Skip to content

Επιτυχία το πρώτο βίντεο Ζαρίφη – Μπεκατώρου, ακολουθούν Ελευθερίου – Τσαλταμπάσης

Με διάσημα πρόσωπα, χιούμορ και “ψηφιακό” προφίλ η ΕΑΕΕ στοχεύει να αλλάξει τον τρόπο προσέγγισης του ευρύ κοινού. Παρουσία σε όλα τα site μεγάλης επισκεψιμότητας τους επόμενους μήνες

Γράφει ο Κοσμάς Ζακυνθινός

Με δύο δημοφιλή για τα ελληνικά δεδομένα πρόσωπα –Κατερίνα Ζαρίφη και Μαρία Μπεκατώρου– επιχειρεί η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει τους καταναλωτές για την αξία και τα οφέλη της ιδιωτικής ασφάλισης.

Ελλείψει κεφαλαίων για τηλεοπτική διαφήμιση και αξιοποιώντας τα εργαλεία του digital marketing η ΕΑΕΕ στοχεύει έως και τον ερχόμενο Ιούνιο να ενισχύει την ασφαλιστική συνείδηση της γενιάς των σημερινών 40ρηδων. Το πρώτο μέρος της sequel ψηφιακής καμπάνιας, των 4 συνολικά videos που έχουν ήδη υλοποιηθεί και αναμένονται σταδιακά στον διαδικτυακό «αέρα», πλαισιώνεται από δυο… σαραντάρες διαφορετικής κοινωνικής τάξης και απευθύνεται στο «ευαίσθητο» γυναικείο κοινό.

Κατερίνα Νοικοκυρεμένου (Ζαρίφη) και Μαρία Ανέμελου (Μπεκατώρου) άνοιξαν αυλαία την περασμένη Δευτέρα -με τα συνταξιοδοτικά προγράμματα- στην ψηφιακή καμπάνια της σειράς «Ασφαλιστικές Ιστορίες», που ήδη τρέχει σε facebook και linkedΙn και έχει κεντρικό μήνυμα: «Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω»!

Σε πρώτη φάση, το εγχείρημα χαρακτηρίζεται «επιτυχές» από κύκλους της Ένωσης, δεδομένου ότι σε τρεις μόλις ημέρες το πρώτο video είχε στοχευμένη ανταπόκριση με 110.000 θεάσεις, μέχρι σήμερα.
Στο marketing plan που υλοποιεί η Ένωση υπάρχουν 2 τηλεοπτικά ζευγάρια, με 2 διαφορετικά «σενάρια», στα 4 συνολικά videos. Χρονικά, στο επόμενο 10ήμερο θα ακολουθήσει το επόμενο spot με πρωταγωνίστριες πάλι την Κατερίνα Ζαρίφη και Μαρία Μπεκατώρου, ενώ στο διάστημα Μαΐου – Ιουνίου η ΕΑΕΕ ρίχνει στην «αρένα» της ενημέρωσης το δίδυμο: Λευτέρης Ελευθερίου με Θανάση Τσαλταμπάση.

Συνταξιοδοτικό, ασφάλιση κατοικίας, υγείας και αυτοκινήτου, είναι τα θέματα που η Ένωση θέλει να επικοινωνήσει σταδιακά και με χιουμοριστικό τρόπο, δημιουργώντας προβληματισμούς στην τάση που έχουμε οι περισσότεροι να πιστεύουμε ότι το απρόοπτο είναι απίθανο να τύχει σε εμάς.

Digital έως το καλοκαίρι
Πεποίθηση του πρόεδρου της Ένωσης, Δημήτρη Μαζαράκη αλλά και σύσσωμου του διοικητικού συμβουλίου της ΕΑΕΕ, είναι να αλλάξει ο τρόπος προσέγγισης στο ευρύ κοινό σε θέματα που έχουν να κάνουν με την αξία της ασφάλισης και της εικόνας που εκείνοι έχουν προς τον ασφαλιστικό κλάδο.

«Το πλάνο επικοινωνίας έως το καλοκαίρι θα είναι πολύ μεγάλο», όπως επισημαίνουν κύκλοι της Ένωσης, με το marketing plan να προβλέπει παρουσία σε ψηφιακά μέσα μεγάλης επισκεψιμότητας. Στο πλαίσιο αυτό αναμένεται σύντομα να αλλάξει ριζικά και το site της Ένωσης, αποκτώντας πιο φιλική και εύχρηστη εμφάνιση για τον καταναλωτή.

Ο κύκλος επικοινωνίας για τις συμπληρωματικές -προς τις κρατικές- παροχές ασφάλισης θα συνεχιστεί και μετά το καλοκαίρι, με το διοικητικό συμβούλιο να αναζητά ήδη στην παρούσα φάση τον τρόπο που θα γίνει η νέα καμπάνια. Φυσικά, καθοριστικό ρόλο θα έχει η απόδοση και αποτελεσματικότητα της τρέχουσας ενέργειας.

Δείτε εδώ το πρώτο βίντεο με τίτλο «Σε μένα θα τύχει;» που καυτηριάζει με χιουμοριστικό τρόπο την τάση που έχουμε οι περισσότεροι να πιστεύουμε ότι το απρόοπτο είναι απίθανο να τύχει σε εμάς τους ίδιους.

Preview YouTube video Σε μένα θα τύχει; Ζαρίφη – Μπεκατώρου (Συνταξιοδοτικό)

Σε μένα θα τύχει; Ζαρίφη – Μπεκατώρου (Συνταξιοδοτικό)

1 Comment

  1. Avatar

    To “ευρύ κοινό”
    του “ευρέως κοινού”.
    Καλό είναι να αποφεύγονται τέτοια λάθη…


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *