Οικοσύστημα Υγείας Generali: Η Υγεία στα χέρια σας

3 Νοεμβρίου 2020

Με νέες υπηρεσίες που προσθέτει στην ασφάλιση υγείας, όπως ο ψηφιακός γυμναστής και διατροφολόγος και ο προσωπικός σύμβουλος ευεξίας, η Generali επιχειρεί να ανταποκριθεί στο σύγχρονο life style και να μεταμορφωθεί από “κομιστής επιταγών στη ζημιά” σε “συνοδοιπόρος στη ζωή” του κάθε ασφαλισμένου.

Το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή και υποψήφιου ασφαλισμένου σκιαγράφησε η Generali κατά την παρουσίαση του νέου μοντέλου ασφάλισης που δημιούργησε, το «Οικοσύστημα Υγείας Life On” το οποίο παρουσίασε διαδικτυακά την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020.

H Generali ανέλυσε τις νέες καταναλωτικές ανάγκες και συμπεριφορές, οι οποίες όπως όλοι ξέρουμε έχουν ως βάση την ψηφιοποίηση και την οικειότητα που έχει αναπτύξει ο σύγχρονος καταναλωτής με την τεχνολογία. Μελέτησε δηλαδή τον τρόπο που λειτουργούν, τον τρόπο που αγοράζουν οι, λίγο μεγαλύτεροι, πλέον millenials, οι older millennials, όπως χαρακτηριστικά τους ανέφερε, οι οποίοι επί του παρόντος και για τα επόμενα 20 χρόνια τουλάχιστον θα βρίσκονται στο καταναλωτικό επίκεντρο.

Στη συγκεκριμένη γενιά. το μεγαλύτερο ποσοστό υποψήφιων ασφαλισμένων πραγματοποιεί έρευνα online προτού απευθυνθεί στον ασφαλιστικό σύμβουλο και εν τέλει ασφαλιστεί μέσω αυτού. Οι ασφαλιστικές θα πρέπει να έχουν προετοιμαστεί και να μπορούν να προσεγγίσουν αποτελεσματικά τον ενημερωμένο πελάτη.

Επίσης, ενδιαφέρεται ιδιαιτέρως για την άθληση, την υγιεινή διατροφή, το περιβάλλον, γενικότερα για το ευ ζην. Αυτή η νοοτροπία ταιριάζει με το ιδανικό της ασφάλισης. Σε συνδυασμό με την αδύναμη να ανταποκριθεί στις ανάγκες κοινωνική ασφάλιση, το περιβάλλον που δημιουργείται είναι ευνοϊκό για την ασφαλιστική αγορά.

Το έξυπνο κινητό και τα έξυπνα ρολόγια, που σε λίγο καιρό θα κάνουν ό,τι και τα τάμπλετ, είναι οι συσκευές που θα κυριαρχήσουν στο μέλλον και αυτές στις  οποίες θα βασίζονται περισσότερο οι καταναλωτές, μιας και οι εφαρμογές που θα προσφέρουν θα εξυπηρετούν τεράστιο φάσμα αναγκών, συμπεριλαμβανομένης και της ιατρικής πρόληψης και περίθαλψης.

Με βάση τα άνω, εξυπακούεται ότι η εξυπηρέτηση δεν έχει πλέον ωράριο και η ασφαλιστική εταιρεία θα πρέπει να έχει προνοήσει ώστε να μπορεί να προσφέρει απαντήσεις, αν όχι συμβόλαια, επί 24ωρου βάσεως.

Το μόνο που δεν φαίνεται να αλλάζει στο νέο αυτό καταναλωτικό σύμπαν, είναι η προτίμηση των καταναλωτών να αγοράσουν από τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή.

Life On - Το Οικοσύστημα Υγείας της Generali

Ένα νέο ολιστικό μοντέλο λειτουργίας λανσάρει η Generali, στην καρδιά του οποίου βρίσκεται η έννοια της επιπλέον φροντίδας και της συνεργασίας ζωής με συνεργάτες και ασφαλισμένους (Lifetime partnership).

Η πλατφόρμα My Generali

Είναι το πόρταλ της εταιρείας για τους ασφαλισμένους της. Εδώ ο ασφαλισμένος βλέπει τα συμβόλαιά του, εξοφλεί τα ασφάλιστρά του, ενημερώνεται για τις παροχές του. Μπορεί να κάνει αναγγελία νοσηλείας, να ζητήσει προέγκριση, να υποβάλλει αιτήματα αποζημίωσης και δικαιολογητικά. Μπορεί επίσης να κλείνει τα ραντεβού του με γιατρούς και διαγνωστικά κέντρα.

My e-Doctor (Γιατρός στο Κινητό)

Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία δημιουργείται ο προσωπικός ιατρικός φάκελος του ασφαλισμένου. Έτσι το ιστορικό του είναι άμεσα προσβάσιμο σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού και φυσικά σε κάθε άλλη περίπτωση ιατρικής περίθαλψης. Ο ασφαλισμένος έχει πρόσβαση σε γιατρούς 24/7 – περιγράφει συμπτώματα, κάνει ερωτήσεις, λαμβάνει συμβουλευτική καθοδήγηση ενώ μπορεί να κάνει και τηλεσυνεδρίες με γιατρούς ειδικοτήτων, αν παρίσταται ανάγκη.

Μy Health IQ ( Ψηφιακός Σύμβουλος Υγείας)

Όταν έρχεται η στιγμή να σκεφτούμε τις καλές συνήθειες που πρέπει να έχουμε στη ζωή μας, μας λείπει αυτή η φωνούλα στο αυτί που θα μας υπενθυμίσει να πάμε για λίγο τρέξιμο, να περπατήσουμε, να κοιμηθούμε λίγο παραπάνω. Αυτό το ρόλο αναλαμβάνει το κινητό μας, με την εφαρμογή My Health IQ. Εκεί ο ασφαλισμένος δημιουργεί το δικό του προφίλ, στο οποίο καταγράφει π.χ. τις ώρες του ύπνου, τη διατροφή του, το πόσο περπάτησε ή αθλήθηκε και από τον ψηφιακό του προπονητή λαμβάνει feedback, συμβουλές και παροτρύνσεις για να παρακολουθεί την πορεία του και για να κάνει αυτό που πρέπει για να πάει ακόμη καλύτερα. Το My Health IQ συγκεντρώνει πόντους τους οποίους εξαργυρώνει ο ασφαλισμένος μέσα από ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που προσφέρει η εταιρεία ενώ μπορεί να δίνει στόχους και σε επίπεδο ομάδων ώστε να υπάρχει και ο ενθουσιασμός και η πρόκληση του ανταγωνισμού.

My e-Gym (Ψηφιακός Γυμναστής)

Οι ασφαλισμένοι έχουν πρόσβαση σε live συνεδρίες μέσω του ομίλου γυμναστηρίων Holmes Place. Οι live συνεδρίες περιλαμβάνουν διάφορα προγράμματα προπόνησης όπως pilates ή γιόγκα ή διάφορα άλλα προγράμματα στα οποία θα μπορεί να συμμετέχει ο ασφαλισμένος, παρακολουθώντας το πρόγραμμα από οποιαδήποτε συσκευή – κινητό, tablet, υπολογιστή ή τηλεόραση.

Ψηφιακός Διατροφολόγος- Διαιτολόγος & Ψηφιακός Ψυχολόγος

Η συγκεκριμένη υπηρεσία προσφέρει πρόσβαση είτε ψηφιακά είτε κατ’ ιδίαν, σε διατροφολόγους – διαιτολόγους αλλά και σε ειδικούς ψυχικής υγείας, ψυχολόγους ή ψυχιάτρους. Σύμφωνα με ιατρικές έρευνες η κατάθλιψη είναι η δεύτερη μεγαλύτερη σε ευρύτητα νόσος μετά τα καρδιαγγειακά νοσήματα, πόσο μάλλον σε περιβάλλοντα οικονομικής ύφεσης και πανδημίας, όπως αυτά τα οποία βιώνουμε όλοι αυτή τη στιγμή. Η διατήρηση της εσωτερικής μας ισορροπίας είναι προτεραιότητα και οι ειδικοί μπορούν να μας στηρίξουν σε αυτή μας την προσπάθεια. Όσο για την φυσική κατάσταση, αυτή εξαρτάται κατά 70% από τη διατροφή και κατά 30% από την άσκηση, για αυτό και οι διατροφολόγοι μπορούν να προσφέρουν την απαραίτητη στήριξη για την τήρηση ενός σωστού διατροφικού προγράμματος.

Κόστος

Πόσο όμως κοστίζουν όλα τα άνω και σε ποιά πακέτα ασφάλισης περιλαμβάνονται; Το ελάχιστο απαιτητό είναι ένα βασικό κεφάλαιο ασφάλειας ζωής 10.000 – 50.000 ευρώ καθώς και η αγορά ενός από τα τρία πακέτα πρόβλεψης – τα basic, standard & premium, με 11, 19 και 21 εξετάσεις αντίστοιχα.

Ο ασφαλισμένος μπορεί να επιλέξει έως δύο εξετάσεις δωρεάν κάθε χρόνο. Κάθε πέντε χρόνια μπορεί να κάνει έως δύο ενδοσκοπικές εξετάσεις όπως για παράδειγμα γαστροσκόπηση ή κολονοσκόπηση.

Και τα τρία πακέτα προσφέρουν πρόσβαση σε προληπτικούς ελέγχους με έκπτωση στα συμβεβλημένα διαγνωστικά κέντρα.

Από όλα τα άνω εξαιρείται η υπηρεσία My Health IQ, η οποία προσφέρεται μόνο με την αγορά και πακέτου νοσηλείας.

Το βασικό πακέτο νοσηλείας σε περίπτωση ατυχήματος έχει κεφάλαιο κάλυψης τις 50.000 ή τις 150.000 ευρώ, απαλλαγή 1500 ή 3.000 ευρώ και προεπιλεγμένη δεύτερη θέση νοσηλείας.

Οι υπόλοιπες τρεις επιλογές προσφέρουν νοσηλεία από ασθένεια και ατύχημα, ξεκινώντας από τη Standard που είναι στα ίδια κεφάλαια κάλυψης με το Basic αλλά βεβαίως εμπεριέχει και την ασθένεια. Κεφάλαιο κάλυψης 50.000, 100.000, 150.000, απαλλαγή 1.500 και 3.000 και δίκλινο. Η Premium επιλογή προσφέρει Medical Safety. Τα κεφάλαια κάλυψης κυμαίνονται στα 500.000, 750.000 και1.000.000 ευρώ, οι απαλλαγές από 0 μέχρι 10.000, και η θέση νοσηλείας μεταξύ πρώτης και δεύτερης. Τέλος υπάρχει το Family πακέτο νοσηλείας, για κάλυψη σε 2 και παραπάνω μέλη, με ένα εκατομμύριο ευρώ προεπιλεγμένο κεφάλαιο κάλυψης, τις απαλλαγές όπως και στο Premium και προεπιλεγμένη δεύτερη θέση νοσηλείας.

Αναβάθμιση Ασφαλιστικού Συμβούλου

Η 24ωρη εξυπηρέτηση, οι υπηρεσίες πρόληψης (διατροφολόγος, γυμναστής, ψυχολόγος), η 24ωρη πρόσβαση σε γιατρούς, είναι σημαντικές παροχές που μεταφέρουν την τυπική κουβέντα ασφαλιστή – υποψηφίου πέρα από τις απαλλαγές και τα χειρουργεία ημέρας. Η ευθύνη του ασφαλιστικού συμβούλου τώρα είναι να καταφέρει να εκμεταλλευτεί τις επιπλέον υπηρεσίες και να τις παρουσιάζει όπως χρειάζεται κατά περίπτωση. Δηλαδή να μελετά τις ανάγκες και το προφίλ του υποψηφίου όχι μόνο για ασφάλιση αλλά και για τις υπηρεσίες πρόληψης και ευεξίας.

Το Live On είναι διαθέσιμο στην αγορά από χθες Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Συνεχίζεται η στήριξη του κλάδου της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων

Συνεχίζεται ομοίως με τον Απρίλιο η στήριξη των επιχειρήσεων που πλήττονται από τα νέα μέτρα κατά της πανδημίας που ανακοίνωσε...

Close