Skip to content

ΑΧΑ: “Πιο δυνατή, πιο ώριμη, πιο έτοιμη από ποτέ”

Την Παρασκευή 22/4/16 πραγματοποιήθηκε στον Αστέρα Βουλιαγμένης το ετήσιο συνέδριο πωλήσεων της ΑΧΑ Ελλάδος

“Δεν πουλάμε προιόντα. Προστατεύουμε από κινδύνους. Δεν χειριζόμαστε χαρτοφυλάκια, χειριζόμαστε ανθρώπους. Και αν τους κάνουμε να κατανοήσουν την έννοια του κινδύνου τότε θα λάβει η αγορά την θέση που της αξίζει” Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος ΑΧΑ.
“Δεν πουλάμε προϊόντα. Προστατεύουμε από κινδύνους. Δεν χειριζόμαστε χαρτοφυλάκια, χειριζόμαστε ανθρώπους. Και αν τους κάνουμε να κατανοήσουν την έννοια του κινδύνου τότε θα λάβει η αγορά την θέση που της αξίζει. Εμείς δεν βλέπουμε το ποτήρι μισοάδειο αλλά ούτε μισογεμάτο: το βλέπουμε γεμάτο προκλήσεις, τις οποίες σκοπεύουμε να κατακτήσουμε” Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος

Η Υγεία είναι το μεγάλο στοίχημα φέτος για την ΑΧΑ, και η νούμερο ένα στρατηγική προτεραιότητα της εταιρείας. To εμπλουτισμένο πρόγραμμα Μediσυν 2 κυκλοφορεί ήδη στην αγορά με στόχο τα 3 εκ ευρώ νέα παραγωγή τα οποία η εταιρεία πιστεύει ότι μπορεί να φέρει γιατί έχει όλα τα εφόδια: Δίκτυο με εμπειρία και γνώση, καλό προϊόν και «φανέλα» με όνομα, όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου.

Η ΑΧΑ ανήκει στην περιφέρεια MedLA (Mεσόγειος – Λατ. Αμερική) στην οποία αναλογεί το 1/3 των εσόδων του Ομίλου.

[box]AXA MedLA 13,8 δις έσοδα 472 εκ κέρδη 14.000 συνεργάτες

AXA Eλλάδος 151 εκ έσοδα 18 εκ κέρδη 412.000 πελάτες [/box]

"Η δύναμή μας είναι ότι δεν εξαρτώμεθα απο μία χώρα, απο μια νομοθεσία ή απο μια οικονομία. Το ρίσκο μπαίνει στο "χρηματοκιβώτιο" του Ομίλου της ΑΧΑ. Να χρησιμοποιείτε ως επιχείρημα το μέγεθος του Ομίλου. Το σπίτι σας είναι ο παγκόσμιος χάρτης της ΑΧΑ." Emilio D' Angelo, Διευθ. Δικτύων MedLA
“Η δύναμή μας είναι ότι δεν εξαρτώμεθα απο μια χώρα, απο μια νομοθεσία ή απο μια οικονομία. Το ρίσκο μπαίνει στο “χρηματοκιβώτιο” του Ομίλου της ΑΧΑ. Να χρησιμοποιείτε ως επιχείρημα το μέγεθος του Ομίλου. Το σπίτι σας είναι ο παγκόσμιος χάρτης της ΑΧΑ.” Emilio D’ Angelo, Διευθυντής Δικτύων MedLA

Εκτός από την υγεία ο πήχης είναι ψηλά και για τις Γενικές όπου ο στόχος είναι φέτος τα 11 εκ ευρώ παραγωγή (+15%). Στο αυτοκίνητο το δυνατό χαρτί είναι η πρωτοποριακή εφαρμογή «Οδηγώ Λίγο Πληρώνω Λίγο», που πρώτη η ΑΧΑ λάνσαρε στην αγορά.

Η εταιρεία τώρα εστιάζει στην ανάπτυξη του Δικτύου το οποίο την περασμένη τριετία πέρασε μια μεγάλη περίοδο αναπροσαρμογής και αναμορφώθηκε σε ποσοστό 40%. Στόχος είναι να αυξηθεί και να ισχυροποιηθεί για να στηρίξει τους τρεις πυλώνες στους οποίους θα παιχτεί φέτος όλο το παιχνίδι, Υγεία-Αυτοκίνητο-Κατοικία (Home4all).

Όμιλος ΑΧΑ

  • 64 χώρες  161.000 εργαζόμενοι και συνεργάτες 103 εκ πελάτες
  • 92 δις έσοδα 5,6 δις καθαρά κέρδη
  • Νο 1 ασφαλιστική επωνυμία παγκοσμίως / εκ των 50 κορυφαίων επωνυμιών ανεξαρτήτως βιομηχανίας

(Κεντρική φωτό: Απο αριστερά ο Βασίλειος Πικέας 1ος Συντονιστής, ο Αναστάσιος Παυλίδης 1ος Διευθυντής, ο Διευθυντής Δικτύων Νίκος Σακελλαρίου, ο Διευθύνων Σύμβουλος Ερρίκος Μοάτσος, ο Διευθυντής Δικτύων MedLA Emilio D’ Angelo, o Γρηγόριος Γεώργιος Πατρίκιος 1ος Ασφαλιστικός Σύμβουλος Ζωής, ο Αχιλλέας Μπάτσιος 1ος Ασφαλιστικός Σύμβουλος Ζημιών, o Ernesto Di Giorgio, Αναπληρωτής Διευθυντής Δικτύων)

Πιο συγκεκριμένα, στα Δίκτυα στόχος είναι να εδραιωθεί η καθαρά συμβουλευτική και ουδόλως πωλησιακή προσέγγιση στον πελάτη, μια πιο επιχειρηματική (υπό την έννοια της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας, του μακροπρόθεσμου ορίζοντα) αντίληψη και αντιμετώπιση της εργασίας, αλλά και η φιλοσοφία της ολοκληρωμένης κάλυψης αναγκών με το τρίπτυχο υγεία – αυτοκίνητο – κατοικία.

Η ολοκληρωμένη προσέγγιση  υποστηρίζεται και με την εφαρμογή του «Χτίζω – Κερδίζω», της παροχής δηλαδή σημαντικών εκπτώσεων (έως και 25%), ειδικά σε οικογένειες και αξίζει να σημειωθεί, χωρίς κανένα χρονικό περιορισμό, για όσο δηλαδή παραμείνουν οι πελάτες στην εταιρεία. Cross Selling και Up Selling, διακράτηση πελατολογίου, πλήρης ψηφιοποίηση συναλλαγών και ενημέρωσης πελάτη και συνεργάτη, πολλαπλή πρόσβαση από κάθε μέσο (τηλέφωνο, κινητό, λαπτοπ ή τάμπλετ) είναι ανάμεσα στις στρατηγικές προτεραιότητες της φετινής χρονιάς.

  • Mediσυν 2:
  • Ευελιξία – 36 διαφορετικοί συνδυασμοί
  • Εκπτώσεις – για οικογένειες με απεριόριστη χρονική διάρκεια
  • Απαλλαγές – ελαττώνονται ή μηδενίζονται χωρίς αύξηση κόστους
  • Εξωτερικό – απευθείας κάλυψη εξόδων, ταξιδιωτική βοήθεια, δεύτερη ιατρική γνωμάτευση
  • Μεταφορές – και αερομεταφορές χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό
  • Μετεγχειρητικά – έξοδα αποκατάστασης, κατ’ οίκον νοσηλεία, επιδόματα

Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου αναφέρθηκε άλλωστε έρευνα της McKinsey, σύμφωνα με την οποία η απάντηση στην ψηφιακή επανάσταση είναι ένα υβριδικό μοντέλο καταναλωτή: αυτού που κατά την διαδικασία αγοράς χρησιμοποιεί τον συνδυασμό τηλέφωνο, Ίντερνετ και προσωπική επαφή, που ψάχνει offline και αγοράζει online ή το αντίθετο. Στην Ελλάδα πάντως, ο πρωταρχικός ρόλος των φυσικών δικτύων είναι δεδομένος και ο προσανατολισμός ξεκάθαρος, παρά και την σημαντική συνεισφορά του bancassurance. Η εταιρεία πιστεύει στα δίκτυα και σε επίπεδο Ομίλου  – το 49% της δραστηριότητας της ΑΧΑ παγκοσμίως έρχεται μέσω των φυσικών δικτύων.

Ενδεικτικό αυτού του προσανατολισμού είναι η εφαρμογή του προγράμματος LEAD: Πεντακόσιοι Σύμβουλοι της ΑΧΑ στο εξωτερικό δέχτηκαν για τρία χρόνια να δοκιμάσουν μια νέα μέθοδο πρόσκτησης πελατών. Δηλαδή να λαμβάνουν leads από την ίδια την εταιρεία, τα οποία φτάνουν σε αυτήν μέσω της ιστοσελίδας. Τα στατιστικά είναι ενθαρρυντικά για αυτή την ενέργεια. Το 2014 το 83% των πελατών που ήρθαν σ’ επαφή με την εταιρεία μέσω Διαδικτύου ζήτησαν να έρθουν σε προσωπική επαφή με έναν Σύμβουλο –  μόλις ένα 17% κατέληξε στο να αγοράσει “τηλεφωνικώς”.

Δ. Δικτύων Νίκος Σακελλαρίου: Είμαστε πολύ δυνατοί, πολύ έτοιμοι και πολύ ώριμοι για να σχεδιάσουμε όχι μόνο τα επόμενη αλλά την μεθεπόμενη μέρα. Έχουμε τα καλύτερα συστήματα υγείας. Δεν είμασταν ποτέ σε καλύτερη θέση. Αυτην την ευκαιρία δεν πρέπει κανείς να την αφήσει να την πάει χαμένη. Έχουμε ό,τι καλύτερο υπάρχει στην αγορά.
“Είμαστε πολύ δυνατοί, πολύ έτοιμοι και πολύ ώριμοι για να σχεδιάσουμε όχι μόνο τα επόμενη αλλά την μεθεπόμενη μέρα. Έχουμε τα καλύτερα συστήματα υγείας. Δεν ήμασταν ποτέ σε καλύτερη θέση. Αυτή την ευκαιρία δεν πρέπει κανείς να την αφήσει να πάει χαμένη. Έχουμε ό,τι καλύτερο υπάρχει στην αγορά.” Ν. Σακελαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής

Όμως, όσο απαραίτητα και αν είναι τα φυσικά δίκτυα θα πρέπει και αυτά να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα και να ενσωματώσουν και νέα στοιχεία στον παραδοσιακό τρόπο δουλειάς τους. Στο Συνέδριο παρουσιάστηκαν πωλησιακές ευκαιρίες που παρουσιάζονται μέσα από τα social media. Αναφέρθηκε μάλιστα και μια νέα υπηρεσία που ενδεχομένως να κάνει αίσθηση, το hearsaysocial.com.

Πρόκειται για μια ιστοσελίδα που συλλέγει ειδήσεις και ενημερώσεις από όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες – facebook, twitter, instagram και Linked In εξατομικευμένα, δηλαδή ανάλογα με το προφίλ κάθε χρήστη και τα διοχετεύει στην οθόνη του. Έτσι ο ίδιος δεν χρειάζεται να χάνει χρόνο για να μαθαίνει όσα τον αφορούν ή του είναι χρήσιμα,  όπως για παράδειγμα μια εορταστική επέτειος ή μια αλλαγή καριέρας – ευκαιρίες δηλαδή, επικοινωνίας, με υφιστάμενους ή δυνητικούς πελάτες.  Ο Όμιλος έχει ξεκινήσει ήδη να επενδύει σε αυτό το εργαλείο με συνεργάτες μεταξύ άλλων στην Ισπανία και την Τουρκία. Η φυσική παρουσία του Συνεργάτη πρέπει να συμπληρώνεται από όλα τα διαθέσιμα τεχνολογικά μέσα, ήταν ένα από τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε το Συνέδριο του Αστέρα.

Το μωρό που έγινε ΑΧΑ Ελλάδος έχει πλέον μεγαλώσει και έγινε παιδί. Και κοιτάζει στα μάτια τους πολύ μεγαλύτερους σε ηλικία ανταγωνιστές του. Με γονείς απόλυτα καταξιωμένους και αναγνωρισμένους σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει ήδη ξεκινήσει να χτίζει τον δικό του μύθο στην εγχώρια αγορά." Er. Di. Giorgio, Αναπλ. Διευθυντής Δικτύων
“Το μωρό που έγινε ΑΧΑ Ελλάδος έχει πλέον μεγαλώσει και έγινε παιδί. Και κοιτάζει στα μάτια τους πολύ μεγαλύτερους σε ηλικία ανταγωνιστές του. Με γονείς απόλυτα καταξιωμένους και αναγνωρισμένους σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει ήδη ξεκινήσει να χτίζει τον δικό του μύθο στην εγχώρια αγορά.” Ernest Di Giorgio, Αναπληρωτής Διευθυντής Δικτύων

Δείτε στιγμιότυπα από το Ετήσιο Συνέδριο ΑΧΑ 2016 στον Αστέρα Βουλιαγμένης:

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *