Skip to content

Ευρώπη Ασφαλιστική: βγαίνει στην αντεπίθεση με νέα στρατηγική

Η Ευρώπη Ασφαλιστική κάνει restart- επανατοποθέτηση στην αγορά με μια μεγάλη διαφημιστική καμπάνια, η οποία θα «τρέξει» σε τηλεόραση και σε social media το ερχόμενο φθινόπωρο σε συνεργασία με μεγάλη διαφημιστική. Ενέργεια, που ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Νικόλαος Μακρόπουλος, χαρακτήρισε “προσωπικό στοίχημα”, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Ιουλίου στο καινούριο εκπαιδευτικό κέντρο της εταιρείας στη Φιλελλήνων, στο κέντρο της Αθήνας.

Γράφει ο Νικόλας Εμμανουήλ
n.emmanuel@underwriter.gr

Νέα και εξειδικευμένα προϊόντα αναπτύσσει τώρα η εταιρεία, σε όλους τους κλάδους, μεταξύ αυτών και σε κατοικία και σε αυτοκίνητο, με βελτιωμένους όρους αλλά αυστηρότερο underwriting και με νέο,  παραμετρικό τιμολόγιο σε ισχύ. Αυξήθηκαν ασφάλιστρα “εκεί που έπρεπε”, διαμορφώθηκαν ανταγωνιστικά τιμολόγια, ενώ υιοθετήθηκε νέα πολιτική, σύμφωνα με την οποία δε γίνονται συμβόλαια χωρίς την επίδειξη άδειας και διπλώματος οδήγησης.

«Δεν είμαι μόνο Διευθύνων Σύμβουλος. Το καθήκον μου είναι να είμαι δίπλα στον πελάτη, κάτι που έχει αποδειχτεί και στην πράξη αφού όλα αυτά τα χρόνια η Ευρώπη Ασφαλιστική έχει δώσει περισσότερα από 150 εκατομμύρια Ευρώ για την κάλυψη ζημιών, αποδεικνύοντας τη φερεγγυότητά της. Στόχος είναι μέσα από το restart που υλοποιείται μέσα από ίδια κεφάλαια να βρεθεί η εταιρεία στη θέση που της αξίζει», είπε ο Νίκος Μακρόπουλος.

Η Υγεία κατέχει κεντρική θέση στο νέο πλάνο, με το πρόγραμμα «Me and My Family» να λανσάρεται σε πανελλαδική συνεργασία με μεγάλα ιδιωτικά κέντρα υγείας. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα, το οποίο παρέχει πλήρη πρωτοβάθμια (για έκτακτα και προγραμματισμένα περιστατικά υγείας) και δευτεροβάθμια περίθαλψη, μεταξύ άλλων με δυνατότητα επιλογής διαφορετικών ποσών Απαλλαγής ή ποσοστού συμμετοχής, με προαιρετική χρήση του ταμείου υπέρ του ασφαλισμένου, με πρόβλεψη για χειρουργεία και νοσηλεία μιας ημέρας , με αναβάθμιση θέσης και προσθήκη συμπληρωματικών παροχών για έξοδα που θα κάνει ο ασφαλισμένος εκτός δικτύου.

Το σημαντικό πλεονέκτημα του «Me and My Family» είναι ότι όλες οι παραπάνω παροχές είναι στη διάθεση του ασφαλισμένου με μικρό κόστος, καθιστώντας το «ένα πάρα πολύ ανταγωνιστικό προϊόν, απευθυνόμενο στη μέση Ελληνίδα και τον μέσο Έλληνα, ιδανικό ακόμα και για οικογένειες με μέχρι και δύο παιδιά ηλικίας έως και 14 ετών, όπως δήλωσε η κα. Ειρήνη Τριανταφύλλου, Διευθύντρια Κλάδων Υγείας & Ατυχημάτων.

Η ιστοσελίδα της Ευρώπη Ασφαλιστική ανανεώθηκε, ενώ ιδιαίτερο βάρος δίνεται στην παρουσία της στα social media (Facebook, LinkedIn, YouTube) και στον ψηφιακό μετασχηματισμό της αφού, όπως επεσήμανε ο κ. Μακρόπουλος, robotics και τεχνητή νοημοσύνη αλλάζουν την ασφαλιστική αγορά, δημιουργώντας νέες προκλήσεις: Μόνο οι εταιρείες που θα επενδύσουν στην ψηφιοποίηση, θα μπορέσουν να επιζήσουν στη νέα πραγματικότητα, η οποία διαμορφώνεται με ασύλληπτα γρήγορους ρυθμούς, υπογράμμισε ο Ν. Μακρόπουλος.

Η Ευρώπη Ασφαλιστική επενδύει στην τεχνολογία, με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών τόσο προς τους πελάτες όσο και τους συνεργάτες, καθώς επίσης, τη μείωση του λειτουργικού κόστους, προς όφελος των πελατών, ώστε να δημιουργηθούν καλύτερα και περισσότερο ανταγωνιστικά προϊόντα, σύμφωνα με τον Διευθυντή Πληροφορικής, Σπύρο Παπαδόπουλο.

Εδώ και δύο χρόνια έχει υιοθετηθεί η χρήση του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου και του ηλεκτρονικού φακέλου με την Ευρώπη να γίνεται μία paperless εταιρεία, ενώ διαθέσιμες είναι ήδη οι υπηρεσίες online έκδοσης συμβολαίων σε retail προϊόντα εκτός του κλάδου των αυτοκινήτων, online πληρωμής ασφαλίστρων, αλλά και e- Underwriter, ώστε να αποφεύγεται η γραφειοκρατία και να γίνεται fast track έκδοση συμβολαίου.

