Γράφει: Χρ. Μωράκη
Στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, στα πολυτελή Αστέρια της Γλυφάδας, συγκεντρώθηκαν συνεργάτες και ανθρώπινο δυναμικό της Generali Hellas την περασμένη Πέμπτη 29 Μαϊου. Ήταν μια συνάντηση καιρό αναμενόμενη – η πρώτη μετά το ξέσπασμα του Covid. Όχι γιατί τα lockdown προσγείωσαν την ορμή της εταιρείας, αντιθέτως εν μέσω της πρωτοφανούς αβεβαιότητας της περιόδου 2020-2022, η Generali πραγματοποίησε τρία μεγάλα deal – εξαγόρασε την ΑΧΑ, λάνσαρε το bancassurance μέσω Alpha Bank και μετακόμισε σε ένα υπερ-καινοτόμο, ιδιόκτητο «βιοκλιματικό» κτίριο 8000τμ.

Και μπορεί να ήταν πρόκληση η ολοκλήρωση της συνένωσης, ωστόσο η παραγωγή της Generali εκτοξεύτηκε πέρυσι στα 551 εκ ευρώ από 410 εκ ευρώ την προηγούμενη χρονιά, στέλνοντας την στην πρώτη πεντάδα της ελληνικής αγοράς με μερίδιο κοντά στο 10%. Το λειτουργικό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε στα 22,9 εκ. σύμφωνα με τα Δ.Π.Χ.Α. έναντι 6,7 εκατ. το 2023.
H Generali πλέον έχει πολύ καλή τοποθέτηση στις Γενικές, ειδικά στους ελεύθερους κινδύνους όπου διαθέτει ευελιξία και capacity. Aπό τα best seller της αγοράς η εταιρεία θεωρεί το πακέτο Business On (ασφάλιση μικρομεσαίων επιχειρήσεων) ενώ δυνατά στον ανταγωνισμό στέκονται τα προϊόντα ζωής (Life On & Group Life). Σύμφωνα με τους ιθύνοντες το φετινό α’ τρίμηνο έκλεισε πολύ κοντά σε διψήφια νούμερα.

Π. Δημητρίου: «Τα αλλάζουμε όλα»
Η βραδιά ήταν στην ουσία ένα ευχαριστήριο δώρο προς τους συνεργάτες – η Generali άλλωστε δηλώνει «εταιρεία διαμεσολάβησης», παρότι μετά την εξαγορά της ΑΧΑ πολλοί πίστεψαν ότι θα εστιάσει στο bancassurance. Ο Πάνος Δημητρίου το επανέλαβε μπροστά στους συγκεντρωμένους συνεργάτες: «Είμαστε και θα είμαστε μια εταιρεία που στηρίζει τους διαμεσολαβητές. Αυτό είναι το DNA μας. Έχουμε άλλες σκέψεις για το bancassurance άλλωστε, πιστεύουμε άλλα πράγματα από αυτά που ισχύουν στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή” σχολίασε χαρακτηριστικά, χωρίς ωστόσο να επεκταθεί περαιτέρω.
«Ό,τι κάναμε ως Generali στο Customer Service, μέσα στο 2025 θα αλλάξει όλο»
Η αγορά θα αλλάξει στο σύνολό της, συμπλήρωσε στη συνέχεια και οι διαμεσολαβητές θα χρειαστεί να καλύψουν αρκετή απόσταση τα επόμενα χρόνια. Για παράδειγμα, η εποχή που ο πελάτης έψαχνε στο Ίντερνετ, έκανε μια έρευνα αγοράς και μετά απευθυνόταν σε διαμεσολαβητή, σε λίγο θα είναι παρελθόν. Ήδη έχει αρχίσει να υπερισχύει η φιλοσοφία του ChatGPT: Ενημερώνεις τον ψηφιακό σου βοηθό τι ψάχνεις να βρεις και ποιες είναι οι ανάγκες σου και αμέσως έχεις έτοιμη απάντηση. Η δουλειά του διαμεσολαβητή είναι πλέον να αναλύσει την πρόταση της τεχνητής νοημοσύνης, να απαντήσει σε ερωτήσεις, να λύσει απορίες, να προτείνει βελτιώσεις. “Έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας, ο πρώτος στόχος είναι αυτή η αλλαγή που πρέπει να γίνει στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση” είπε ο CEO o οποίος βρίσκεται στο τιμόνι της Generali τα τελευταία 22 χρόνια. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλο αυτό το διάστημα η εταιρεία έχει σταθερά ανοδική πορεία, χτίζοντας με μέθοδο υποδομές, τεχνογνωσία και τις σχέσεις της με ανθρώπινο δυναμικό και ασφαλισμένους.
Η μετάβαση στη νέα εποχή της ασφαλιστικής μετάβασης ήταν και το μόνο μήνυμα της βραδιάς που κατά τα άλλα εξελίχθηκε σε πραγματικό πάρτυ με καλεσμένο τον εθνικό μας σταρ, Σάκη Ρουβά ο οποίος “τα έδωσε όλα” αυτή τη φορά αποκλειστικά για την Generali.

Παγκόσμια Επικοινωνιακή Καμπάνια
Η νέα παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα της Generali “Here. Now.” σε αντίθεση με την παραδοσιακή ασφαλιστική προσέγγιση με βάση τυχόν μελλοντικά καταστροφικά σενάρια, εστιάζει στην ασφάλιση ως στοιχείο της καθημερινότητας, ως άμεσο στήριγμα πολιτών και οργανισμών. Σύμφωνα με τη Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communication Officer, το “Here. Now.” δεν είναι απλώς το μότο μιας καμπάνιας αλλά μια στρατηγική απόφαση: “Δεν περιμένουμε το αύριο –δρούμε σήμερα. Επαναπροσδιορίζουμε τι σημαίνει να είσαι πραγματικά δίπλα στον πελάτη – να τον καταλαβαίνεις, να τον ενδυναμώνεις, να του προσφέρεις λύσεις πριν καν τις ζητήσει. Δημιουργούμε μια νέα εποχή ασφάλισης, πιο προσωπική, πιο άμεση, πιο αληθινή. Εδώ. Τώρα.»
Η καμπάνια θα προβληθεί σε ψηφιακά μέσα, στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο και επιλεγμένα σημεία επαφής με το κοινό, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την προβολή της Generali στην Ελλάδα.
No comment yet, add your voice below!