Skip to content

Ανάπτυξη Αποτελεσματικών Ικανοτήτων Διαχειριστή / τριας Γραφείου

Live Online Training

01 (Πέμπτη) & 06 (Τρίτη) Δεκεμβρίου 2022

5 Διαθέσιμες Θέσεις
Εγγραφείτε Τώρα και επωφεληθείτε με 20% έκπτωση!


Αυτό το εντατικό σεμινάριο έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει τις υφιστάμενες δεξιότητες σας με νέες και σύγχρονες ικανότητες και τεχνογνωσία, η οποία θα κτίσει την αυτοπεποίθηση σας για την δημιουργία ενός δυναμικού και αποτελεσματικού εργασιακού περιβάλλοντος.

Με τη συμπλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Αναγνωρίζουν την σημαντικότητα του ρόλου ενός Διαχειριστή / τριας Γραφείου.
  • Διακρίνουν ποιες δεξιότητες απαιτούνται για την αποτελεσματική Διαχείριση Γραφείου.
  • Εφαρμόζουν τεχνικές και μεθόδους για σχεδιασμό, οργάνωση, προγραμματισμό και έλεγχο της εργασίας.
  • Αλληλοεπιδρούν αποτελεσματικά με άλλα άτομα (συναδέλφους, διευθυντές, πελάτες, συνεργάτες).
  • Αυξάνουν την αποτελεσματικότητα τους χρησιμοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία στο γραφείο.
  • Ηγούνται στην εργασία τους αλλά και του εαυτού τους.

Περιορισμένος αριθμός θέσεων – Εγγραφείτε Τώρα

Εκπαιδεύτρια του σεμινάριου είναι, η Βασιλική Χριστοφή η οποία είναι Πτυχιούχος στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία με ειδίκευση στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία των δύο φύλων και κατέχει 10ετή πείρα ως Εκπαιδεύτρια Επαγγελματικής Κατάρτισης, Καθοδηγήτρια και Σύμβουλος σε άτομα και ομάδες ατόμων στον τομέα της Ειδικότητας της στην Κύπρο και στην Ελλάδα.

Το συγκεκριμένο σεμινάριο αποτελεί μέρος του Προγράμματος Διοίκησης Γραφείου του The Institute of Leadership and Management (ilm).

Κάντε κλικ για περισσότερες πληροφορίες

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *