Στρατολόγηση μέσω Facebook: Γιατί αξίζει να το δοκιμάσετε

27 Φεβρουαρίου 2015

Αφορμή για το σημερινό άρθρο είναι η εκστρατεία προσέλκυσης Ανθρώπινου Δυναμικού που εντοπίσαμε στο Facebook από την ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική.

Η καμπάνια της Ορίζων στο Facebook απευθύνεται  σε ανθρώπους σε όλη την Ελλάδα που ήδη εξασκούν το επάγγελμα, είναι δηλαδή Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι. (βλ. εικόνες παρακάτω).

Οι Διαμεσολαβούντες γενικότερα έχουν παρουσία στο μέσο, συνεπώς πρόκειται για ένα αξιοποιήσιμο κανάλι για αντίστοιχες αναζητήσεις.

Εμείς ωστόσο, παίρνοντας την ιδέα από την ενέργεια της ΟΡΙΖΩΝ θα αναφερθούμε σε ένα εγχείρημα "συγγενές" όμως σίγουρα πιο δύσκολο: την "στρατολόγηση" από το Facebook ανθρώπων που δεν είναι ήδη Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι, αλλά αναζητούν δουλειά ή αναζητούν να αλλάξουν δουλειά ή κατεύθυνση.

Καταρχάς, γιατί είναι καλή ιδέα η "στρατολόγηση" μέσω Facebook:

1. Στο Facebook είναι γραμμένοι σήμερα περίπου 4.5 εκατομμύρια ενήλικες έλληνες.

2. Το Facebook σου δίνει τη δυνατότητα στοχεύσεις τις διαφημίσεις σου ανά περιοχή, φύλο, ηλικία. Στην Αθήνα για παράδειγμα, έχεις πρόσβαση σε 2.2 εκατομμύρια ενήλικες.

3. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά οικονομικό μέσο. Με 100€ για παράδειγμα μπορείς να προβληθείς σε 70.000 - 100.000 ανθρώπους.

Τι πρέπει να προσέξετε:

1. Δεν πρόκειται για μια απλή αγγελία εργασίας στην οποία θα γράψετε τι προσφέρετε και τι ζητάτε. Δυστυχώς, το επάγγελμα του ασφαλιστή αποθαρρύνει τον κόσμο, οπότε χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια.

2. Πρέπει να "πουλήσετε" το επάγγελμα του ασφαλιστή. Να εξηγήσετε τα οφέλη και τις προοπτικές, όμως ταυτόχρονα να τονίσετε τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει (ή δεν θα πρέπει) να έχει ο υποψήφιος, έτσι ώστε να εφαρμόσετε ένα πρώτο φίλτρο και να αποθαρρύνετε όσους δεν κάνουν για το επάγγελμα.

3. Δοκιμάστε κάτι ευρηματικό. Ένα παιχνίδι για παράδειγμα, τα αποτελέσματα του οποίου θα κρίνουν εάν ο υποψήφιος είναι κατάλληλος για τη δουλειά.

4. Και φυσικά θα πρέπει να στοχεύσετε τη διαφήμισή σας σωστά. Θα πρέπει να στοχεύσετε νέες και νέους στην πόλη σας, συγκεκριμένων ηλικιών.

Καλή επιτυχία!

 

Facebook 2015-02-26 16-15-02

 

 

ΟΡΙΖΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ 2015-02-26 16-16-27

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Καλύτερέ μου φίλε, εαυτέ μου

Είναι καλύτερο να σε αντιπαθούν γι' αυτό που είσαι, παρά να σε αγαπούν για αυτό που δεν είσαι. Μην χάνετε τον...

Close