Skip to content

Εσείς, τι Σύμβουλος λέγεστε σήμερα;

Ασφαλιστικός Σύμβουλος; Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος;

Ή μήπως, Επενδυτικός Σύμβουλος;

Από πόσους επιθετικούς προσδιορισμούς έχει άραγε ανάγκη το επάγγελμα της Διαμεσολάβησης;

Διότι από καιρό σε καιρό, έχει περάσει από όλους τους παραπάνω.

Ίσως είναι η αμηχανία που αισθάνεται, ειδικά ο νεότερος επαγγελματίας, να συστηθεί σε έναν νέο κοινωνικό περίγυρο.

Ίσως να υπάρχει φόβος, για πιθανή αρνητική προκατάληψη του άλλου απένατνι στο επάγγελμα.

Η και η σκέψη ότι ο συνομιλητής μπορεί να “σηκώσει τοίχο”, φοβούμενος ότι θα πάμε να του πουλήσουμε.

Όποια και να είναι η αιτία, η αλήθεια είναι ότι ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος, ειδικά τα πρώτα χρόνια της δραστηριοποίησής του, δεν έχει την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση να συστηθεί με θάρρος και να προβάλει με τη δέουσα περηφάνια το επάγγελμά του.

Όμως ακόμη κι αν δεν υφίσταται καμία απολύτως συστολή γύρω από το επάγγελμα, το ζητούμενο παραμένει.

Πώς είναι καλύτερο να συστήνεται ο Σύμβουλος, προκειμένου να προβάλει με τον καλύτερο τρόπο την επαγγελματική του ταυτότητα;

Είναι γνωστό ότι στο μέσο έλληνα, το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Συμβούλου είτε δεν είναι απολύτως κατανοητό τι ακριβώς αντιπροσωπεύει, είτε είναι παρεξηγήσιμο σε σχέση με την αξία του.

Όταν όμως ένας επαγγελματίας Σύμβουλος δραστηριοποιείται με σεβασμό και εντιμότητα, είναι απόλυτα χρήσιμος στην κοινωνία.

Και αυτό, πρέπει να βρει το σωστό τρόπο να το προβάλει!

Ένας τρόπος ίσως είναι, όταν κάποιος ρωτά “τι δουλειά κάνετε” να απαντά, βεβαίως με άνεση και με αυτοπεποίθηση, αλλά και με τρόπο που προκαλεί απορία.

Με τρόπο που να προκαλεί την ερώτηση “δηλαδή;”

Η απορία δίνει την ευκαιρία στον Σύμβουλο να περιγράψει σε ένα λεπτό όχι μόνο τον τίτλο της δουλειάς του, αλλά τι ακριβώς κάνει και γιατί πιστεύει ότι ξεχωρίζει.

Να αποδόσει δηλαδή στην ιδιότητά του, την αξία που της….αξίζει!

Επιδιώξτε λοιπόν να προκαλέσετε το “δηλαδή;”.

Ένας τρόπος είναι να δηλώσετε όχι “Ασφαλιστικός Σύμβουλος”, αλλά “Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής”.

Είναι και νομικά ορθό και όχι πολύ γνωστό.

Ακόμη, μπορείτε να δηλώσετε και σκέτο “Σύμβουλος”.

Οπότε όταν σας ρωτούν “δηλαδή, τι Σύμβουλος”, να έχετε τη δυνατότητα να το περιγράψετε.

Μπορεί αυτό το μικρό παιχνίδι των λέξεων, που όμως δεν θα κρύβει φόβο, βαφτίζοντας τον Σύμβουλο με άλλους επιθετικούς προσδιορισμούς, αλλά την αυτοπεποίθηση που θα προκύψει μετά την ερώτηση, να αποτελέσει αφορμή για μια μικρή κουβέντα που, χωρίς να “ξεφεύγει” προς πωλησιακά μονοπάτια, να αναδεικνύει επαγγελματισμό και να δώσει το έναυσμα για μια μελλοντική συνάντηση.

Ο Ασφαλιστής γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα πόσο δύσκολη είναι η εξεύρεση νέων πελατών.

Γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα πώς κάθε νέα κοινωνική επαφή μπορεί να είναι ευκαιρία νέας επαγγελματικής γνωριμίας.

Γνωρίζει τέλος, πώς η πρώτη εντύπωση και η σύσταση του εαυτού του έχει πολύ μεγάλη σημασία.

Ας εκμεταλλευτεί λοιπόν την πρώτη γνωριμία με όποιον τρόπο ταιριάζει στον εαυτό του, που όμως ταυτόχρονα, θα τον βοηθά να αναδείξει αυτό που θεωρεί ότι είναι το δυνατό του σημείο ως επαγγελματίας.

Εν τέλει αυτό που αναδεικνύει την αξία του επαγγέλματος που πρεσβεύει.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *