Skip to content
Screenshot 2025-06-06 at 10.35.30 PM

ΝΝ Ηellas: Μια ανάσα από το 1 δις ευρώ παραγωγή

Γράφει: Κατ. Πετρίδη

“A Symphony of Success” ήταν το κεντρικό μήνυμα του φετινού Συνεδρίου Δικτύου Πωλήσεων της NN Hellas- η κατάμεστη αίθουσα του «Ελληνικού Κόσμου» δονήθηε από τον παλμό των διακεκριμένων συνεργατών της εταιρείας, αλλά και από προσεκτικά επιλεγμένα κομμάτια κλασικής μουσικής, που χρωμάτισαν ιδανικά την εκδήλωση.

Περήφανη και αισιόδοξη δήλωσε η «μαέστρος» της NN Hellas, κα Φιλίππα Μιχάλη, υποδεχόμενη τους συνεργάτες κατά την εναρκτήρια ομιλία της, ευχαριστώντας τους ιδιαίτερα για την αφοσίωσή τους και τη συμβολή τους στα εξαιρετικά αποτελέσματα της περασμένης χρονιάς. Η πρωτιά σημαίνει ευθύνη, είπε, και για να διατηρηθεί, απαιτούνται τρία βασικά χαρακτηριστικά: ανθεκτικότητα, ενσυναίσθηση και προσαρμοστικότητα. Οι εξελίξεις τρέχουν και δημιουργούν νέες προκλήσεις, νέες ανάγκες. Το δίκτυο Πωλήσεων είναι ο δίαυλος επικοινωνίας που φέρνει αυτές τις ανάγκες, τη φωνή των πελατών στην εταιρεία, ώστε αυτή να ανταποκρίνεται και να βρίσκει λύσεις. Για παράδειγμα η γήρανση του πληθυσμού στις δυτικές κοινωνίες φέρνει στο προσκήνιο τη μακροζωία και τις ανάγκες για δια βίου φροντίδα και δημιουργία νέων προϊόντων. «Πρέπει να επικοινωνήσουμε στον κόσμο ότι η ιδιωτική ασφάλιση είναι η φροντίδα για το αύριο, για όσα και όσους αγαπάμε», τόνισε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα η εταιρεία επενδύει και θα συνεχίσει να επενδύει στην τεχνολογία, με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας και τη διασφάλιση απλών και διαφανών διαδικασιών. Ωστόσο οι υπολογιστές δεν αντικαθιστούν την ανθρώπινη επαφή. Πίσω από κάθε ικανοποιημένο πελάτη κρύβεται ένας ασφαλιστής που άκουσε, ένιωσε και έδωσε λύση, είπε η Φιλίππα Μιχάλη. Το μότο της ΝΝ είναι “Υou matter” , συνέχισε, και αυτό το αποδεικνύει με πολλούς τρόπους: προς τους πελάτες της, με έναν δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (NPS) υψηλότερο από τον μέσο όρο της αγοράς και με τα 700 εκ και άνω που κατέβαλε σε αποζημιώσεις, εξαγορές και παροχές. Παράλληλα όμως, το αποδεικνύει και προς τους συνεργάτες της, με το να αναδεικνύεται επί επτά συνεχόμενες χρονιές Top Employer – αναγνώριση της σταθερής προσπάθειας για ένα πρότυπο εργασιακό περιβάλλον, με καινοτόμες πρακτικές και κατάλληλες συνθήκες για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη.

Στη συνέχεια ήρθε η ώρα των αριθμών, καθώς στο βήμα ανέβηκε ο CFO της NN Hellas, κ. FrederickLathioor, για να παρουσιάσει τα εντυπωσιακά αποτελέσματα της περασμένης χρονιάς. Σε 950 εκ. ευρώ ανήλθαν τα μικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα της εταιρείας το 2024, μία μόλις ανάσα πριν το 1 δισ., που αποτελεί τον στόχο της εταιρείας για το 2025. Ωστόσο, διευκρίνισε, τα ασφάλιστρα είναι σημαντικά, αλλά δεν είναι το παν. Εξ ίσου σημαντική είναι η αξία που δημιουργείται μέσα από αυτά.

Η περασμένη, ήταν επιτυχημένη χρονιά σε όλα τα επίπεδα. Οι νέες πωλήσεις αυξήθηκαν από 119 εκ. σε 141 εκ. – με αυξανόμενο μερίδιο σε προϊόντα προστασίας ζωής και υγείας – ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα βάσει ΔΠΧΑ έφτασε τα 92 εκ., έναντι 42,3 εκ. το 2023. Τα ίδια κεφάλαια έφτασαν τα 4,6 δισ. έναντι 4,3 δισ. και ο δείκτης φερεγγυότητας παρέμεινε ισχυρός στο 152%. Ιδιαίτερη μνεία έκανε ο κ. Lathioor στην καταβολή μερίσματος προς τον μέτοχο, το οποίο το 2024 ανήλθε σε 60 εκ., σημαντικά αυξημένο έναντι των 46 εκ. του 2023, καθώς και στη συνεισφορά της NN Hellas για πρώτη φορά στην ιστορία της στο Operating Capital Generation του Ομίλου, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για τους επενδυτές της. 

