Όλος ο κόσμος ένα κατάστημα: Πώς το Facebook Shops μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας

26 Μαΐου 2020

Μια νέα υπηρεσία, το Facebook Shops, επιτρέπει πλέον στις επιχειρήσεις να παρουσιάζουν και να πουλάνε τα προϊόντα τους με ευκολία σε Facebook και Instagram! Τη νέα υπηρεσία ανακοίνωσε ο CEO του Facebook Mark Zuckenberg, και αποτελεί μία νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που δημιουργεί καινούργια δεδομένα στην αγορά.

Οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων θα μπορούν να δημιουργούν ένα «κατάστημα» στο page τους, προσθέτοντας έναν κατάλογο προϊόντων τα οποία οι χρήστες θα βλέπουν και θα μπορούν να αγοράζουν. Η πρόσθεση των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε χειροκίνητα είτε χρησιμοποιώντας το XML αρχείο του καταστήματος, στην περίπτωση που υπάρχει ήδη κάποιο eshop.

Τα Shops ξεκίνησαν ήδη τη λειτουργία τους στις ΗΠΑ και θα έρθουν και στο Instagram το καλοκαίρι, ενώ σταδιακά θα διατεθούν και στον υπόλοιπο κόσμο. Επιπλέον, το Facebook σκοπεύει να ενεργοποιήσει τις απευθείας αγορές μέσα από τα live streams.

Τι σημαίνει όμως αυτή η νέα πρωτοβουλία του Facebook για εσάς και την επιχείρηση σας; Στην Action Digital είμαστε εδώ για να σας δώσουμε όλες τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σας!

Το υφιστάμενο Facebook shop μου θα διαγραφεί;

Όχι. Η εταιρεία λανσάρει το καινούργιο update με νέο interface που θα σας δώσει τη δυνατότητα να μεταφέρετε όλα σας τα προϊόντα στο καινούργιο λειτουργικό περιβάλλον, με την επιπλέον δυνατότητα να συνδέσετε και άλλους λογαριασμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram.

Πρέπει να πληρώσω;

Οχι. Το Facebook Shops είναι δωρεάν εφαρμογή και είναι διαθέσιμη για όσους έχουν εταιρική σελίδα στο Facebook και Instagram, μαζί με εύκολες οδηγίες για τη ενεργοποίηση και χρήση.

Πώς θα με βοηθήσει η επέκταση του Facebook Shop σε άλλες πλατφόρμες;

Με το να έχετε ένα κεντρικό σημείο επαφής για τις πωλήσεις σας, χωρίς να χρειάζεται να “κυνηγάτε” πελάτες σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πλέον ως επιχείρηση θα μπορείτε να διαφημίζετε αυτόματα τα προϊόντα σας σε όλες τις πλατφόρμες που είναι συνδεδεμένες με το Facebook, κυρίως στο Instagram, ομαλά, χωρίς να χρειάζεται να διαφοροποιήσετε τις αναρτήσεις σας ή να τις προσαρμόσετε αναγκαστικά στους περιορισμούς του κάθε μέσου. Η αυτοματοποίηση στην προώθηση των προϊόντων και η άμεση πρόσβαση των καταναλωτών σε αυτά, θα έχει ως αποτέλεσμα την ομαλοποίηση του “ταξιδιού του αγοραστή” (buyer’s journey) και κατ’ επέκταση την άνοδο των πωλήσεων.

Πώς θα μπορώ να διαφημίζω τα προϊόντα μου με αυτή τη νέα εφαρμογή;

Με το ανανεωμένο Facebook Shop, οι δυνατότητες διαφήμισης είναι πραγματικά άπειρες. Πλέον, οι αγορές θα μπορούν να γίνονται μέσω χορηγημένων διαφημίσεων, από το προφίλ της εταιρείας σας σε Facebook και Ιnstagram, να κάνετε τα προϊόντα tag σε Stories, ενώ στο άμεσο μέλλον θα επιτρέπεται ακόμα και σε live streams! Ως χρήστης, η νέα εφαρμογή θα σας επιτρέπει να κάνετε tag τα προϊόντα σας καθ’ όλη τη διάρκεια του live για να μπορούν όλοι όσοι σας παρακολουθούν να έχουν απευθείας πρόσβαση στο προϊόν. Είσαστε στον χώρο της ομορφιάς και αποφασίσατε να συνεργαστείτε με influencer για να κάνει βίντεο με συμβουλές για μακιγιάζ, χρησιμοποιώντας τα προϊόντα της εταιρείας σας; Με τη νέα εφαρμογή θα μπορείτε να δείχνετε τα προϊόντα σας την ώρα του live stream και οι χρήστες θα μπορούν να τα αγοράζουν απευθείας! Μέσα στα σχέδια της εταιρείας είναι και η αγορά μέσω υπηρεσιών απευθείας μηνυμάτων, όπως το Facebook Messenger, Instagram Direct και WhatsApp.

Θα γίνονται δηλαδή οι αγορές απευθείας;

Όχι ακόμα. Αν και το Facebook βρίσκεται στο στάδιο δοκιμής μιας ασφαλούς υπηρεσίας αγορών μέσω της εφαρμογής. Όταν ο χρήστης ενδιαφερθεί για να αγοράσει ένα προϊόν, είτε μεταφέρεται στην ιστοσελίδα της επιχείρησης για να ολοκληρώσει τη διαδικασία πληρωμής είτε σε μία υπηρεσία εκτέλεσης διαδικτυακών πληρωμών, όπως το Paypal.

Πώς μπορώ να αξιοποιήσω καλύτερα αυτή τη νέα εφαρμογή;

Η διευκόλυνση στη διαφήμιση προϊόντων που προσφέρει το Facebook είναι τεράστιας σημασίας για τις επιχειρήσεις, ιδίως τις μικρομεσαίες που δεν διαθέτουν τους τεράστιους προϋπολογισμούς για διαφήμιση και μάρκετινγκ που έχουν οι πολυεθνικές εταιρείες. Μια έξυπνη και αποτελεσματική καμπάνια digital marketing πλέον μπορεί να έχει άμεσα αποτελέσματα, αφού θα μπορείτε να δείτε το πόσο ανεβάζουν τις πωλήσεις σχεδόν αμέσως. Η αμεσότητα στην αγορά προϊόντων, μαζί με την ανάλυση αγοράς που προσφέρουν τα πολλά εργαλεία που διαθέτει το Facebook μπορούν να δώσουν στην επιχείρηση σας την ανταγωνιστικότητα που χρειάζεστε για να επιβιώσετε και να θριαμβεύσετε στη σημερινή, εύθραυστη αγορά.

Δεν είστε ακόμη σίγουροι για το πως το ανανεωμένο Facebook Shop μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση σας; Θέλετε βοήθεια με το στήσιμο της σελίδας σας, με καμπάνιες digital marketing ή ίσως το δικό σας e-shop; Η Αction Digital είναι εδώ για να σας βοηθήσει! Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα και μάθετε πως να πάρετε την επιχείρηση σας σε νέα ύψη!

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
79,5 εκατ. από την Interamerican σε πληρωμές ασφαλισμένων & δικαιούχων

Κατά το πρώτο τετράμηνο του 2020 Σε μια περίοδο εξαιρετικά κρίσιμη για την αξιοπιστία της ιδιωτικής ασφάλισης, η INTERAMERICAN επιβεβαίωσε...

Close