Skip to content

Έξυπνα τηλέφωνα ναι – έξυπνοι Ασφαλιστές όχι;

Ο σύγχρονος άνθρωπος δαπανά σημαντικές ώρες από την καθημερινότητά του στις μετακινήσεις. Πολύ συχνά δε, περνά ώρες σε αναμονή σε δημόσιες υπηρεσίες, σε τράπεζες, σε ιατρεία, ταμεία,  ακόμη και στο τιμόνι του αυτοκινήτου, κολλημένος στην κίνηση.  Και ποιό είναι το μόνιμο αξεσουάρ στο χέρι αυτού του σύγχρονου ανθρώπου; Μα φυσικά το κινητό του τηλέφωνο. Το κινητό έχει γίνει προέκταση του χεριού μας πλέον, ειδικά όταν βρισκόμαστε εν κινήσει.

Και αναπόφευκτα κάποια στιγμή, αν υποθέσουμε ότι αυτό το κινητό είναι συνήθως smartphone κινητό (έτσι λένε οι έρευνες), ο σύγχρονος άνθρωπος θα συνδεθεί και στο Ίντερνετ για να κοιτάξει τα μηνύματά του, να διαβάσει καμία είδηση, να ψάξει για κάτι που τον ενδιαφέρει.  Ποιος δραστήριος άνθρωπος στις μέρες μας, δεν κοιτά το κινητό του με την παραμικρή ευκαιρία; Ειδικά όταν είναι μόνος του ή σε αναμονή;

Στην Αμερική, οι έρευνες δείχνουν ότι ο μέσος πολίτης έχει πλέον φτάσει στο σημείο να δαπανά περισσότερες ώρες μπροστά σε  ένα ψηφιακό μέσο απ’ ότι στην τηλεόραση.

Και η πιο δημοφιλής συσκευή για σύνδεση με το διαδίκτυο είναι το κινητό τηλέφωνο.

Σε συνέδριο που έγινε πρόσφατα στη Μεγάλη Βρετανία με θέμα την ψηφιακή εποχή στην Ασφάλιση, αποκαλύφθηκε ότι σχεδόν το 50% των Βρετανών συγκρίνουν τιμές ασφαλιστικών καλύψεων μέσω του κινητού τους. Στις ηλικίες κάτω των 33 δε, η συσκευή μέσω της οποίας γίνονται οι περισσότερες αγορές αυτή τη στιγμή στην Αγγλία, είναι το κινητό τηλέφωνο.

Στο mobile marketing όμως οι ασφαλιστικές υστερούν, ακόμη και στο εξωτερικό. Στην Βρετανία, το ποσοστό των ασφαλιστικών της χώρας που έχουν προσαρμόσει το περιεχόμενό τους για να παρουσιάζεται  εύκολα και ευανάγνωστα και σε κινητά, είναι μόλις ένα 5%! Μιλάμε για επένδυση η οποία είναι σχετικά οικονομική και εύκολη στην εκτέλεση. Ακόμη λοιπόν και σε μια αγορά σημαντικά πιο ανεπτυγμένη ασφαλιστικά από την ελληνική, ο κλάδος είναι ένα βήμα πίσω από την μαζική τεχνολογία.

Αυτή η τάση βεβαίως, είναι από το εξωτερικό. Στη δική μας χώρα μπορεί να κάνει και 5 και 6 χρόνια να καθιερωθεί. Είναι καλό οι ασφαλιστές να έχουν τα μάτια και τα αυτιά τους ανοιχτά, προτεραιότητα όμως έχει το παρόν. Και προτεραιότητα έχει να μπορεί κάθε επιχείρηση να συμβαδίσει με το παρόν life style του υποψήφιου πελάτη της.

Η μεγαλύτερη πρόκληση για τις ασφαλιστικές εταιρείες αυτή τη στιγμή, μεγαλύτερη και από καταστροφικές ζημίες ή φυσικές καταστροφές, μεγαλύτερη και από την οικονομική ύφεση και τους περιορισμούς των νέων ρυθμιστικών πλαισίων, είναι η προσαρμογή στο ψηφιακό επιχειρηματικό περιβάλλον. Η προσαρμογή στην ψηφιακή τεχνολογία.

Τα ψηφιακά μέσα έχουν μεταμορφώσει τελείως την συμπεριφορά του καταναλωτή και οι ασφαλιστικές είναι υποχρεωμένες να επανεξετάσουν τα επιχειρηματικά μοντέλα τους.Ένα χρόνο πριν η Ernst & Young πραγματοποίησε παγκόσμια έρευνα σε 100 διαφορετικές ασφαλιστικές εταιρείες εξετάζοντας την «ψηφιακή ετοιμότητα» της κάθε μιας, την δύναμη της ηγεσίας της και της μελλοντικές στρατηγικές της. Το κύριο συμπέρασμα ήταν ότι οι ασφαλιστές θεωρούν την προσαρμογή στην ψηφιακή πραγματικότητα ως βασική προτεραιότητα, στην πράξη όμως βρίσκονται πολύ πίσω!

Δεν υπάρχει εταιρεία πουθενά στον κόσμο που να μην έχει αντιληφθεί την σημασία της ψηφιοποίησης σε όλα τα επίπεδα προκειμένου να σταθεί στο ύψος του σύγχρονου καταναλωτή. Ωστόσο οι περισσότερες αναγνωρίζουν ότι άλλες, μικρότερου εύρους προτεραιότητες μπαίνουν μπροστά και η…ψηφιοποίηση μένει πίσω. Τα νούμερα μιλάνε μόνα τους: Το 79% είπαν ότι «δεν έχουν θέσει ούτε τις βάσεις» για την ψηφιοποίηση ή ότι «ακόμη μαθαίνουν» και το 57% είπε ότι τα λειτουργικά τους μοντέλα δεν διευκολύνουν την ψηφιακή λειτουργία!

Ο σύγχρονος άνθρωπος, κοιτά πλέον στο κινητό του. Οι Ασφαλιστικές, που κοιτάνε;

1 Comment

  1. Avatar

    ΜΕΤΑ ΑΠΟ 33 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΜΕΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΔΙΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΣΑΙ ΝΕΚΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ. ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΣΑΣ !!!!!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *