Πως εκμεταλλεύτηκαν την διεύθυνση www.aspis.gr για να κερδίσουν χρήματα

30 Απριλίου 2015

Μετά το κλείσιμο της ΑΣΠΙΣ το domain name www.aspis.gr, η διεύθυνση δηλαδή της εταιρείας στο Internet έπαψε να ανανεώνεται και όπως ήταν φυσικό "κατέβηκε".

Σε αυτές τις περιπτώσεις, όταν μια διεύθυνση δεν ανανεωθεί από τον ιδιοκτήτη, μετά από μία περίοδο χάριτος 30 ημερών, στη συνέχεια γίνεται αυτόματα διαθέσιμη σε κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να την αποκτήσει.

Ούτε μία ημέρα δεν πέρασε από την έναρξη της διαθεσιμότητας της διεύθυνσης και το aspis.gr πέρασε στα χέρια ιδιώτη ο οποίος το χρησιμοποίησε για να κερδίσει χρήματα. Ο τρόπος είναι γνωστός για τους επαγγελματίες του διαδικτύου.

Διάφοροι Internet marketers αγοράζουν "ληγμένες" διευθύνσεις γνωστών εταιρειών ή οργανισμών με σκοπό να εκμεταλλευθούν την επισκεψιμότητα που λαμβάνουν οι διευθύνσεις αυτές, έτσι ώστε να "σερβίρουν" διαφημίσεις. Κάθε "χτύπημα" σε αυτές τις διαφημίσεις μεταφράζεται σε κάποια cents εισπράξεων για τον marketer. Εάν οι επισκέψεις και τα clicks είναι πολλά, μπορεί να χτίσει ένα μηνιαίο εισόδημα.

Θα σας δώσουμε ένα παράδειγμα για να καταλάβετε καλύτερα την πρακτική.

Η διεύθυνση www.aspis.gr συνέχισε να δέχεται "χτυπήματα" και μετά το κλείσιμο της εταιρείας από πρώην πελάτες που ήθελαν να μάθουν νέα και εξελίξεις. Συγκεκριμένα, οι πελάτες χτυπούσαν "www.aspis.gr" στο πρόγραμμα περιήγησης τους στο Internet και οδηγούνταν στην σελίδα. Εκεί, αντί να δουν την ιστοσελίδα της ΑΣΠΙΣ, έβρισκαν μόνο συνδέσμους (links) από ασφαλιστικές διαφημίσεις κειμένου στο Google.

Για παράδειγμα έβλεπαν συνδέσμους όπως: "Προγράμματα Ασφάλισης Υγείας Εθνική", "Ασφάλεια αυτοκινήτου Interamerican", κτλ.

Ο marketer φρόντιζε να "σερβίρει" ασφαλιστικές διαφημίσεις έτσι ώστε να έχει περισσότερες πιθανότητες να μπερδέψει τον κόσμο και να κερδίσει clicks. Διότι κάθε click σε διαφήμιση σημαίνει εισπράξεις για τον ίδιο. Πιο συγκεκριμένα, ο διαφημιστής χρησιμοποίησε το πρόγραμμα διαφήμισης της Google, το γνωστό Google Adsense, το οποίο επιτρέπει σε οποιονδήποτε διατηρεί μια ιστοσελίδα να προσθέσει διαφημίσεις σε αυτή και να πληρώνεται με τα clicks. Κάθε κλικ αξίζει για παράδειγμα από 0,05 έως 0,20€.

Προφανώς, η συγκεκριμένη ενέργεια δεν έγινε με σκοπό να στοχοποιήσει την ΑΣΠΙΣ. Οι εν λόγω καιροσκόποι διατηρούν πολλές αντίστοιχες ληγμένες διευθύνσεις, τις οποίες μετά από λίγα χρόνια εγκαταλείπουν καθώς παύουν να έχουν επισκεψιμότητα. Το ίδιο συνέβη και με το egnatia.gr (σήμερα την διεύθυνση κατέχει η Εγνατία οδός), αλλά και με το egnatiabank.gr.

Στην περίπτωση της ΑΣΠΙΣ ο πρώτος marketer το εγκατέλειψε μετά από 2 χρόνια λειτουργίας, και στη συνέχεια το αγόρασε επόμενος για τον ίδιο σκοπό (ο οποίος το διατηρεί μέχρι και σήμερα).

Αν επισκεφθείτε το http://www.aspis.gr/ θα δείτε μία λίστα με γενικές διαφημίσεις και ένα κεντρικό ενημερωτικό μήνυμα "η διεύθυνση αυτή είναι προς πώληση".

Η τιμή πώλησης είναι τα 1.250€!

Δείτε μία σύντομη αναδρομή από την πρώτη ιστοσελίδα του Ομίλου, τους μετέπειτα ανασχεδιασμούς της, έως τη σημερινή της κατάσταση:

1999:

aspis1999

2001:

(Οι εικόνες δεν μπορούν να ανακτηθούν ωστόσο αξίζει να διαβάσετε το κείμενο)

aspis2001

 

2003:

aspis2003

aspis2003b aspis2003c aspis2003d aspis2003e

2004:

aspis2004

aspis2004b

2005:

aspis2005

2006:

aspis2006

aspis2006b

2009:

aspis2009

aspis2009b

Σήμερα:

aspisimera

aspisimera2

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Μία απάντηση στο Πως εκμεταλλεύτηκαν την διεύθυνση www.aspis.gr για να κερδίσουν χρήματα

  1. Ο/Η Λάζαρος λέει:

    Καταπληκτικό ρεπορτάζ. Είστε όντως πρωτοπόροι στον τομέα σας!

Γράψτε απάντηση στο Λάζαρος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Μπορούσια Ντόρτμουντ: ήταν ασφαλισμένη για την περίπτωση που αποκλειόταν από το Τσάμπιονς Λιγκ!

Την είδηση αποκάλυψε το Bloomerg Business σε εκτενές άρθρο της προηγούμενης εβδομάδας και το Σαββατοκύριακο το νέο "έκανε το γύρο...

Close