Aν ξέρεις αυτόν τον κανόνα ξέρεις Μάνατζμεντ

17 Νοεμβρίου 2014

Οι Σύμβουλοι βρίσκονται καθημερινά αντιμέτωποι με την απόρριψη. Τους λένε 'όχι' όταν επιχειρούν να βρουν ονόματα υποψηφίων πελατών,  "όχι" όταν προσπαθούν να επικοινωνήσουν μαζί τους, όταν ζητούν να κλείσουν ραντεβού, να υπογράψουν το συμβόλαιο, ακόμη και όταν ζητούν συστάσεις. Τα 'όχι' έρχονται με ρυθμό καταιγιστικό. Η εργασιακή καθημερινότητα τους βρίθει από «όχι». Δεν χρειάζονται να εισπράττουν άρνηση και από σας. Για αυτό, ο νούμερο ένα, απαράβατος κανόνας για να είστε πετυχημένος μάνατζερ είναι να επαινείτε δημοσίως και να επιπλήττετε κατ' ιδίαν. Όταν υπάρχει κόσμος γύρω, ακόμη και ένα μόνο άτομο, εσείς να παραμένετε θετικοί και επαινετικοί. Αν είστε υποχρεωμένοι να επιπλήξετε μια ολόκληρη ομάδα, τοποθετηθείτε γενικώς και μην στοχοποιήσετε κάποιον συγκεκριμένο. Μην επιλέξετε να επικρίνετε έναν, για το ατόπημα περισσοτέρων.

Το σημαντικότερο πράγμα στη δουλειά του μάνατζερ είναι κάθε φορά (δηλαδή κάθε μέρα) που οι συνεργάτες του σκοντάφτουν και πέφτουν (δηλαδή όταν η δουλειά τους δεν προχωρά), να τους βοηθάει να σηκωθούν, να ανασκουμπωθούν και να επιστρέψουν με κουράγιο στο καθήκον τους. Να καταφέρουν, παρά την τιτάνια δύναμη της απογοήτευσης που τους σπρώχνει...στο κενό, να σηκώσουν κεφάλι και να ξαναπιάσουν το ακουστικό. Η επιμονή, είναι άλλωστε το μεγαλύτερο προσόν αυτής της δουλειάς.

Από την άλλη, κάθε φορά που οι συνεργάτες σας μοιάζουν να πιστεύουν ότι είναι τέλειοι και φέρονται σα να είναι θεοί (όταν νομίζουν ότι όλα είναι ανθηρά και δεν υπάρχει λόγος να εργάζονται σκληρά), προσγειώστε τους στην πραγματικότητα και στην εργασία τους. Βοηθήστε τους να αντιληφθούν ότι ο λόγος που είναι τώρα πετυχημένοι αποδεικνύει ότι συγκεντρώθηκαν στο σημαντικότερο πράγμα στη δική τους δουλειά, δηλαδή στη διαδικασία εξεύρεσης πελατών - που είναι και το μόνο στοιχείο της δουλειάς τους που μπορούν κάπως να ελέγξουν. Άπαξ, υπενθυμήστε τους, και διακόψουν την αναζήτηση υποψηφίων, τα συνεχή τηλεφωνήματα προκειμένου να κλείνουν συναντήσεις τότε, πολύ σύντομα, θα βρεθούν στο ναδίρ των πωλήσεων και της παραγωγής.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Βρείτε το «γιατί» σας

Η ευτυχία, αν δεν συντρέχουν λόγοι υγείας ή πραγματικής οικονομικής δυσπραγίας, είναι θέμα του μυαλού. Ψυχικά υγιής,  είπε κάποτε ένας διάσημος...

Close