Skip to content

Διεκδίκησε το δίκιο σου: Ιδιώτης εναντίον ΔΕΗ

Στην πολύπλοκη κοινωνία στην οποία ζούμε ο καθένας από εμάς, ιδιώτης, οικογενειάρχης, επιχειρηματίας ή ελεύθερος επαγγελματίας, έχει στην καθημερινή του ζωή να αντιμετωπίσει πολλές και διάφορες αντιξοότητες, για τις οποίες θα ήταν ευχής έργον να είχε στον πλευρό του έναν σύμμαχο, ειδικευμένο και πρόθυμο να εργαστεί σκληρά για να προασπίσει τα συμφέροντά του. Μοιάζει Logo-DAS-72dpiμακρινό όνειρο αλλά δεν είναι. Έναντι ενός αναμφισβήτητα προσιτού ποσού, εταιρείες όπως η Das Hellas προσφέρουν νομική προστασία για οποιοδήποτε πρόβλημα (αστικού δικαίου) παρουσιαστεί στο δρόμο μας. Δηλαδή διεκδίκηση του δικαιώματός μας, ένδικη ή εξωδικαστική, με καλυμμένα όλα τα έξοδα (αμοιβές δικηγόρου, δικαστικού επιμελητή κ.λπ.) Δεδομένου ότι η αντιμετώπιση διαφορών και διεκδικήσεων είναι χρονοβόρα και κοστοβόρα, με αβέβαιο αποτέλεσμα, μια τέτοια υπηρεσία, που πρώτα από όλα δίνει την δυνατότητα να αποφασίσει κανείς να διεκδικήσει το δίκιο του, είναι κάτι παραπάνω από πολύτιμη. Τα ασφαλιστικά προγράμματα νομικής προστασίας όπως αυτά που προσφέρει η Das Hellas, διασφαλίζουν πρόσβαση στη δικαιοσύνη την ώρα που υπάρχει ανάγκη, και για αυτό η αξία τους είναι ανεκτίμητη. Δεν χαίρουν ωστόσο της προβολής που τους αξίζει και για αυτό το Underwriter αποφάσισε, με την ευγενική χορηγία της Das Hellas, να εγκαινιάσει μια εβδομαδιαία στήλη με τίτλο “Διεκδίκησε το δίκιο σου”, που θα παρουσιάζει ανώνυμα, αληθινά περιστατικά, τα οποία έχουν συμβεί και στα οποία παρενέβη η νομική προστασία φέρνοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα στην πλευρά του ασφαλισμένου. Ξεκινάμε σήμερα, παρουσιάζοντας την περίπτωση ιδιώτη που ήρθε σε αντιδικία με την ΔΕΗ:

Η αυξομείωση του ρεύματος της ΔΕΗ είναι κάτι που συμβαίνει συχνά στα σπίτια χωρίς να το παίρνουμε χαμπάρι. Υπάρχει όμως η πιθανότητα, η υπέρταση αυτή του ρεύματος να προξενήσει ζημιές, όπως και συνέβη στο σπίτι του ασφαλισμένου όπου κάηκαν όλες οι ηλεκτρικές συσκευές και μηχανήματα που είχε (ψυγείο, πλυντήριο, τηλεόραση κ.λπ.)

Ο ασφαλισμένος ήρθε σε επαφή με την ΔΕΗ ζητώντας της να αποκαταστήσει τις ζημιές θεωρώντας όπως είναι φυσικό, ότι αυτή είναι υπαίτια. Η ΔΕΗ ωστόσο αρνήθηκε την ευθύνη και οποιαδήποτε χρηματική αποζημίωση ή υλική αντικατάσταση, δηλώνοντας ότι στους λογαριασμούς που στέλνονται στα σπίτια υπάρχει σχετική προειδοποίηση που καλεί τους χρήστες να πάρουν μέτρα.

Αναλαμβάνοντας την υπόθεση η Das, προχώρησε σε αγωγή εξ ονόματος του πελάτη κατά της ΔΕΗ, αποδεικνύοντας την υπαιτιότητά της στο δικαστήριο και καταγγέλοντας την υπηρεσία ότι δεν είχε λάβει εκείνη τα κατάλληλα μέτρα, ως ώφειλε, προκειμένου να μην προκληθούν ζημιές.

Ο ασφαλισμένος κέρδισε την υπόθεση ωστόσο η ΔΕΗ άσκησε έφεση και πήγε την υπόθεση στο δευτεροβάθμιο δικαστήριο, για να χάσει τελικά για δεύτερη φορά, με αποτέλεσμα να ισχύσει κανονικά η πρωτόδικη απόφαση.

Έτσι η ΔΕΗ προσέφερε συνολική αποζημίωση 5.000 ευρώ στον ασφαλισμένο (ο οποίος είχε προσκομίσει όλες τις αποδείξεις αντικατάστασης συσκευών και μηχανημάτων), στην οποία συμπεριλήφθηκαν και οι τόκοι υπερημερίας καθώς και αποζημίωση για ηθική βλάβη.

Τα νομικά έξοδα καλύφθηκαν όλα από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, στη συγκεκριμένη περίπτωση συμβόλαιο Οικογενειακής Νομικής Προστασίας,  η οποία καλύπτει τα μέλη της οικογένειας και την κύρια ή/και εξοχική κατοικία για διεκδικήσεις αποζημιώσεων από τρίτους τόσο για υλικές ζημιές, όσο και για σωματικές βλάβες από τρίτους. To συγκεκριμένο συμβόλαιο διαθέτει και μία σειρά επιπλέον και απαραίτητων καλύψεων.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *