Skip to content

“Απεξαρτηθείτε από το αυτοκίνητο”: πλώρη για υγεία-σύνταξη έχει βάλει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Γράφει: Χρ. Μωράκη

Με την εκδήλωση της Αθήνας ολοκληρώθηκε ο κύκλος ενημέρωσης που διοργάνωσε η Ευρωπαϊκή Πίστη σε έξι πόλεις της Ελλάδας και στον οποίο συμμετείχαν πάνω από 2000 κορυφαίοι ασφαλιστικοί πράκτορες. Οι ημερίδες έδωσαν στην εταιρεία  την ευκαιρία να ανανεώσει την επαφή με τα δίκτυά της  και να επικοινωνήσει δια ζώσης το όραμα, τους στόχους και τη φιλοσοφία της.

Τα τελευταία δύο τρία χρόνια η Ευρωπαϊκή Πίστη έχει εμπλουτίσει το σύστημα πωλήσεων προσφέροντας στους συνεργάτες της κάποια σύγχρονα μέσα ψηφιακής επικοινωνίας όπως email καμπάνιες, καμπάνιες sms και animation video.

H ψηφιοποίηση είναι άλλωστε αποκλειστικά στην υπηρεσία πελατών και συνεργατών και στην Ευρωπαϊκή Πίστη δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ για direct πωλήσεις. Αυτό είναι ένα από τα μηνύματα που επανέλαβε πολλές φορές η Διοίκηση στην πρόσφατη συνάντηση της Αθήνας που έλαβε χώρα σε αίθουσα του ξενοδοχείου Hilton την περασμένη Τετάρτη 3 Απριλίου και στην οποία παρευρέθησαν γύρω στους 400 συνεργάτες.

Την τελευταία δεκαετία η Ευρωπαϊκή Πίστη έχει διπλασιάσει το δίκτυό της και αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με τα στελέχη της, έχει φτάσει να διατηρεί το μεγαλύτερο στην Ελλάδα  – απαριθμεί περί τους 5400 πράκτορες σε 104 διαφορετικά σημεία πώλησης.

Φροντίζουμε το δίκτυό μας, φροντίζουμε για το εισόδημά  του και αυτό το αποδεικνύει το γεγονός ότι αναλαμβάνουμε όλα τα έξοδα του συνεργάτη οπουδήποτε και αν βρίσκεται, ακόμη και τα αναλώσιμα, τόνισε σχετικά η εμπορική διευθύντρια Βασιλική Ρούσση η οποία παρουσίασε στόχους και μπόνους για τη νέα χρονιά. Οι προμήθειες που καταβάλει η Ευρωπαϊκή Πίστη φτάνουν το 35% ανά μ.ο. ενώ τα μπόνους κυμαίνονται από 1.5%-6% αναλόγως το πρόγραμμα και τον κλάδο ασφάλισης. Στο παρακάτω βίντεο η εταιρεία έχει αποτυπώσει τα βασικά της μεγέθη:

https://www.youtube.com/watch?v=ZOFxBOkdNvc

Έχοντας εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση στην κατάταξη αυτοκινήτου και έναν από τους μεγαλύτερους στόλους ασφαλισμένων οχημάτων στην αγορά (περί τα 500.000 οχήματα) η έμφαση απο την εταιρεία δίνεται τώρα στη σύνταξη και την υγεία.

Με το πρόγραμμα προστασίας οικογένειας Family Care 2 και το Ιδιωτικό Συνταξιοδοτικό Πρόγραμμα (ΙΣΣ) η Ευρωπαϊκή Πίστη στοχεύει πρώτα απ’ όλα στο υπάρχον πελατολόγιό της. Η εμπορική στρατηγική περιλαμβάνει εργαλεία προώθησης όπως ψηφιακές βίντεο-καμπάνιες (βλ. παρακάτω) αλλά και επιστολές που υπογράφονται από τον συνεργάτη και αποστέλλονται με διάφορους τρόπους στο πελατολόγιο (email, social media αλλά και ταχυδρομείο). Οι ενέργειες αυτές είναι διαδραστικές, δηλαδή καλούν τον υποψήφιο να δράσει και τελικά υποστηρίζουν αποδοτικά τις προσπάθειες των συνεργατών αφού αποφέρουν άμεσα εκατοντάδες δεκάδες εκδηλώσεις ενδιαφέροντος (leads).

https://www.youtube.com/watch?v=l6ZHsR_Tpk4

Η εταιρεία προωθεί συστηματικά και το πρόγραμμα παροχών και εκπτώσεων Ασφαλιστικός Γονέας το οποίο λειτουργεί υποστηρικτικά εδώ και μια δεκαετία περίπου, εξασφαλίζοντας το χαρτοφυλάκιο και βελτιστοποιώντας και το εισόδημα των συνεργατών.

Σε λίγες μέρες θα κυκλοφορήσει το πρώτο προϊόν cyber insurance, συγκεκριμένα ασφάλιση προσωπικών δεδομένων, προϊόν για το οποίο υπάρχουν ήδη 5.500 πελάτες σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, δηλαδή οι ίδιοι οι συνεργάτες της, οι οποίοι έρχονται φυσικά καθημερινά σε επαφή με τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους.

Στα νέα της εταιρείας αξίζει να σημειωθεί η συνεργασία με το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για απόκτηση μεταπτυχιακού διπλώματος σπουδών με τίτλο «Διακεκριμένο Στέλεχος Ασφαλιστικών Πωλήσεων». Η τακτή επανεκπαίδευση και επαναπιστοποίηση των συνεργατών γίνεται από τα γραφεία τους, μέσω ψηφιακής πλατφόρμας.

Συρρίκνωση κατά 3/4 της αγοράς του αυτοκινήτου

Στην Ευρωπαϊκή Πίστη δεν ζούμε απο “ορφανά” χαρτοφυλάκια, ούτε τοποθετούμαστε απέναντι από τα δίκτυά μας με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Χρήστος Γεωργακόπουλος.

Ιδρυτής και ηγέτης της εδώ και τέσσερις δεκαετίες περίπου, ο Χρήστος Γεωργακόπουλος  σίγουρα ξέρει την Ευρωπαϊκή Πίστη καλύτερα από τον καθένα. Σε κάθε δημόσια εμφάνιση δεν διστάζει να απευθυνθεί στο δίκτυο με το δικό του, πατρικό τρόπο και να μοιραστεί  όσα του δίδαξε η πολυχρόνια πορεία του στο χώρο.

“Γιατί είμαστε μαζί;” ρώτησε παίρνοντας το λόγο στο ξεκίνημα της τελευταίας εκδήλωσης. Όταν δίνεις 15 ώρες την ημέρα κάπου, πρέπει να είναι ξεκάθαρο μέσα σου το γιατί, είπε, απαριθμώντας στη συνέχεια τα προτερήματα της εταιρείας (φερεγγυότητα, αξιοπιστία, πληρότητα προϊόντων), μένοντας ωστόσο σε δύο σημεία:

Το πρώτο, ότι η Ευρωπαϊκή Πίστη έχει δεσμευθεί δημοσίως να αναπτύσσεται αποκλειστικά μέσω του δικτύου της. Εμείς εδώ είμαστε “ο συνεργάτης μας και τα μάτια μας” και δεν τοποθετούμαστε απέναντι από τα δίκτυα μας όπως ίσως κάνουν άλλες εταιρείες, τόνισε . Το δεύτερο, ότι η Ευρωπαϊκή Πίστη δεν ζει απο “ορφανά χαρτοφυλάκια”:

Ό,τι κάνει ο συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Πίστης, μένει για πάντα με τον ίδιο ή με την οικογένειά του, τόνισε ο κ. Γεωργακόπουλος.  Για αυτό, είπε, και η Ευρωπαϊκή Πίστη είναι η εταιρεία με τα υψηλότερα κόστη πρόσκτησης – μπροστά της είναι μόνο μια εταιρεία νομικής προστασίας, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σε επίπεδο παραγωγής, ανέφερε ότι ο τζίρος της αγοράς από το 2009 έως σήμερα μειώθηκε κατά 28% ανά μέσο όρο, ενώ της εταιρείας αυξήθηκε κατά 62% και πλέον βρίσκεται στην 4η θέση της εταιρικής κατάταξης, έχοντας μπροστά της μόνο 2 θυγατρικές τραπεζών και μία πολυεθνική. “Τη θέση μας δεν μας τη χαρίζει κανείς παρά μόνο εσείς”, κατέληξε ο Χρήστος Γεωργακόπουλος, τονίζοντας επίσης ότι η Ευρωπαϊκή Πίστη είναι ελληνική εταιρεία και κέντρο λήψης αποφάσεων που μπορεί ανεμπόδιστα να προσφέρει προοπτικές εξέλιξης.

[box] Θα συρρικνωθεί η ασφάλιση οχημάτων

Είναι συγκλονιστικές οι αλλαγές που θα βιώσουν οι ασφαλιστικές στο μέλλον λόγω της τεχνολογίας εκτίμησε ο Διευθύνων Σύμβουλος, αναφερόμενος σε εκτιμήσεις της αγοράς που υποδεικνύουν ότι ακόμη και σε μια πενταετία από σήμερα, η παραγωγή του αυτοκινήτου μπορεί να έχει μειωθεί έως και κατά δύο τρίτα (λόγω αυτόνομης – αυτόματης οδήγησης και άρα μειωμένων ατυχημάτων). Απεξαρτηθείτε από το αυτοκίνητο, κάλεσε τους συνεργάτες του ο Χρήστος Γεωργακόπουλος, αλλά αξιοποιήστε αυτό που σας έχει προσφέρει μέχρι σήμερα. Και αυτό είναι ένα χαρτοφυλάκιο περίπου 500.000 ατόμων.  «Σε αντίσκηνο μένουν οι πελάτες σας;» τους ρώτησε χαρακτηριστικά, υπονοώντας τη δυνατότητα προσέγγισης για ασφάλιση κατοικίας, προσθέτοντας στη συνέχεια ότι μόλις το 1% απο αυτούς έχει ασφάλεια ζωής.

Τα μαθηματικά της δουλειάς, δεν αλλάζουν τόνισε. Σαράντα χρόνια τώρα, σε κάθε δέκα συναντήσεις θα υπάρχουν δυόμιση “ναι”, δυόμιση “όχι” και πέντε «ίσως, δεν ξέρω, θα δω». Τα εμπόδια είναι μέσα μας, αρκούν όμως δύο συναντήσεις την ημέρα για να ανατραπεί όλο το σκηνικό.   Ο στόχος εδώ είναι ένας: Αντί στους 100 υποψήφιους, οι συνεργάτες να κυνηγούν τους 25 που θα πουν το “ναι”, να κυνηγούν τους ήδη υπάρχοντες 25. Η εταιρεία έχει σχεδιάσει μια στρατηγική υποστήριξης, κάθε Παρασκευή να φεύγουν 15.000-20.000 επιστολές (e-mail, sms, viber) σε υφιστάμενους πελάτες. Δουλειά του συνεργάτη είναι να κάνει το follow up τηλεφώνημα στους πελάτες του και να κλείνει ένα ραντεβού ενημέρωσης. Προϋπόθεση για να μετατραπεί το ραντεβού σε πώληση, είναι να γνωρίζει το προϊόν πολύ καλά, όχι όμως μόνο σε τεχνικό επίπεδο. Αλλά να κατέχει τους λόγους για τους οποίους ο υποψήφιος πρέπει και θέλει να το αγοράσει. [/box]

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *