Πώς να επιλέξω το σωστό πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης

11 Αυγούστου 2022

Πώς να επιλέξω το σωστό πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης για την επιχείρησή μου;
'Τιμολογιέρα'. Μία λέξη που, αν είσαι επαγγελματίας, αποκλείεται να μην έχεις ακούσει. 

Από το 2020 έχει αναπτυχθεί μία ολόκληρη αγορά γύρω από τα προγράμματα τιμολόγησης, καλύπτοντας όλες τις προτιμήσεις. Cloud εφαρμογές, τοπικά προγράμματα, απλά συστήματα έκδοσης-διαβίβασης παραστατικών, ολοκληρωμένα συστήματα διαχείρισης πωλήσεων. 

Ποιο όμως είναι το ιδανικό πρόγραμμα τιμολόγησης για τη δική σου επιχείρηση; 
Υπάρχουν "καλές και κακές τιμολογιέρες"; 
Αξίζει να διαλέξεις την πιο 'εμπορική'; 
Να πάρεις αυτή που πήρε και ο συνάδελφός σου; 
Μήπως απλώς να προτιμήσεις την πιο φθηνή; 
Ή υπάρχουν παράμετροι που χτίζουν το προφίλ της ιδανικής τιμολογιέρας αποκλειστικά για τη δική σου περίπτωση; 

Η σωστή άποψη βρίσκεται στην τελευταία πρόταση και συγκεκριμένα σε 3 παραμέτρους-κλειδιά που θα σου εξασφαλίσουν τη σωστή επιλογή.

1) Αποθήκη: Η διαχείριση της αποθήκης είναι υψίστης σημασίας. Ο έλεγχος των διαθέσιμων εμπορευμάτων μας βοηθάει να μη χάνουμε πωλήσεις από πιθανές ελλείψεις αλλά και να προγραμματίζουμε έγκαιρα τις αγορές μας. Αν η επιχείρησή σου τηρεί αποθήκη, είναι σημαντικό να επιλέξεις μία τιμολογιέρα που θα σου δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνεις αναφορές για τα διαθέσιμα εμπορεύματα, ή να επιλέξεις το GDI που σου δίνει άμεση αναφορά για χαμηλή διαθεσιμότητα κάθε φορά που εκδίδεις ένα παραστατικό.

2) Επαναλαμβανόμενες πωλήσεις: Υπάρχουν επιχειρήσεις που η κάθε πώληση διαφέρει από όλες τις υπόλοιπες. Υπάρχουν όμως και επιχειρήσεις που οι πωλήσεις τους υπακούουν σε ένα συγκεκριμένο μοτίβο και γίνονται με επαναλαμβανόμενο τρόπο σε συγκεκριμένο πελατολόγιο. Αν, για παράδειγμα, έχεις μία σχολή χορού, ένα φροντιστήριο, ένα γυμναστήριο, ένα λογιστικό γραφείο κ.ο.κ. τότε υπάρχει ένα προκαθορισμένο πελατολόγιο και μία προσυμφωνημένη αμοιβή που καταβάλλεται σε μία συγκεκριμένη περιοδικότητα (μήνας, τρίμηνο κ.λ.π.). Αν η επιχείρησή σου πουλάει με ένα προκαθορισμένο μοτίβο, θα σου φανεί χρήσιμο να επιλέξεις μία τιμολογιέρα που θα μπορεί να αντιγράφει ένα παραστατικό, δημιουργώντας ένα πανομοιότυπο, ή να επιλέξεις το GDI που σου δίνει τη δυνατότητα να εκδώσεις μαζικά προκαθορισμένα παραστατικά με το πάτημα ενός και μόνο κουμπιού.

3) E-Shop: Στις μέρες μας είναι πολύ διαδεδομένα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα γνωστά σε όλους μας e-shop.Πρόκειται στην πραγματικότητα για έναν ιστότοπο που φιλοξενεί όλα τα προϊόντα που εμπορεύεται μία επιχείρηση, ένα ηλεκτρονικό ράφι στο οποίο μπορεί κάποιος να συλλέξει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες (εικόνα, διαστάσεις, τιμή, τεχνικά χαρακτηριστικά κ.α.) για το προϊόν που τον ενδιαφέρει. Αν και τα e-shop ξεκίνησαν απλά ως ένα μέσο προβολής των προϊόντων που έχει στο ράφι της μία επιχείρηση στο φυσικό της κατάστημα, σήμερα τα περισσότερα e-shop διαθέτουν ολοκληρωμένο σύστημα παραγγελιοληψίας, κάτι που καθιστά σε πολλές περιπτώσεις περιττή την ύπαρξη φυσικού εμπορικού χώρου. Και αυτό γιατί ο πελάτης έχει τη δυνατότητα, όχι μόνο να κάνει μία ολοκληρωμένη παραγγελία, αλλά και να την εξοφλήσει με όλες τις πιθανές μεθόδους ηλεκτρονικής πληρωμής. Αν διατηρείς ηλεκτρονικό κατάστημα, το GDI είναι η ιδανική επιλογή για κάθε πλατφόρμα e-shop (woocommerce, joomla, opencart,magento).
Γιατί να περιμένετε το 2023 όταν μπορείτε να έχετε ΔΩΡΕΑΝ το 2022;

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας. Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Η ικανοποίηση δεν είναι αρκετή - Στόχος το συναίσθημα του πελάτη

Με μόνιμο στόχο την κερδοφόρα οργανική ανάπτυξη, όλο και περισσότερες εταιρείες επενδύουν στη βέλτιστη εμπειρία του πελάτη σε όλα τα...

Close