Το φτηνότερο ασφάλιστρο δεν είναι ο κύριος λόγος που φεύγει ο πελάτης

19 Νοεμβρίου 2014

Έρευνες στον κλάδο αυτοκινήτου κατέδειξαν ότι το 80% των πελατών επιλέγουν πάντα την φτηνότερη ασφαλιστική που γνωρίζουν ενώ οποιαδήποτε αύξηση άνω των 50 ευρώ είναι ικανός λόγος για να αλλάξει ο πελάτης εταιρεία.

Ωστόσο η τιμή δεν είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο μπορεί να ακυρώσει το συμβόλαιό του ο πελάτης. Η έρευνα κατέδειξε ότι από τους πελάτες που αλλάζουν εταιρεία, οι περισσότεροι το κάνουν λόγω «φτωχού» σέρβις.

Αυτό βεβαίως αφορά στην ποιότητα της ανταπόκρισης διαμεσολαβητή & εταιρείας τη στιγμή που θα προκύψει ανάγκη – τροχαίο, νοσηλεία, αποζημίωση.

Πόσο εύκολα προσβάσιμοι είναι Πράκτορας και Εταιρεία; Κατά πόσο θα εμπλακούν προσπαθώντας να διευκολύνουν την όλη διαδικασία; Θα αισθανθεί ο πελάτης ότι είναι «πλάι του» σε όλη αυτή την περιπέτεια ή θα έχει απέναντί του έναν «διεκπεραιωτικό» Διαμεσολαβητή και μια τυπική τηλεφωνική απάντηση από τα κεντρικά;

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Μία απάντηση στο Το φτηνότερο ασφάλιστρο δεν είναι ο κύριος λόγος που φεύγει ο πελάτης

  1. Όταν μια εταιρεία χρειάζεται 45+ ημέρες για να διεκπαιρεώσει μια ζημιά όσο φιλοτιμος και γρήγορος να είναι ο διαμεσολαβητής το ίδιο κάνει. Το κομάτι που έχει να κάνει με τους διαμεσολαβητές γίνονται πάντα άμεσα συνήθως αμέσως μετά την επέλευση της ζημιάς δηλαδή εντός 2-3 ημερών. Το κομμάτι όμως του διακανονισμού που έχει η εταιρεία είναι το χρονοβόρο. Εδώ έχουμε περιπτώσεις που ξεπερνούν τους έξι μήνες.
    Και δεν παίζει ρόλο πόσο βαρύ είναι το όνομα ρης εταιρείας. Το τελευταίο διάστημα μάλιστα μικρές όχι τόσο γνωστές εταιρείες αποζημιώνουν πολύ πιο γρήγορα από μεγάλες επώνυμες.
    Καλό όμως θα ήταν να γίνει λόγος και για τις απευθείας πωλήσεις όπου δεν υπάρχει καθόλου διαμεσολαβητής και ασφαλισμένος πρέπει να κάνει μόνος του όλη την διαδικασία για να αποζημιωθεί, χωρίς φυσικά να την γνωρίζει και πάρα πολλές φορές γίνονται λάθη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
12% αυξήθηκαν τα ασφάλιστρα ζωής το εννεάμηνο

Σύμφωνα με την καθιερωμένη έκθεση που έδωσε στην δημοσιότητα η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών, την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2014 η...

Close