.

Παράλληλα οι Διαμεσολαβητές θα είχαν ένα πολύτιμο όπλο στα χέρια τους, δεδομένου ότι θα πάσχιζαν για κάτι του οποίου η αξία αρχίζει σιγά σιγά να προβάλλεται, να γίνεται όλο και πιο γνωστή και να εδραιώνεται στην κοινωνία.

Ο Πρόεδρος της Ένωσης, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, το έθεσε ξεκάθαρα:

«Εκεί έξω δεν ξέρουν περί Ασφάλισης. Πρέπει συνεχώς να το διακηρύττουμε».

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Μία απάντηση στο Η Ασφαλιστική Αγορά μπαίνει στην καλύτερη εποχή της

  1. ΑΣΦΑΛΙΣΗ & ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ. Όπως και σε άλλους παραγωγικούς τομείς, η συγκυρία των τελευταίων χρόνων δημιούργησε μια στρεβλή εικόνα για την Ιδιωτική Ασφάλιση, ως “πρόνοια” του Κράτους και “πολυτέλεια” για τους έχοντες. Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Η οικονομική κρίση και το ευρύτερο κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον αναδεικνύουν όλο και πιο πολύ την αντικειμενική εικόνα γύρω από την Ιδιωτική Ασφάλιση και το ρόλο του Ασφαλιστή. Στη βάση αυτή, δραστηριοποιείται η “ΚΟΥΤΙΝΑΣ ΑΕ – Μεσίτες Ασφαλίσεων, Εξουσιοδοτημένοι Ανταποκριτές Lloyd’s”, συμβάλλοντας στην ανάδειξη του χρήσιμου ρόλου της Ασφάλισης και προσφέροντας γόνιμες ασφαλιστικές υπηρεσίες για τη διασφάλιση του Ιδιώτη Καταναλωτή, του σύγχρονου Επαγγελματία, της σύγχρονης Επιχείρησης (Τ: 2106821434, E: info@koutinas.gr, Ιστοσελίδα: http://www.koutinas.gr).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Οι άνθρωποι δεν πείθονται με τη λογική, αλλά με το συναίσθημα

Αυτήν την παρατήρηση έκανε ένας από τους σπουδαιότερους "πωλητές" της ιστορίας, ο Αριστοτέλης. Ο όρος "πωλητής" χρησιμοποιείται αναφερόμενος στην ιδιότητα του...

Close