Αναφερόμενος στην τεχνολογία, υπογράμμισε πως η τεχνητή νοημοσύνη είναι εδώ για να μας κάνει πιο δημιουργικούς, πιο παραγωγικούς, πιο αποτελεσματικούς και πιο καινοτόμους, φτάνει να αναλογιστούμε αν θέλουμε να είμαστε αυτοί που δημιουργούν ή αυτοί που καταναλώνουν, αυτοί που επηρεάζουν ή αυτοί που επηρεάζονται. Η ΝΝ Hellas, ανταποκρινόμενη άμεσα στις εξελίξεις, σκοπεύει να επενδύσει 25 εκ. ευρώ μέσα στην επόμενη τριετία στην τεχνολογία, καθώς τη θεωρεί βασικό πυλώνα της ανάπτυξής της. Παράλληλα η εταιρεία έχει φιλόδοξα σχέδια για την ανάπτυξη όλων των βασικών της δεικτών (KPIs) τα επόμενα χρόνια. Ήδη το 2025 έχει ξεκινήσει πολύ δυναμικά, αποδεικνύοντας στην πράξη πως η ΝΝ σκοπεύει να παραμείνει και φέτος στην κορυφή.

Με αναφορά στα περισσότερα από 40 εκ. ευρώ νέα παραγωγή ασφαλίστρων το 2024 ξεκίνησε την ομιλία του ο κ. Διονύσης Νοδάρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων της ΝΝ Hellas, ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα-ρεκόρ, για το οποίο συνεχάρη θερμά τους συνεργάτες του, ενώ δήλωσε βέβαιος ότι την επόμενη χρονιά, που η εταιρεία θα εορτάζει τα 45 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, θα σπάσει και το φράγμα του 1 δισ. εγγεγραμμένων μικτών ασφαλίστρων. Δεν παρέλειψε επίσης να τονίσει πως τα 950 εκ. ευρώ ασφάλιστρα του 2024 αφορούν αποκλειστικά τον κλάδο Ζωής & Υγείας χωρίς την ενεργή διάθεση επενδυτικών προϊόντων ενιαίου ασφαλίστρου.

Κινούμενος μέσα στο μουσικό πνεύμα της εκδήλωσης, ο CSO της ΝΝ Hellas σχολίασε πως οι ασφαλιστές οφείλουν να διαβάζουν πολύ προσεκτικά την παρτιτούρα των πελατών τους, για να μπορούν να συνθέτουν τη δική τους μουσική, δηλαδή τα πιο κατάλληλα προϊόντα γι’ αυτούς. Δεν αρκεί όμως να είναι εξοπλισμένοι με τα καλύτερα προϊόντα της αγοράς. Πρέπει να διαθέτουν ενθουσιασμό, συνέπεια, υπομονή, επιμονή, σκληρή δουλειά και πειθαρχία, για να καταφέρει και η δική τους ορχήστρα να πετύχει την τέλεια απόδοση.

Για το άμεσο μέλλον ο κ. Νοδάρος έθεσε τρεις στόχους:

– να δυναμώσει ακόμη περισσότερο η φωνή των πελατών

– να μεγαλώνει διαρκώς η ορχήστρα με νέους ταλαντούχους μουσικούς

– να εξελίσσεται η μουσική της ορχήστρας στο μέλλον, αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα εργαλεία, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Την εκδήλωση συντόνισε η δημοσιογράφος Νίκη Λυμπεράκη, ενώ αξίζει να αναφερθούμε ιδιαίτερα στους Γιώργο Φαρμάκη και Αντώνη Κουβράκη, μέλη του δικτύου Πωλήσεων της ΝΝ, οι οποίοι ανέλαβαν την παρουσίαση των βραβευθέντων και κέρδισαν τις εντυπώσεις με την άνεση και το χιούμορ τους.

Ξεχωριστές στιγμές του συνεδρίου αποτέλεσαν οι παρεμβάσεις δύο διακεκριμένων καλεσμένων, που κινήθηκαν στη «μουσική» θεματική του συνεδρίου. Ο μαέστρος Μίλτος Λογιάδης, ο οποίος μεταξύ άλλων διετέλεσε επί δεκαετίες διευθυντής της Ορχήστρας των Χρωμάτων του Μάνου Χατζιδάκι, υπογράμμισε τη σημασία που έχει η ομαδικότητα, ο συγχρονισμός και η ακρίβεια σε μια συμφωνική ορχήστρα: Αρκεί ένας μουσικός να καθυστερήσει έστω ένα δευτερόλεπτο, για να χαλάσει το αποτέλεσμα. Από την άλλη, ο κ. Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB Hellas, παρουσιάζοντας τις τάσεις της αγοράς, προέτρεψε τους ασφαλιστές να ακούνε προσεκτικά τα μηνύματα που στέλνει ο πελάτης. Στόχος τους θα πρέπει να είναι να ανταποκρίνονται σε αυτά, προσφέροντάς τους όχι απλώς καλή εξυπηρέτηση (Cs), που πλέον θεωρείται δεδομένη, αλλά “Seamless & Fast Memorable Moments”, δηλαδή μία άριστη εμπειρία (Cx), όπως μία καλοκουρδισμένη ορχήστρα στο κοινό της.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *