"Πώς να βρείτε συστάσεις & πελάτες στο Internet": Το Underwriter.gr απαντά στις ερωτήσεις του 1ου webinar

4 Ιουνίου 2020

Το Underwriter.gr συγκέντρωσε και απαντά σε πολύ χρήσιμα και πρακτικά ερωτήματα – απορίες που προέκυψαν κατά το πρώτο webinar με τίτλο “Πώς να βρείτε συστάσεις και πελάτες στο Internet - Για πρώτη φορά στην πράξη”, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 13 Μαΐου με τη συμμετοχή 2.500 διαμεσολαβητών.

Κεντρικός ομιλητής ήταν ο κ. Νίκος Ξυδάς, Ιδρυτής Humble Digital Agency – Βραβευμένο Digital Marketeer, ο οποίος μέσα από τα βίντεο που μπορείτε να παρακολουθήσετε στη συνέχεια απαντά στις απορίες σας, ανανεώνοντας το ραντεβού του μαζί σας για την Τετάρτη 10.06.2020 στις 18.00 οπότε και θα πραγματοποιηθεί το 2ο webinar του Underwriter.gr με τίτλο “Συστάσεις & Πελάτες στο Internet – Για 2η φορά στην πράξη”.

Σχολιαστές θα είναι ο κ. Δημήτρης Γαβαλάκης, Ιδρυτής Lifeplan – Διακεκριμένος Διαμεσολαβητής και ο κ. Σπύρος Γκούμας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος SQLearn, ενώ το συντονισμό θα αναλάβει η κα. Χριστίνα Μωράκη, δημοσιογράφος & Ιδρυτής Underwriter.gr.

Να σημειώσουμε πως το 2ο webinar θα προβληθεί μόνο μία φορά.

Για να δηλώσετε συμμετοχή, πατήστε εδώ.

Μέχρι τότε ας δούμε πώς μπορούμε να κάνουμε σύμμαχο τα social media στη δουλειά μας καθημερινά.

Instagram

"Να συνδέσουμε το προσωπικό μας προφίλ στο Instagram με το προφίλ μας στο Facebook;", "Εάν ακολουθούμε πολλά άτομα πρέπει να τα κάνουμε unfollow;", "Πρέπει να έχουμε προσωπικό ή επαγγελματικό προφίλ;", "Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα καλό προφίλ στο Instagram;" ήταν μερικές από τις ερωτήσεις για το φωτογραφικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Οι απαντήσεις στο βίντεο που ακολουθεί:

Facebook

Εάν αναρωτιέστε "πώς διαχειριζόμαστε πιθανή δυσφήμηση από δυσαρεστημένο πελάτη", "πόσο συχνά πρέπει να κάνουμε αναρτήσεις", "εάν πρέπει να δημιουργήσουμε και ένα προφίλ για τις επαγγελματικές μας υπηρεσίες", "πώς μπορούμε να βρούμε νέους πελάτες ή να κάνουμε ad optimization", δεν έχετε παρά να δείτε το βίντεο που ακολουθεί:

LinkedIn

"Το Linked Helper λειτουργεί σε όλους τους browsers;", "Χρειάζεται εγκατάσταση;", "Προϋποθέτει να έχουμε την premium έκδοση του LinkedIn;", "Είναι free ή χρειάζεται συνδρομή;", "Πώς συνδέουμε το λογαριασμό μας;", "Πρέπει να φτιάξουμε επαγγελματική σελίδα ή αρκεί ένα προφίλ;", "Τι χρόνος απαιτείται για να γίνει συλλογή 80-90 επαφών;", "Στις πόσες επαφές σταματάμε για να μην αντιμετωπίσουμε πρόβλημα;", "Παρόμοιο εργαλείο υπάρχει για το FB;" ήταν μερικά από τα ερωτήματα που δεχθήκαμε. Οι απαντήσεις στην οθόνη σας:

Προβάλλεις το όνομά σου ή χτίζεις "brand";

Βάσει όλων των παραπάνω εύλογα προκύπτει το ερώτημα "Να χρησιμοποιήσουμε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να εστιάσουμε σε ένα;" καθώς επίσης, "είναι πιο σημαντικό να προβάλλουμε το όνομά μας ή να χτίζουμε ένα 'brand';" - ερωτήματα που έκαναν επαγγελματίες που παρακολούθησαν το πρώτο webinar του Underwriter.gr και όχι μόνο. Δείτε τις απαντήσεις στο βίντεο που ακολουθεί:

Ραντεβού την ερχόμενη Τετάρτη 10.06.2020 στις 18.00 στο 2ο webinar “Συστάσεις & Πελάτες στο Internet – Για 2η φορά στην πράξη”. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Ανοικτή επιστολή ΕΕΑΕ: "Μόνο ενωμένοι & με καλές προθέσεις θα συνεχίσουμε να πετυχαίνουμε"

Την παρακάτω ανοικτή επιστολή απέστειλε η ΕΕΑΕ. Διαβάστε αναλυτικά: Σε σημερινό άρθρο που δημοσιεύτηκε σε site, το οποίο ασχολείται με θέματα που...

Close