Skip to content

Έληξε η συνεργασία ΙΚΕΑ – Anytime

  • Λήξη συνεργασίας για την ασφάλιση περιεχομένου κατοικίας που ξεκίνησε πέρυσι
  • Εκτός στόχων η συμφωνία με τον Όμιλο Φουρλή

Γράφει ο Κοσμάς Ζακυνθινός
kosmas@underwriter.gr

Άδοξο τέλος είχε η πολλά υποσχόμενη συνεργασία μεταξύ Interamerican και IKEA που ανακοινώθηκε πριν από έναν περίπου χρόνο στο «μέτωπο» της ασφάλισης κατοικίας.  Οι «χαμηλές πτήσεις» στη διείσδυση και απόδοση των προϊόντων είχαν ως αποτέλεσμα τη λήξη της συμφωνίας στα τέλη του περασμένου Σεπτέμβρη.
Η αρχική συμφωνία της Interamerican με τον όμιλο Φουρλή, διαχειρίστρια εταιρεία των ΙΚΕΑ, προέβλεπε την ασφάλιση περιεχομένου κατοικίας από την Anytime, αξιοποιώντας το διευρυμένο πελατολόγιο των κατόχων της κάρτας ΙΚΕΑ Family.

Μολονότι η αποκλειστική έκπτωση 20%, συνδυαστικά με οποιαδήποτε άλλη έκπτωση που παρείχε η Anytime, αποτέλεσαν κίνητρο για την τοποθέτησή της στο διευρυμένο δίκτυο λιανικής, η εταιρεία δεν κατάφερε τελικά να πετύχει τους αρχικούς της στόχους και να φέρει τα αποτελέσματα που είχαν θέσει οι δύο πλευρές.

Πηγές προσκείμενες στη διοίκηση του ομίλου Φουρλή σχολιάζοντας σχετικά στο Underwriter επισήμαναν πώς “η ανταπόκριση των πελατών του ΙΚΕΑ στα προγράμματα ήταν εξαιρετικά χαμηλή. Το πρόγραμμα δεν ήταν κακό, αλλά η οικονομική συγκυρία δεν βοήθησε στην προώθηση του. Ο κόσμος παραμένει επιφυλακτικός –  ίσως σε καλύτερα οικονομικά εποχές θα μπορούσε να πουλήσει, επιφέροντας ικανοποιητικά αποτελέσματα”.

Η λήξη της παρούσας συνεργασίας δεν έχει λάβει οριστικές διαστάσεις, καθώς μελλοντικά δεν αποκλείεται εκ νέου η επανατοποθέτηση περισσότερο ελκυστικών προγραμμάτων.

Εκπτώσεις και δώρα για την αξιοποίηση της πελατειακής βάσης

Σκοπός της συνεργασίας μεταξύ Interamerican και ΙΚΕΑ ήταν να αξιοποιηθεί η πελατειακή βάση των ΙΚΕΑ, συγκεκριμένα των κατόχων κάρτας ΙΚΕΑ Family, για την προώθηση με ειδική έκπτωση, των  ασφαλιστικών προγραμμάτων Anytime Home: το Content και το Content Plus. Μάλιστα στο πλαίσιο ειδικότερων παροχών που συνόδευαν τη συνεργασία, παρέχονταν και αρκετά δώρα (δωροκάρτες), δίχως ωστόσο ουσιαστικά και επιθυμητά αποτελέσματα.

Τα δύο προγράμματα καλύπτουν το περιεχόμενο κύριας ή/και εξοχικής κατοικίας από τους κινδύνους κλοπής, πυρκαγιάς, πλημμύρας, σεισμού κ.ά., με απλά και τυποποιημένα συμβόλαια και διαδικασίες έκδοσης και αποζημίωσης.

Σε κάθε περίπτωση η Αnytime της Interamerican, που παραμένει κορυφαία δύναμη στις απευθείες πωλήσεις αυτοκινήτου, θα συνεχίσει την προσπάθεια ανάπτυξης στον τομέα ασφάλισης κατοικίας.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *