Το δωρεάν εργαλείο που θα σας λύσει τα χέρια στη διαχείριση leads & πελατών

15 Δεκεμβρίου 2014

Το πιο διαδομένο πρόγραμμα στην αγορά για τη διαχείριση των leads και πολλές φορές και των πελατών είναι το Excel. Δικαίως, καθώς πρόκειται για ένα εύκολο στη χρήση πρόγραμμα, χαμηλού κόστους (στις περισσότερες περιπτώσεις αγοράζεται πακέτο μαζί με τον υπολογιστή) το οποίο βοηθά με απλό τρόπο να κάνουμε τη δουλειά μας.

Γράφουμε στην πρώτη στήλη τα ονόματα των υποψήφιων πελατών στους οποίους πρόκειται να τηλεφωνήσουμε, στη δεύτερη στήλη τα στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο, mail, κτλ) και στην τρίτη στήλη σημειώσεις "να καλέσω ξανά στις 13.1.15", "να καλέσω απογευματινές ώρες", κτλ.

Αυτή είναι η απλούστερη και πιο διαδεδομένη μέθοδος δόμησης της πληροφορίας. Εάν δουλεύετε με αυτόν τον τρόπο τότε το παρόν άρθρο σας ενδιαφέρει. Τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται να αλλάξετε σχεδόν τίποτα στον τρόπο που δουλεύατε μέχρι σήμερα. Θα συνεχίσετε να δουλεύετε στο ίδιο ακριβώς περιβάλλον, θα έχετε όμως περισσότερες δυνατότητες.

Αναφερόμαστε στα δωρεάν εργαλεία που μας παρέχει η Google μέσω της υπηρεσίας της Google Docs (κλικ εδώ για μετάβαση). Στα εργαλεία αυτά θα βρείτε το "παραδοσιακό" Excel και Word, με μία μικρή διαφορά: Είναι πάντοτε Online και Δωρεάν.

Τι σημαίνει αυτό;

Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα αρχεία σας από παντού: από το κινητό, από τον υπολογιστή του γραφείου, του σπιτιού, από ένα internet cafe, από τον υπολογιστή του πελάτη, αρκεί να υπάρχει σύνδεση στο Internet. Σε αντίθεση με τα απλά αρχεία Excel τα οποία βρίσκονται σε έναν μόνο υπολογιστή και για να τα μεταφέρουμε σε δεύτερο χρειαζόμαστε στικάκι, στα Google Docs τα αρχεία μας βρίσκονται στο Internet, στους servers της Google (είναι απόλυτα ασφαλή, μην έχετε αμφιβολία) και έτσι μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε αυτά από παντού.

Τρεις πρακτικές εφαρμογές που θα σας λύσουν τα χέρια:

1. Καλύτερο σέρβις: Περνάτε σε Excel όλους τους πελάτες σας μαζί με το ιστορικό τους. Κάθε φορά που σας καλεί ένας πελάτης στο κινητό μπορείτε εκείνη τη στιγμή να μπείτε στο Excel και να διαβάσετε το ιστορικό του. Έτσι θα είστε ακριβείς στις απαντήσεις σας και θα βελτιώσετε το σέρβις και την επικοινωνία με τον πελάτη. Βέβαια, για να το κάνετε αυτό σωστά και γρήγορα, θα χρειαστείτε άλλη μία συσκευή πέρα από το κινητό σας (αφού από το κινητό σας θα μιλάτε με τον πελάτη). Μπορεί να είναι ένα tablet ή ένα δεύτερο smartphone.

2. Backup: Ακόμη και εάν δεν θέλετε να αλλάξετε τον τρόπο εργασίας σας, τα Google Docs μπορούν να σας βοηθήσουν ως δωρεάν και αξιόπιστο εργαλείο για backup. Εάν δεν κρατάτε backup, θα πρέπει να ξεκινήσετε από σήμερα καθώς μια βλάβη του υπολογιστή μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην παραγωγικότητά σας. Στον τομέα αυτόν μπορείτε 100% δωρεάν και σίγουρα να καλυφθείτε από την υπηρεσία της Google. Μπείτε τώρα στο Google Docs και ανεβάστε όλα τα σημαντικά αρχεία σας εκεί. Θα είναι ασφαλή ότι και αν συμβεί στον υπολογιστή σας.

3. Κοινή εργασία: Θέλετε να δουλέψετε παράλληλα με τους συνεργάτες σας; Για παράδειγμα να έχετε μία κοινή λίστα με leads και να τηλεφωνείτε όλοι ταυτόχρονα στους υποψήφιους πελάτες;  Μέσω των Google Docs μπορείτε να "μοιραστείτε" ένα αρχείο excel με άλλους, και να δουλεύετε παράλληλα. Να βλέπετε δηλαδή σε πραγματικό χρόνο τους συνεργάτες σας να γράφουν σημειώσεις και σχόλια επάνω στο έγγραφο, να επιβλέπετε την πρόοδο των εργασιών. Ειδικά, εάν δεν εργάζεστε από τον ίδιο χώρο, αυτός είναι ένας έξυπνος τρόπος να έρθετε πιο κοντά.

Ανεβάστε σήμερα τα έγγραφα σας στο Google Docs. Δεν χρειάζεται να ξαναφτιάξετε τα αρχεία σας από την αρχή. Απλά ανεβάστε τα Word και τα Excel που έχετε στον υπολογιστή στα Google Docs και θα είναι διαθέσιμα 24/7 για εσάς και τους συνεργάτες σας (ή μόνο για εσάς).

Φυσικά, υπάρχουν στην αγορά πιο εξειδικευμένα και "καθετοποιημένα" προγράμματα για τους διαμεσολαβούντες. Όμως η αξία των Google Docs έγκειται στο γεγονός ότι παρότι είναι ένα δωρεάν εργαλείο, παρέχει σημαντικές δυνατότητες (φορητότητα αρχείων από παντού, ασφάλεια δεδομένων, κοινή χρήση αρχείων, κτλ), είναι φοβερά απλό στη χρήση, και μπορεί να καλύψει σε πολύ μεγάλο βαθμό τις ανάγκες του ασφαλιστή.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Μία απάντηση στο Το δωρεάν εργαλείο που θα σας λύσει τα χέρια στη διαχείριση leads & πελατών

  1. Ο/Η Αγγελος Λασκιδης λέει:

    Μα για ποιό λόγο το διαφημίζετε ως δωρεάν εργαλείο αφού πρέπει να πληρώσω για να έχω τα 365 exel word και τα λοιπά;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
7 απλά μυστικά για τις καλύτερες παρουσιάσεις

Βασικές αλήθειες που μετατρέπουν μια συνηθισμένη παρουσίαση σε... μεγάλη επιτυχία: Μην κάνετε διάλεξη. Στο σπίτι, διάλεξη γίνεται όταν οι γονείς...

Close