Skip to content
ethniki-asfalistiki-01

Την μεγαλύτερη «προϊοντική επίθεση» της ιστορίας εξαπολύει το 2024 η Εθνική Ασφαλιστική

Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξης

Νέα, απλοποιημένα προϊόντα βασισμένα στις ανάγκες της αγοράς, πολυκαναλική προσέγγιση και εξυπηρέτηση του πελάτη, έμφαση στο cross selling & εκμετάλλευση του ψηφιακού μετασχηματισμού σε όλο το λειτουργικό φάσμα, είναι οι βασικοί άξονες πάνω στους οποίους θα αναπτυχθεί η επόμενη μέρα για την Εθνική Ασφαλιστική.

Νίκος Σακελλαρίου

Ο Robert Gauci, CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής

Εννέα νέα προϊόντα για το 2024 – Στόχος Cross Selling 3 προϊόντα ανά πελάτη έναντι 1,2 προϊόντα σήμερα 

Την μεγαλύτερη «προϊοντική επίθεση» της ιστορίας της θα εξαπολύσει μέσα στο 2024 η Εθνική Ασφαλιστική, ενώ ο στόχος της διοίκησης είναι να αξιοποιήσει το cross selling πουλώντας τουλάχιστον 3 προϊόντα σε κάθε ασφαλισμένο.  Ταυτόχρονα, σε κεντρικό άξονα ανάπτυξης μετατρέπεται η ασφάλιση κατοικιών, τα επίπεδα της οποίας ακόμη και μετά την έκπτωση του 10% στον ΕΝΦΙΑ, δεν ικανοποιούν τη Διοίκηση – η οποία στο συγκεκριμένο τομέα βλέπει τεράστια περιθώρια.

Το νέο περιβάλλον διανομής θα είναι απόλυτα πολυκαναλικό – όλα τα δίκτυα θα πωλούν όλα τα προϊόντα. Ειδικά για τα φυσικά δίκτυα τα οποία προσφέρουν το 40%, σε προτεραιότητα για τα επόμενα δύο χρόνια τίθεται η προώθηση των Γενικών Ασφαλειών σε σχέση με την έως σήμερα πρωτοκαθεδρία των κλάδων Ζωής και Υγείας.

Σύμφωνα με τον CEO Robert Gauci, «θέλουμε να αυξήσουμε σημαντικά την παραγωγή στις Γενικές Ασφαλίσεις.  Στα προϊόντα Υγείας είμαστε οι πρώτοι σε παραγωγή (λόγω του FULL) αλλά η κερδοφορία δεν είναι αντίστοιχη λόγω της αύξησης του κόστους νοσηλείας στα νοσοκομεία, η οποία περιορίζει τα περιθώρια κέρδους».  

Εκτός από την έμφαση στην ασφάλιση ακινήτων στόχος είναι και η αύξηση μεριδίου αγοράς στο αυτοκίνητο.  

Πελατοκεντρική προσέγγιση 

Ο Διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής  δήλωσε εμφατικά:  Με ρωτούν τι μερίδια αγοράς έχουμε και πόσο αυξήσαμε την παραγωγή μας.  Τους απαντώ “με ενδιαφέρει περισσότερο να έχουμε ικανοποιημένους πελάτες, γιατί αυτό είναι η ουσία της ασφάλισης.  Μέσα από την προσέγγιση και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών μας μπορούμε να αυξήσουμε ακόμη περισσότερο την κερδοφορία μας”. 

Τα μεγέθη το 2023 

Εκτός από τη νέα εταιρική ταυτότητα, κατά τη διάρκεια press conference στο συνεδριακό κέντρο της εταιρείας, παρουσιάστηκαν σημαντικά αποτελέσματα του 2023:

• Οι πελάτες της εταιρείας άγγιξαν τα 1,72 εκατ. αφού προστέθηκαν 133.000 νέοι ασφαλισμένοι στο πελατολόγιο της σε σχέση με το 2022, με τον δείκτη cross selling να αγγίζει τα 1,2 συμβόλαια ανά πελάτη.

• Η αύξηση σε όρους νέου χαρτοφυλακίου για το 2023 πλησίασε το 19,3% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με τα συνολικά ασφάλιστρα που προέρχονται από νέους πελάτες να αγγίζουν τα €508 εκ.

• Εξίσου δυναμικά ξεκίνησε και η νέα χρονιά, με τα ασφάλιστρα νέου χαρτοφυλακίου τον Ιανουάριο του 2024 να είναι αυξημένα, σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023, κατά 48,1%, αγγίζοντας τα €65 εκατ.

• Την τελευταία δεκαετία (2013 – 2023), η Εθνική Ασφαλιστική έχει προχωρήσει σε αποζημιώσεις ύψους €3,8 δισ., ενώ μόνο το 2023, οι αποζημιώσεις ξεπέρασαν τα €247 εκατ., ικανοποιώντας περισσότερα από 459.000 περιστατικά.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *