Skip to content

Γιατί οι ασφαλιστικές θέλουν την αθλητική χορηγία

Πώς αυξάνεται η αναγνωρισιμότητα των ασφαλιστικών μέσα από την αθλητική χορηγία

Του Νίκου Σακελλαρίου

Η Ergo Ασφαλιστική έχει καθιερωθεί πλέον ως ένας από τους μεγαλύτερους αθλητικούς χορηγούς σε αγώνες δρόμου εντός πόλης. Πρόκειται για πρωτοβουλία που σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας έχει αυξήσει θεαματικά την αναγνωρισιμότητα (brand awareness) της ασφαλιστικής εταιρείας στην Ελλάδα και έχει προσδώσει στην εταιρική της εικόνα μία διαφορετική έννοια που τη βοηθά ιδιαίτερα στις ασφαλίσεις ζωής και υγείας. Είναι η εικόνα της ασφαλιστικής που δίνει κίνητρα στους ανθρώπους να αθληθούν και να προστατέψουν την υγεία τους.

Κατά τον πρόσφατο ημιμαραθώνιο, η Ergo Ασφαλιστική απέκτησε προβολή σε πάνω από 200.000 τηλεοπτικούς θεατές και τουλάχιστον 20.000 αγωνιζόμενους και τους συγγενείς τους που τους παρακολούθησαν. Το ζητούμενο για την προβολή δεν ήταν τόσο να γίνουν άμεσοι πελάτες, αλλά κυρίως να γίνει γνωστό το brand της Ergo ως μία μεγάλη και ισχυρή ασφαλιστική. Το μοντέλο της αθλητικής χορηγίας είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στη Γερμανία όπου η Ergo αποτελεί μία κυρίαρχος εταιρεία σε αθλητικές χορηγίες.

Η αθλητική χορηγία βοηθά τις ασφαλιστικές

Η αθλητική χορηγία αποτελεί ένα μόνιμο εργαλείο προβολής των ασφαλιστικών εταιρειών. Οι «Ασφάλειαι Μινέττα» είχαν ξεκινήσει από πολύ παλιά τις αθλητικές χορηγίες μέσα από τις διαφημιστικές πινακίδες στα γήπεδα ανά την Ελλάδα. Σήμερα εξ αιτίας αυτής της δραστηριότητάς της η εταιρεία αποτελεί ένα πολύ γνωστό ελληνικό brand name. Την ίδια τακτική ακολούθησαν και άλλες εταιρείες με αποκορύφωμα την Interamerican τη δεκαετία του ’80. Η ΝΝ Hellas έχει εισέλθει δυναμικά στο χώρο μέσα από το Μαραθώνιο Θεσσαλονίκης, ενώ τεράστια κίνηση ήταν η ανάληψη της χρυσής χορηγίας της Ελληνικής Ολυμπιακής Ομάδας για τη χρονική περίοδο 2018-2020.

Η Εθνική Ασφαλιστική, εκτός από την παρουσία της στα ποδοσφαιρικά γήπεδα τις προηγούμενες δεκαετίες, είναι η μεγάλη χορηγός του νέου υπεραγώνα αντοχής, No Finish Line (Τρέξε χωρίς τερματισμό) με μεγάλη απήχηση στους διαγωνιζόμενους. Επίσης, η Εθνική Ασφαλιστική πριν από ένα χρόνο ανταποκρίθηκε στο αίτημα της χρυσής χορηγίας δύο αγώνων ταχύτητας αυτοκινήτων που διοργανώνονται από το σωματείο Dielpis Formula1 και τελούν υπό την αιγίδα του υπουργείου Εθνικής Άμυνας και του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (Γ.Ε.Α.)

Η Interlife Ασφαλιστική διατηρεί σημαντική σειρά αθλητικών χορηγιών, μεταξύ άλλων του διεθνούς αγώνα ιστιοπλοΐας Sani Cup, χορηγίες στο Ναυτικό Όμιλο Θεσσαλονίκης, στο Μαραθώνιο Κρήτης, σε ποδηλατικούς Ομίλους και σε Ομίλους καλαθοσφαίρισης.

Σε μικρότερο επίπεδο, οι περισσότερες ασφαλιστικές έχουν άμεσα ή έμμεσα αναμειχθεί σε αθλητικές χορηγίες. Για παράδειγμα η Ευρωπαϊκή Πίστη ήταν χορηγός της Super League στο ποδόσφαιρο, της Εθνικής Αθλητικής Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρίες (ΕΑΟΜ-ΑμεΑ), της Πρωταθλήτριας Ευρώπης Κωπηλασίας, Κατερίνας Νικολαΐδου και άλλων πρωταθλητών, η NP Ασφαλιστική είναι σταθερός χορηγός της αθλητικής εκδήλωσης κολύμβησης ανοικτής θαλάσσης «Σκυλλείας» στη Β. Εύβοια.

Σε παγκόσμιο επίπεδο ΑΧΑ, Allianz, Nationale Nederlanden αλλά και AIG, HDI

Σε παγκόσμιο επίπεδο έχει δημιουργήσει εντύπωση η μεγάλη αθλητική χορηγία της AXA με τη Liverpool FC. O Όμιλος ανακοίνωσε ότι ενδυναμώνει τη στρατηγική του σε θέματα χορηγιών και ενώνει τις δυνάμεις του με ένα από τα σημαντικότερα ονόματα στον αθλητισμό, τη Liverpool FC. Επενδύοντας στις κοινές τους αξίες, η ΑΧΑ και η Liverpool θα δημιουργήσουν καινοτόμες εμπειρίες για τους πελάτες, τους εταιρικούς συνεργάτες και τους φιλάθλους (ξεκινώντας από την Ασία), ενώ θα παράσχουν υποστήριξη στις τοπικές κοινωνίες όπου οι δύο οργανισμοί δραστηριοποιούνται. Σε στενή συνεργασία με τους παίκτες, την ομάδα προπονητών και τους επαγγελματίες υγείας της Liverpool, η ΑΧΑ θα δημιουργήσει περιεχόμενο που θα προωθεί την υγιεινή ζωή, με βάση την αποστολή της Εταιρείας να στηρίζει τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα.

H Allianz είναι συνυφασμένη στο μυαλό των οπαδών με το Allianz Αrena, το πλέον σύγχρονο ποδοσφαιρικό γήπεδο της Ευρώπης στο Μόναχο. Ταυτόχρονα αγόρασε και μετονόμασε και το γήπεδο της Juventus στο Τορίνο, ενώ είναι μεγάλος χορηγός σε εκατοντάδες αθλητικές εκδηλώσεις ανά τον κόσμο.

Η Nationale Nederlanden είναι χορηγός φανέλας εδώ και 20 χρόνια (και με την ονομασία ING) της Εθνικής Ολλανδίας στο ποδόσφαιρο, αλλά και σε πολλές αθλητικές εκδηλώσεις σε όλα τα αθλήματα σε Ευρώπη, Βόρειο και Νότιο Αμερική και Ασία.

Μία από τις μεγαλύτερες ταυτίσεις ομάδων με ασφαλιστικές ήταν οι περιπτώσεις της AIG και της αντασφαλιστικής AON με τη Manchester United. Ο όμιλος Talanx μέσω της HDI είναι βασικός χορηγός της ποδοσφαιρικής ομάδας του Αννόβερο στη Γερμανία.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *