Skip to content

Για τον κλάδο αυτοκινήτου η νέα καμπάνια της ΕΑΕΕ

Στον αέρα βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες το δεύτερο βίντεο της ΕΑΕΕ από τη νέα διαφημιστική καμπάνια που άρχισε να «τρέχει» το Νοέμβριο με πρωταγωνιστές τα απρόβλεπτα Oops, τα οποία είναι εδώ για να μας ταρακουνήσουν, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Ένωση.

«Κεντρικό θέμα της καμπάνιας είναι τα απρόβλεπτα γεγονότα που δημιουργούν τις δικές τους ανατροπές στην πορεία της ζωής μας» και στα βίντεο αυτά τα απρόοπτα παίρνουν τη μορφή των Oops.

Στο πρώτο βίντεο τα Oops προκάλεσαν σεισμό, τώρα μπαίνουν στο πνεύμα των ημερών και βάλθηκαν να στολίσουν με χριστουγεννιάτικα φωτάκια τα …φανάρια των δρόμων, προκαλώντας χάος.

Η συνέχεια επί της οθόνης στο βίντεο που ανέβηκε στη σελίδα της ΕΑΕΕ στο Facebook και στο κανάλι της Ένωσης στο YouTube, ενώ περιμένουμε με ενδιαφέρον τα δύο ακόμα βίντεο της καμπάνιας που αναμένεται να ακολουθήσουν με θέμα τη Σύνταξη και την Υγεία.

2 Comments


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *