Skip to content

ΑΧΑ: οδηγεί στο μέλλον τους συνεργάτες της

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Εκδήλωση Πρακτόρων και Μεσιτών της ΑΧΑ, την Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015 στο Ble Pavillion στον Άλιμο. Το κύριο μήνυμα της μεγαλύτερης ασφαλιστικής επωνυμίας παγκοσμίως προς τους συνεργάτες της ήταν ότι εισέρχονται μαζί στη νέα εποχή, με ξεκάθαρο όραμα, μακροπρόθεσμη στρατηγική και ολιστική προσέγγιση των αναγκών του καταναλωτή και του ασφαλιστικού συμβούλου.

AXA_Brand_MotoΗ συνάντηση ξεκίνησε με την ομιλία του Διευθύνοντα Συμβούλου της Εταιρείας, κ. Ερρίκου Μοάτσου, ο οποίος αναφέρθηκε στην εύρωστη παρουσία της ΑΧΑ σε παγκόσμιο επίπεδο, τονίζοντας ότι τόσο τα πολύ θετικά και υγιή οικονομικά αποτελέσματα σε διεθνές και τοπικό επίπεδο, όσο και η σταθερά υψηλή ικανοποίηση των πελατών της, αντικατοπτρίζουν τη μεγάλη δέσμευση των δικτύων διανομής και των ανθρώπων της.

Χαρακτηριστικά ο κ. Μοάτσος είπε ότι «στην ΑΧΑ αισθανόμαστε υπερήφανοι που είμαστε μέλη μιας μεγάλης οικογένειας όπου υπηρετούμε μια ευγενή αποστολή: να βοηθάμε όσους μας εμπιστεύονται να ζουν με περισσότερη ασφάλεια και ηρεμία. Όραμά μας είναι να χτίσουμε μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και τους ανθρώπους μας και στρατηγική μας να αναπτυσσόμαστε κερδοφόρα για να διασφαλίζουμε το συμφέρον τους». Παράλληλα, αναφέρθηκε στο σύνολο των προγραμμάτων που συνεχώς ανανεώνει η Εταιρεία για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών της, καθώς και στην επιτυχημένη είσοδο όλων των συμμετόχων της στη νέα ψηφιακή εποχή, η οποία δίνει ουσιαστικές ευκαιρίες για κοινή μακροπρόθεσμη πορεία. Έκλεισε την ομιλία του τονίζοντας ότι «για εμάς η προστασία ξεκινάει με την πρόληψη κινδύνων, η οποία αποτελεί καθημερινό μας μέλημα και ξεκάθαρη στρατηγική προτεραιότητα».

Στη συνέχεια τη σκυτάλη πήραν οι κκ. Νικόλαος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής και Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών, οι οποίοι παρουσίασαν με έναν διαδραστικό διάλογο την ολιστική προσέγγιση της ΑΧΑ στον κλάδο αυτοκινήτου και δύο νέα πολύ σημαντικά προγράμματα: το Business4all για την ασφάλιση μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών και το Ecosphere για την προστασία επιχειρήσεων έναντι περιβαλλοντικών κινδύνων.

ΑΧΑ_ΔΔΔ_ΔΛ

Σε ό,τι αφορά στον νέο κόσμο ασφάλισης αυτοκινήτου της ΑΧΑ, όπως χαρακτηριστικά είπαν, υπάρχουν τέσσερις κύριοι στρατηγικοί σταθμοί προστιθέμενης αξίας για τον συνεργάτη και τον πελάτη:
1ος – Η αποζημίωση, η πραγματική αφετηρία για τον σωστό σχεδιασμό μίας ασφάλισης και η σημαντικότερη στιγμή για τον ασφαλισμένο, όπου η ΑΧΑ, μαζί με τους συνεργάτες της, διασφαλίζει την παροχή ποιοτικών και ιδιαίτερα γρήγορων υπηρεσιών, με στόχο να αφαιρεί από τον πελάτη την έγνοια του ατυχήματος και να τον βοηθάει να επανέλθει άμεσα στην καθημερινότητά του.

O Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ Λυκούργος Πέτροβας
O Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ
Λυκούργος Πέτροβας

2ος – Η επιβράβευση των πιστών μας πελατών, μέσω σημαντικών και προσθετικών εκπτώσεων που παρέχει η ΑΧΑ σε κάθε ανανέωση ή σε κάθε νέο επιπλέον συμβόλαιο, καθώς και με τη βοήθεια της καινοτόμου εφαρμογής «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο».
3ος – Η αξιοποίηση των ψηφιακών δεδομένων για τη δημιουργία εργαλείων που ουσιαστικά ««λύνουν τα χέρια» των συνεργατών και των πελατών.
4ος – Η ευελιξία στον τρόπο πληρωμής ασφαλίστρων, όπου η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει μια σειρά από νέες υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων και των μηνιαίων άτοκων δόσεων, για να μπορεί ο ασφαλισμένος αφενός να ανταποκριθεί στη σημερινή εποχή, αφετέρου να πληρώσει γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια.

Το ενδιαφέρον του κοινού προσέλκυσε ιδιαίτερα η εφαρμογή «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο», με τη βοήθεια της οποίας ένας πελάτης αυτοκινήτου της ΑΧΑ μπορεί μέσα σε 15 μόλις δευτερόλεπτα να κερδίσει έκπτωση στο ασφάλιστρό του έως και 20%.

Ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής Νίκος Σακελλαρίου
Ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής Νίκος Σακελλαρίου

Σημαντικό σημείο της βραδιάς ήταν η παρουσίαση των δύο νέων σημαντικών προγραμμάτων Business4all και Ecosphere.

To Business4all αποτελεί μία ομπρέλα προστασίας μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών με περιουσία έως ένα εκατομμύριο ευρώ που δίνει τη δυνατότητα απόλυτης ευελιξίας ασφάλισης με τη βοήθεια ενός απλού και καινοτόμου υπολογιστή ασφαλίστρων. Επίσης, η ΑΧΑ επιβραβεύει τις σωστά προστατευμένες επιχειρήσεις και είναι η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία που παρέχει στους επιχειρηματίες δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες θωράκισης της περιουσίας τους.

Το Ecosphere είναι το νέο πρόγραμμα περιβαλλοντικής ευθύνης που σχεδίασε η ΑΧΑ για να δώσει μια ολοκληρωμένη λύση προστασίας των Ελλήνων επιχειρηματιών έναντι όλων των περιβαλλοντικών κινδύνων.

Η εκδήλωση έκλεισε με ένα cocktail και με το συγκρότημα «Πλαστελίνη» που με το δικό του μοναδικό τρόπο κράτησε συντροφιά στους συνεργάτες της ΑΧΑ.

ΑΧΑ_Event
Το συγκρότημα “Πλαστελίνη”

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *