Skip to content

“Αληθινές ιστορίες” : Η νέα στήλη του Underwriter.gr

Ιδιωτική Ασφάλιση “στην πράξη”

Η ιστορία που θα διαβάσετε παρακάτω είναι απολύτως πραγματική και εγκαινιάζει μια νέα σειρά άρθρων του Underwriter.gr με τίτλο “Αληθινές Ιστορίες”. Με συγγραφείς …αληθινούς Ασφαλιστικούς Συμβούλους, οι οποίοι θα παρουσιάζουν περιστατικά που αποδεικνύουν πόσο χρήσιμο και πολύτιμο αγαθό είναι στην πράξη, αυτό που ονομάζουμε “ιδιωτική ασφάλιση”. Εποχικό το πρώτο δημοσίευμα, αφορά σε ένα τελείως απίθανο αλλά αρκετά σοβαρό περιστατικό εν μέσω παραθερισμού, κατά τη διάρκεια του οποίου το ιδιωτικό συμβόλαιο υγείας, απεδείχθη σωτήριο.

Γράφει η Κατερίνα Κλάρα, βραβευμένη Ασφαλιστική Σύμβουλος και Συντονίστρια με 27 χρόνια παρουσίας, τα τελευταία έξι με την εταιρεία Life Plan.

“Tον Αύγουστο του 2011 στη 1.30 το βράδυ χτύπησε το κινητό μου. Όταν είδα ότι η κλήση προερχόταν από τον πελάτη μου Χ.Α., ο οποίος έχει συμβόλαιο νοσοκομειακής περίθαλψης, επειδή γνώριζα ότι βρισκόταν στην Κρήτη που βρισκόμουν κι εγώ, η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι με πήραν τηλέφωνο για να μου πουν να συναντηθούμε.

Βλέποντας όμως την ώρα της κλήσης κατάλαβα ότι δεν ήταν για καλό. Απάντησα αμέσως στο τηλέφωνο και άκουσα τη σύζυγο του Χ.Α να κλαίει σε κατάσταση πανικού και να μου ζητάει βοήθεια.

Της ζήτησα να ηρεμήσει και να μου εξηγήσει τι είχε συμβεί. Το ζευγάρι παραθέριζε σε παραλία της Νότιας Κρήτης, κάνοντας ελεύθερο camping. Είχαν κατασκηνώσει κάτω από ένα τεράστιο δέντρο, μαζί με άλλες 10 σκηνές. Εκείνο το βράδυ συνέβη το πιο απίθανο γεγονός, την ώρα που είχαν καθίσει κάτω από το δέντρο για φαγητό χωρίς καμία φαινομενική αιτία το δέντρο κόπηκε ξαφνικά στα δύο με αποτέλεσμα να πέσει πάνω στη σπονδυλική στήλη του πελάτη μου.

Η σύζυγος μου είπε ότι είχαν καλέσει το  166 και θα τους μετέφεραν σε νοσοκομείο στο Ηράκλειο. Της ζήτησα να επικοινωνήσουμε όταν θα έφταναν στο νοσοκομείο και θα υπήρχε η πρώτη εκτίμηση του περιστατικού.

Στο νοσοκομείο του Ηρακλείου όμως, της ανακοίνωσαν ότι δε θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν το περιστατικό γιατί πιθανά θα χρειαζόταν νευροχειρούργο, που το νοσοκομείο δεν διέθετε εκείνη την περίοδο.

Η γυναίκα με ξανακάλεσε έντρομη και σε απόγνωση και με ενημέρωσε κλαίγοντας. Της είπα ότι δεν είχε κανένα λόγο να φοβάται και να νιώθει αβοήθητη, γιατί το νοσοκομειακό πρόγραμμα του Χ.. προέβλεπε κάλυψη αερομεταφοράς, άρα θα μπορούσαμε να τον μεταφέρουμε σε νοσοκομείο της  Αθήνας προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα με τον καλύτερο τρόπο.

Το μόνο που της ζήτησα είναι να μου πει που ήθελε να πάει ο σύζυγός της και στη συνέχεια να πάρει τηλέφωνο στην γραμμή Υγείας της εταιρείας, προκειμένου η γιατρός του Νοσοκομείου να δώσει την εντολή και έγκριση για να ξεκινήσει η αποστολή της αερομεταφοράς. Όλα τα υπόλοιπα, την καθησύχασα, θα τα οργανώναμε εμείς.

Την επόμενη ημέρα το πρωί, ο πελάτης μου, με συνοδεία 2 γιατρών γνωστού Ιδιωτικού Νοσοκομείου της Αθήνας, μεταφέρθηκε με ασφάλεια στην Αθήνα όπου και χειρουργήθηκε.

Σήμερα είναι μπαμπάς μιας πανέμορφης κόρης 9 μηνών και κάθε φορά που συναντώ και τους δύο, μου περιγράφουν την ανακούφιση και την απόλυτη ασφάλεια που ένιωσαν τότε, όχι μόνο λόγω της οικονομικής εξασφάλισης που τους παρείχε το συμβόλαιο τους, αλλά και της σιγουριάς που ένιωσαν με το γεγονός ότι η διαδικασία της αερομεταφοράς έγινε χωρίς οι ίδιοι να κάνουν κάτι περισσότερο από ένα τηλεφώνημα – λόγω της άσχημης ψυχολογίας που είχαν δεν θα μπορούσαν να οργανώσουν μόνοι τους κάτι τέτοιο, για οικονομικούς αλλά και για πρακτικούς λόγους”…

1 Comment

  1. Avatar

    Εξαιρετικό το άρθρο, πολύ καλή η νέα σας στήλη..!!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *