Skip to content

Διαμεσολάβηση: Διαχείριση χρόνου λίγο πριν τις διακοπές – πώς να προετοιμαστείτε για την επιστροφή

Παραδοσιακά η διαχείριση του χρόνου των διακοπών για τους ανθρώπους της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης είναι ένα κρίσιμο ζητούμενο, μιας και ελλοχεύει σημαντικός κίνδυνος η έλλειψη παραγωγικότητας να επεκταθεί σημαντικά τόσο αρκετά πριν τις διακοπές όσο και αρκετά μετά.

Οι ιδιαιτερότητες της δουλειάς της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης ενισχύουν τους συγκεκριμένους κινδύνους και απαιτείται ιδιαίτερη πειθαρχία για να ελαχιστοποιηθούν οι αρνητικές συνέπειες.

Είναι φυσικό ότι η πλειοψηφία των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, όπου δεν υπάρχουν άλλες ατομικές – οικογενειακές υποχρεώσεις, επιλέγουν να κάνουν διακοπές το διάστημα όπου η πλειοψηφία των πελατών τους επίσης φυσιολογικά βρίσκονται σε διακοπές. Συνηθισμένη περίοδος θα λέγαμε ότι είναι το διάστημα μεταξύ των ημερών αρχές Αυγούστου έως περίπου τις 25 Αυγούστου, όπου σταδιακά επιστρέφουν στην εργασία τους. Όμως περίπου από τις 20 Ιουλίου και μετά,  έχοντας διάχυτη την αίσθηση ότι ξεκινούν οι διακοπές πολλών πελατών, συνήθως μειώνεται η δραστηριότητα και άρα μειώνεται και η παραγωγικότητα.

Αντίστοιχα, μετά την επιστροφή, μέχρι να μπορέσουν να δημιουργηθούν οι συνθήκες για εξεύρεση νέων πελατών και η δημιουργία σταθερής ροής δραστηριότητας, υπάρχει συνήθως μια καθυστέρηση που πολλές φορές μπορεί να ξεπεράσει και τις δύο εβδομάδες,  στη διαμόρφωση της απαιτούμενης παραγωγικότητας.

Και επειδή η διαπίστωση των προβλημάτων έχει μια αξία αλλά δεν αρκεί αν δεν υπάρχουν οι συγκεκριμένες λύσεις, θα μπορούσαμε να πούμε ότι η απάντηση στο συγκεκριμένο θέμα που εντοπίζεται διαχρονικά, έρχεται μέσα από την κατανομή των εφικτών προς υλοποίηση εργασιών τόσο τις τελευταίες δύο εβδομάδες με την έναρξη των διακοπών, όσο και τις πρώτες δύο εβδομάδες με την επιστροφή.

Είναι πολύ χρήσιμο ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής να καταφέρει τις τελευταίες του εβδομάδες πριν φύγει για διακοπές, τότε που φαίνεται να μειώνεται η δραστηριότητα του σε νέους υποψήφιους πελάτες αλλά που ταυτόχρονα τα προγράμματα των πελατών συνήθως διαθέτουν περισσότερο χρόνο προς διάθεση, να μεγιστοποείται η προσπάθεια επισκέψεων σε υπάρχοντες πελάτες.

Αυτό δίνει τη δυνατότητα να αναζητηθούν από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές ονόματα συστάσεων αλλά και να καλυφθεί από την άλλη πλευρά ένα έλειμμα παραγωγικότητας, μέσα από πωλήσεις στο υπάρχον πελατολόγιο. Οι οποίες φυσικά,  μπορεί να είναι πιο άμεσα εφικτές απ’ ότι η παραγωγικόττα σε νέους πελάτες. Ταυτόχρονα, η συλλογή σημαντικού αριθμού συστάσεων πριν τις διακοπές βοηθά τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή να μπορεί άμεσα να ξεκινήσει με νέα τηλέφωνα και νέες προσεγγίσεις, αμέσως μετά την επιστροφή του.

Χωρίς μάλιστα, να “εισπράξει” το πρόβλημα της καθυστέρησης που θα προκύψει εάν έχει έλειμμα νέων υποψηφίων πελατών και αναγκαστεί με την επιστροφή του να δαπανήσει χρόνο για να βρει και άρα, να καθυστερήσει στην υλοποίηση νέων ραντεβού, νέων παρουσιάσεων και άρα να καθυστερήσει να βρει ρυθμό παραγωγικότητας.

Η σωστή λοιπόν κατανομή και προτεραιοποίηση των εργασιών τις εβδομάδες πριν τις διακοπές, οι οποίες με τη σειρά τους θα δώσουν ώθηση αμέσως μετά τις διακοιπές, θα μπορούσε να είναι μια από τις λύσεις σε ένα πρόβλημα που συνήθως παρουσιάζεται στη δουλειά του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και δεν είναι άλλο, απ’ το οτι ενώ επιλεγει συνήθως την ξεκούρασή του 2 με 3 εβδομάδες, στην πράξη χάνεται παραγωγικός χρόνος περίπου 6 έως 7  εβδομάδων από τις 20 Ιουλίου έως περίπου 5 με 10 Σεπτεμβρίου.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *