Γράφει: Χριστίνα Μωράκη
Με ένα «εταιρικό μασάζ» για την διείσδυση και τη χρησιμότητα του ΑΙ έμοιαζε λίγο το πρώτο μέρος του χθεσινού ετήσιου συνεδρίου της ΝΝ Hellas, το οποίο κατά τα άλλα περιείχε και τις ετήσιες βραβεύσεις σε πανηγυρικό κλίμα και ένα απολαυστικό κωμικό ντουέτο που ξεσήκωσε την αίθουσα (Δ. Μακαλιάς – Ζ. Ρούμπος) και βασικές οικονομικές αναφορές.
Η τεχνητή νοημοσύνη και οι εφαρμογές της στο επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή ήταν το κεντρικό θέμα του ετήσιου συνεδρίου της ΝΝ Hellas που πραγματοποιήθηκε χθες 14.5.24 στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».
Το μότο του συνεδρίου ήταν «Καλλιεργούμε το αύριο, σήμερα» και οι αναφορές στο μέλλον ήταν συχνές – όπως όλα δείχνουν, κυρίαρχο στοιχείο του θα είναι οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στους εργασιακούς χώρους.
Εγκαινιάζοντας το συνέδριο η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΝΝ Hellas, Φιλίππα Μιχάλη, αναφέρθηκε στην μεγάλη περιοδεία που έκανε όλη την περασμένη χρονιά στα γραφεία της NN σε όλη την Ελλάδα προκειμένου να γνωρίσει από κοντά το δίκτυο και να ακούσει από πρώτο χέρι τις ανησυχίες τις σκέψεις και τις προτάσεις των συνεργατών. Η περυσινή ήταν μια ιδιαίτερα απαιτητική χρονιά, κατά την οποία ολοκληρώθηκε το μεγαλύτερο μέρος της λειτουργικής ενοποίησης με την MetLife, όχι μόνο σε επίπεδο διαδικασιών : «Δεν καταφέραμε απλά μια λειτουργική ενοποίηση. Νιώθω ότι γίναμε μία ενιαία μεγάλη ομάδα. Και όσο κάναμε αυτή την πολύ δύσκολη δουλειά, ταυτόχρονα φέραμε πολύ σημαντικά αποτελέσματα και ξεπεράσαμε τους στόχους μας τόσο σε επίπεδο όγκου νέων εργασιών, όσο και στην κερδοφορία», είπε η Φιλίππα Μιχάλη τονίζοντας ότι το 2023 ήταν μια χρονιά – ορόσημο για την εταιρεία που συνολικά σε αποζημιώσεις και εξαγορές σε ατομικά και ομαδικά συμβόλαια έδωσε στους πελάτες της περισσότερα από 650 εκατομμύρια ευρώ, ενώ για πρώτη φορά έδωσε και μέρισμα στον μέτοχό της.
Η πρωτιά της ΝΝ Ηellas στην ελληνική αγορά σημαίνει πρώτα απ’ όλα ευθύνη, είπε η κ. Μιχάλη, ευθύνη να αντιλαμβανόμαστε τις εξελίξεις και να «διαβάζουμε» τι συμβαίνει γύρω μας, φροντίζοντας για το μέλλον έγκαιρα, προετοιμαζόμενοι για τις εξελίξεις. Σήμερα παίρνουμε αποφάσεις για εκείνα που θα καθορίσουν την πορεία των συναδέλφων μας σε 20 χρόνια από τώρα, σήμερα βάζουμε τη βάση για την επιτυχία τους 20 χρόνια μετά, τόνισε, και παίρνουμε μέτρα για να γίνουμε καλύτεροι, να γίνουμε πιο απλοί.
Η απλοποίηση είναι πολύπλοκη, θέλει πολύ δουλειά, αλλά σύμφωνα με όσα είπε η CEO θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο ομίλου – αποτελεί στόχο για όλες τις εταιρείες της ΝΝ, σε όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται και μάλιστα για το σκοπό αυτό θα πραγματοποιηθούν και εκτεταμένες συνέργειες.
Αυτό μεταξύ άλλων σημαίνει μία νέα κουλτούρα εξυπηρέτησης του πελάτη, σημαίνει κινητικότητα, σημαίνει νέες συμπεριφορές, σημαίνει ότι «ανησυχούμε λιγότερο ότι θα αλλάξουν τα πράγματα που μας έχουν βολέψει και ανησυχούμε πολύ περισσότερο για το να βρούμε νέους δρόμους, νέες προοπτικές και νέες διαδρομές», κατέληξε μεταξύ άλλων.
Η χρονιά που έφυγε έγραψε για την NN Hellas συνολικά ασφάλιστρα 882 εκ. ευρώ αποκλειστικά στον κλάδο ζωής και υγείας και χωρίς η εταιρεία να προωθεί ενεργά εφάπαξ επενδυτικά και αποταμιευτικά προγράμματα, όπως τόνισε κατά την έναρξη της ομιλίας του ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων της ΝΝ Hellas Διονύσης Νοδάρος. Η οκτάμηνη περιοδεία της Διοίκησης φαίνεται να ζέστανε ακόμη περισσότερο τα πράγματα αφού οι πρώτοι 4 μήνες του 2024 έφεραν αύξηση χαρτοφυλακίου 14% ενώ επί του παρόντος η νέα παραγωγή είναι 30% πάνω από την περυσινή χρονιά. Διαλέξαμε τις βέλτιστες πρακτικές απ’ όπου κι αν προέρχονταν και τις υιοθετήσαμε για να πετύχουμε το ζητούμενό μας, που ήταν ο κοινός βηματισμός, είπε ο Διευθυντής Πωλήσεων.
Ωστόσο το μέλλον δεν μπορεί να κερδηθεί με τα εργαλεία, τις πρακτικές και τις συμπεριφορές του παρόντος, συμπλήρωσε αμέσως μετά, δεδομένου ότι η μεγάλη εικόνα, αυτή που καθορίζει επαγγελματική αλλά και κοινωνική ζωή, αλλάζει. Οι ψηφιακές εφαρμογές που κάποτε είχαν κύριο λόγο κυρίως στην ψυχαγωγία μας τώρα διεισδύουν στην καθημερινότητα, στην ενημέρωση, στον τρόπο με τον οποίο εκτελούμε συναλλαγές, διαμορφώνουν εν τέλει κάθε επιλογή μας. Άρα έχουν πολύ μεγάλο και ενεργό ρόλο στην καθημερινή προσωπική μας και επαγγελματική πραγματικότητα.
Σας καλώ να φανταστείτε ένα περιβάλλον, συνέχισε, όπου η τεχνητή νοημοσύνη θα αναλύει και θα προτείνει το επόμενο καταλληλότερο προϊόν ή υπηρεσία στους πελάτες, την στιγμή που ανανεώνεται το συμβόλαιο τους, με βάση τις ανάγκες τους έτσι όπως αυτές παρακολουθούνται και εξελίσσονται. Θα παρέχει σε πραγματικό χρόνο συστάσεις υποψήφιων πελατών οι οποίοι θα έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες της εταιρείας, ενώ θα μπορεί ακόμη να συνδυάζει υφιστάμενους συνεργάτες με υποψήφιους πελάτες, αντιστοιχίζοντας βιογραφικά συνεργατών, όπως αυτά δημιουργούνται από τις επιδόσεις τους στην εταιρεία, με τα προφίλ των υποψήφιων πελατών. Ακόμη, θα μπορεί να προβλέπει δραστηριότητα και αποτελέσματα, ετήσιους στόχους και ετήσιες παραγωγές σε κάθε κλάδο της εταιρείας.
Πρόκειται για ένα μικρό, μόνο, κομμάτι της 5 ετούς στρατηγικής του ομίλου, αποκάλυψε, στις χώρες τις οποίες δραστηριοποιείται. Δεν χρειάζεται να τρομάζει, συμπλήρωσε, γιατί κανείς δεν θέλει και δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον ανθρώπινο παράγοντα. Επίσης, στόχος πίσω από όλα αυτά τα νέα συστήματα δεν είναι τα πράγματα να γίνουν ακόμη πιο πολύπλοκα, αλλά αντίθετα, να απλοποιηθούν. Να απλοποιηθεί ο τρόπος δουλειάς, να απλοποιηθούν οι λειτουργίες καθώς και η επικοινωνία με τον κόσμο, αλλά και ανάμεσα σε εργαζόμενους και συνεργάτες.
Κεντρική Φωτό: η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΝΝ Hellas, Φιλίππα Μιχάλη
No comment yet, add your voice below!