Skip to content

Πρωτοποριακή η Groupama: προσφέρει live tracking της οδικής βοήθειας

SMS Vehicle Tracking: Για την πρωτοποριακή κίνηση της Groupama Ασφαλιστική, να ενημερώνει ζωντανά οδηγούς σε περιστατικό ανάγκης, πόσο μακριά βρίσκεται η οδική βοήθεια και σε πόση ώρα φτάνει (σε συνεργασία με την Mondial Assistance), μίλησε στο underwriter.gr η marketing intelligence specialist της εταιρείας, Άννα Χατζώκου.

του Χρήστου Γαβαλά

Η Άννα Χατζώκου, Marketing Intelligence Specialist της Groupama Ασφαλιστική

Πρόκειται για υλοποίηση ενός γενικότερου οράματος της Groupama για βελτιωμένες υπηρεσίες και γρήγορη και απλή εξυπηρέτηση.

«Γνωρίζουμε ότι οποιαδήποτε αναμονή εν ώρα ανάγκης μπορεί να δημιουργήσει ανησυχία ή εκνευρισμό. Είναι αυτό που ξέρεις ότι θα έρθει η βοήθεια, αλλά ο χρόνος που περιμένεις ακόμη κι αν είναι λίγος, εσένα σου φαίνεται πολύς. Περιμένοντας την οδική βοήθεια, έχεις βγει από το comfort zone σου. Είσαι λίγο πιο αναστατωμένος», σημειώνει η Άννα Χατζώκου.

[box]Τι είναι λοιπόν αυτό που πετυχαίνει η εταιρεία με το SMS Vehicle Tracking;

Δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη που έχει καλέσει για οδική βοήθεια έχοντας αναφέρει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου, να βλέπει σε πραγματικό χρόνο στη συσκευή του την πορεία μετάβασης της βοήθειας στο σημείο όπου βρίσκεται. Η ανανέωση μάλιστα των δεδομένων αυτών είναι αυτόματη, ανά 3 δευτερόλεπτα.[/box]

«Ούτως ή άλλως σαν μέρος του service  της εταιρείας μέχρι τώρα ελάμβανε SMS που του έλεγε ότι π.χ. σε 20 λεπτά θα είναι εκεί η οδική βοήθεια. Αυτό γίνεται τώρα ακόμα πιο real time, διότι του στέλνουμε SMS ή λινκ στο Viber, όπου βλέπει την πορεία του γερανού ζωντανά στο χάρτη” εξηγεί η Άννα Χατζώκου.

Αυτό προσφέρει πολύτιμη ηρεμία στον οδηγό, διότι πλέον ξέρει και το βλέπει μπροστά του για να μην έχει αμφιβολία, οτι η βοήθεια έρχεται και πόσο κοντά του είναι.  Όλοι έχουμε χρειαστεί οδική βοήθεια και όλοι αναρωτιόμαστε μήπως καταλήξουμε να περιμένουμε δύο ώρες γιατί μπορεί να έχει κίνηση, πολύ δουλειά κλπ. Και αγωνιούμε συνεχώς για το πόση ώρα θα χρειαστεί να περιμένουμε στους δρόμους.

Η ψηφιακή εφαρμογή, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Mondial Assistance, δεν δείχνει λεπτομέρειες, ότι δηλαδή είσαι για παράδειγμα στην Αργυρούπολη, ο γερανός έρχεται από τη Γλυφάδα και έχει κίνηση στον δρόμο, οπότε προφανώς θα αργήσει. Τον “βλέπεις” όπως και με την τηλεματική στα λεωφορεία, δηλαδή ξέρεις ότι θα έρθει σε 15 λεπτά μετά σε 10 λεπτά κ.ο.κ. Έχεις δηλαδή αίσθηση ότι ξέρεις τι γίνεται και δεν περιμένεις “στο κενό”.

Η οδική ασφάλεια είναι θέμα που πάντα δημιουργούσε τριβές στις ασφαλιστικές, συμπληρώνει η κ. Χατζώκου, γιατί ήταν αιτία για πολλά παράπονα.  Η Groupama Ασφαλιστική κάθε χρόνο πραγματοποιεί έρευνες ικανοποίησης πελατών, γεγονός που πριν απο λίγα χρόνια, οδήγησε μάλιστα  σε αλλαγή του συνεργάτη οδικής βοήθειας: «Στόχος μας είναι κάθε συνεργάτης μας να πληροί τα στάνταρ που έχουμε εμείς στην Groupama για την εξυπηρέτηση των δικών μας πελατών», τονίζει.

Επισημαίνει μάλιστα ότι με τη Mondial Assistance, η εταιρεία απολαμβάνει πολύ καλής αξιολόγησης από τους πελάτες της. Μάλιστα, το συγκεκριμένο service δεν ήταν αποτέλεσμα “δέσμης παραπόνων” αλλά προσπάθεια να επωφεληθεί ο οδηγός από την συγκεκριμένη τεχνολογία.

Άφησε μάλιστα ανοιχτό το ενδεχόμενο στο μέλλον να γίνει ένα βήμα παραπάνω, δηλαδή να συνομιλεί ο πελάτης με τον οδηγό της οδικής βοήθειας. Στόχος της Groupama Ασφαλιστική ήταν να μπει το 2021 με ένα καινούργιο service, μια αναβάθμιση της εξυπηρέτησής της.

«Είναι κάτι καινούργιο που δεν υπάρχει στην αγορά και περιμένουμε με πολλή χαρά να δούμε σχόλια πελατών», συμπλήρωσε η Άννα Χατζώκου.

Δεν ανησυχεί ωστόσο για την αξιολόγηση που θα λάβει η εταιρεία από τους πελάτης της, ακόμα και εάν αυτή γίνεται υπό το καθεστώς stress που πάντα συνοδεύει μια υπηρεσία οδικής βοήθειας.

«Είναι σημαντικό παρόλο που ο πελάτης μας είναι στρεσαρισμένος, να έχουμε το feedback του σύντομα, πολύ κοντά στο συμβάν. Ακόμα και ο εκνευρισμός που μπορεί να δείξει κάποιος, ή ο μη εκνευρισμός, δείχνει πολλά. Άμα μπορείς την εξυπηρέτηση αυτή να του την κάνεις όσο πιο απλή και ήρεμη για εκείνον γίνεται, είναι κέρδος αυτό», τονίζει.

Όπως εξηγεί η marketing intelligence specialist της Groupama, η υπηρεσία προσφέρεται αρχικά από τις 11 Ιανουαρίου στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και αναμένεται να επεκταθεί το αμέσως προσεχές διάστημα και στα άλλα αστικά κέντρα της Ελλάδας. Εντός του έτους η Mondial Assistance στοχεύει ο στόλος της να εμπεριέχει την εν λόγω εφαρμογή σε όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *