"Πρέπει να περάσουμε το μήνυμα ότι οι ασφάλειες είναι το προνόμιο και των φτωχών, όχι των πλουσίων"

8 Δεκεμβρίου 2016

Σπύρος Κολιούμπας: "Πρέπει να περάσουμε το μήνυμα ότι οι ασφάλειες είναι το προνόμιο και των φτωχών, όχι των πλουσίων" - "Πολύ σημαντικός ο ρόλος των μεσιτών τα επόμενα χρόνια"

της Βάσως Βεγίρη
v.vegiri@underwriter.gr

Κεντρική και άνω φωτό: Η πόλη της Λάρισας

Κεντρική και άνω φωτό: Η πόλη της Λάρισας

Ποιοί είναι οι λόγοι για τη μετεξέλιξη ενός ασφαλιστικού πράκτορα σε μεσίτη σε μια πόλη της περιφέρειας, όπως λ.χ. η Λάρισα, εν μέσω κρίσης;
Για τον Υπεύθυνο Ανάπτυξης της Alpha Brokers Μεσίτες Ασφαλίσεων Μονοπρόσωπη ΙΚΕ, κ.Σπύρο Κολιούμπα, η απόφαση ήταν απλή: "Το κομμάτι των μεσιτών θα παίξει ιδιαίτερο ρόλο στα επόμενα χρόνια, δεδομένου του τι συμβαίνει και σε όλη την Ευρώπη, όπου λ.χ. στη Γερμανία ή τη Γαλλία το 70-80% της παραγωγής περνάει από 70-80 μεσίτες και το υπόλοιπο ποσοστό προέρχεται από agencies ή ασφαλιστικά γραφεία πολύ μικρά. Θεωρώ ότι κάπως έτσι θα καταλήξουμε και εμείς, πόσο μάλλον που στη χώρα μας επίκεινται άμεσα και τέτοιες αλλαγές (φορολογικές επιβαρύνσεις κ.ο.κ.), που δεν ξέρουμε καν πόσα άτομα θα είναι στον κλάδο τα επόμενα χρόνια".

Ο μεσίτης θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο και πρέπει να έχει ένα ευρύ φάσμα παροχών και όσον αφορά τις συνεργασίες με τις εταιρείες, όσο και τα προϊόντα του. Το κομμάτι το μεσιτικό είναι πιο εξειδικευμένο, θα δώσει καλύτερες λύσεις και στον συνεργάτη και στον καταναλωτή".

Η μεσιτική εταιρεία ιδρύθηκε το 2014 και ασχολείται κυρίως με δίκτυα συνεργατών και πωλήσεων και το συντονισμό αυτών, πέρα από τη λιανική, και συνεργάζεται με όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες, με μεγάλη εστίαση στις γενικές ασφαλίσεις πλην αυτοκινήτων και στον κλάδο Ζωής. Ο ίδιος εκτιμά εξάλλου ότι "το κομμάτι το ζωικό θα παίξει ακόμη πιο σημαντικό ρόλο το 2017 και εξής, γενικότερα θα συμβάλει στην επιβίωση του κλάδου και αυξάνεται η ζήτησή του τόσο από τους πελάτες, όσο και από τους ασφαλιστές. Το αυτοκίνητο έτσι όπως κινείται επιφέρει συρρίκνωση εισοδημάτων και οι επαγγελματίες του κλάδου πρέπει να αναπτυχθούν και στους άλλους τομείς".

Το πέρασμα από την πρακτόρευση στην μεσιτεία σύμφωνα με τον συνομιλητή μας προϋποθέτει φυσικά εκπαίδευση. "Εμείς ούτως ή άλλως κάνουμε και σεμινάρια και σε συνεργασία με τις εταιρείες, ενώ δουλεύουμε και με την MegaBrokers στην Αθήνα, που μας βοηθάει πολύ σε αυτό και συνδυάζουμε προϊόντα που είναι ειδικά για το δίκτυο το δικό μας, πέρα από τα προϊόντα των ασφαλιστικών εταιρειών. Και φαίνεται στην πράξη ότι τα τελευταία χρόνια είχαμε μια πολύ καλή κινητικότητα και μία ανάπτυξη σε αυτό το κομμάτι".

Ως μια νέα μεσιτική της περιφέρειας το σημαντικότερο πρόβλημα σύμφωνα με τον κ.Κολιούμπα είναι "ο πόλεμος μεταξύ των γραφείων. Αλλά επειδή δουλεύουμε μια ευρεία γκάμα της ασφαλιστικής αγοράς θεωρώ ότι έχουμε πολύ καλές λύσεις να προτείνουμε και στους συνεργάτες και στον κόσμο, ούτως ώστε να δημιουργήσουμε την εξέλιξη της επόμενης ημέρας. Λέω ότι δεν θα είναι έτσι πάντα δύσκολη η οικονομική κατάσταση της χώρας και του κόσμου, όπως είναι τώρα. Κάποια στιγμή αυτό θα αλλάξει και θέλουμε να είμαστε από τους καλούς παίκτες της αγοράς".

Θεωρεί περαιτέρω, όσον αφορά τις σχέσεις με τις ασφαλιστικές εταιρείες, πολύ θετικό το ότι οι περισσότερες εταιρείες της αγοράς έχουν εξυγιανθεί και κατά συνέπεια το τοπίο είναι πιο ξεκάθαρο σε σύγκριση με πριν τέσσερα-πέντε χρόνια και επισημαίνει ότι ένα μεσιτικό γραφείο παρά τα όποια αντικρουόμενα συμφέροντα, μειώνει και για αυτές το κόστος πωλήσεων. Όσο για τα "στεγανά" μεταξύ μεσιτών και πρακτόρων, το τοπίο κατά τον ίδιο παραμένει μεν θολό στην περιφέρεια, αλλά αναμένεται να ξεκαθαρίσει, λόγω της μεγαλύτερης γκάμας λύσεων για κάθε περίσταση, που μπορεί να προσφέρει ο μεσίτης, με ειδικά προϊόντα εστιασμένα σε συγκεκριμένες ομάδες κ.ο.κ.

Στην τοπική αγορά της περιοχής, πάντως - αν εξαιρεθεί ο τομέας της Υγείας, στον οποίον υπάρχει αύξηση της ζήτησης λόγω των προβλημάτων ανεργίας και έλλειψης κάλυψης από τα ασφαλιστικά ταμεία, σύμφωνα με τον κ.Κολιούμπα δεν παρατηρείται σημαντική βελτίωση της ασφαλιστικής συνείδησης του κόσμου. "Όμως αυτή είναι η δουλειά μας. Πρέπει να περάσουμε και στον κόσμο και στους συνεργάτες μας το μήνυμα ότι οι ασφάλειες είναι το προνόμιο και των φτωχών, όχι των πλουσίων. Αυτός που έχει το χρήμα δεν έχει ανάγκη και την ασφάλιση", καταλήγει ο συνομιλητής μας..

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
H Καινοτομία είναι γένους θηλυκού

Γράφει η Ευγενία Καφφετζή, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Globalnet Insurance Brokers Ltd, Μέλος Δ.Σ. ΣΕΜΑ Tι θαυμάζει ο λαός; Το ‘θηλυκό μυαλό’....

Close