Το νέο «Data Center», πλήρως προσαρμοσμένο στους διεθνείς κανόνες ασφαλείας προσφέρει συνεχώς υπηρεσίες όλο το 24ωρο, ενώ πρωτοπορία αποτέλεσε για την αγορά το «Ευρώπη Ασφαλιστική app», ένα πολύτιμο εργαλείο για ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και πελάτες,. Ήταν η πρώτη στο είδος της εφαρμογή που παρέχει στους πελάτες -μεταξύ άλλων- δυνατότητες όπως κλήση για οδική βοήθεια, δήλωση ατυχήματος και τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης, καθώς επίσης, online πληροφόρηση για οφειλές και συμβόλαια μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον διαχείρισης και ολοκληρωμένης πληροφόρησης.

Με την εφαρμογή «Europe Direct», οι πελάτες μπορούν να πάρουν τιμές για πολλαπλά ασφαλιστικά προϊόντα (αυτοκίνητο, κατοικία, υγεία), να επιλέξουν ποιο θέλουν, κάνοντας παράλληλα σύγκριση τιμών, αλλά και να προβούν σε αγορά με το συμβόλαιο να αποστέλλεται άμεσα σε ηλεκτρονική μορφή.

«Δεν είμαι μόνο Διευθύνων Σύμβουλος. Το καθήκον μου είναι να είμαι δίπλα στον πελάτη», κάτι που έχει αποδειχτεί και στην πράξη αφού όλα αυτά τα χρόνια η Ευρώπη Ασφαλιστική έχει δώσει περισσότερα από 150 εκατομμύρια Ευρώ για την κάλυψη ζημιών, αποδεικνύοντας τη φερεγγυότητά της. Στόχος είναι μέσα από το restart που υλοποιείται μέσα από ίδια κεφάλαια να βρεθεί η εταιρεία στη θέση που της αξίζει», είπε ο κ. Μακρόπουλος.

Υπενθύμισε πως η Ευρώπη Ασφαλιστική είναι σταθερά κερδοφόρα, με μεγάλη κεφαλαιακή επάρκεια και υπερκάλυψη των απαιτήσεων του Solvency II, ενώ είναι αντασφαλισμένη σε διεθνείς οίκους. με αξιολόγηση ΑΑ.

Κατά τα άλλα, ο Νίκος Μακρόπουλος έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για την κατηφόρα που έχουν πάρει γενικότερα τα ασφάλιστρα (40-45% μείωση την τελευταία πενταετία, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της Ένωσης), προειδοποιώντας πως αυτό εν τέλει θα γυρίσει μπούμερανγκ, στην κεφαλαιακή επάρκεια των ασφαλιστικών εταιρειών.

Χαρακτήρισε ζωτικής σημασίας το να μην αφελληνιστεί η αγορά και να παραμείνουν στο παιχνίδι οι ελληνικές εταιρείες, κάτι για το οποίο καλείται να παίξει ρόλο με τη σειρά της η πολιτεία. Ο ίδιος επέλεξε όχι μόνο να μην πουλήσει την εταιρεία σε ξένες παρά τις προτάσεις που του έχουν γίνει κατά καιρούς, αλλά και να παραμείνουν τα γραφεία της στο κέντρο, προχωρώντας σε πλήρη ανακαίνισή τους και αγοράζοντας περισσότερους ορόφους στο κτίριο της οδού Φιλελλήνων.

Ο ασφαλιστικός κλάδος μπορεί να διαδραματίσει καταλυτικό ρόλο ειδικά στους κλάδους της υγείας και της σύνταξης, παρέχοντας σωστές λύσεις προς όφελος τόσο των πολιτών όσο και των ασφαλιστικών ταμείων. Παρά το γεγονός ότι η βαριά φορολογία δεν ευνοεί τις επενδύσεις, ο κ. Μακρόπουλος εξέφρασε την πεποίθησή του ότι η Ελλάδα έχει μεγάλες προοπτικές να γίνει στο μέλλον ανταγωνιστική χώρα.

Προϊόντα με βάση τις ανάγκες

Απόλυτος σεβασμός στον πελάτη, ευελιξία, διαρκής βελτίωση, εξειδίκευση και ταχύτατη προσαρμογή στα νέα δεδομένα της οικονομίας, αλλά και της τεχνολογίας αποτέλεσαν τα κριτήρια, βάσει των οποίων διαμορφώθηκαν τα νέα προϊόντα της Ευρώπη Ασφαλιστική, τα οποία συνεχώς αναβαθμίζονται και βελτιώνονται ακολουθώντας τους ρυθμούς της αγοράς, όπως επεσήμανε η κα. Δήμητρα Τσακνιά, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.

Πρόκειται για ανταγωνιστικά προϊόντα που αφορούν την κάλυψη κατοικίας, απευθύνονται στον μέσο Έλληνα, καλύπτοντας από τις πιο απλές μέχρι τις πιο σύνθετες ασφαλιστικές ανάγκες των πελατών με -μεταξύ άλλων- ενιαίο rate σεισμού και με δυνατότητα άμεσης online τιμολόγησης, έκδοση προσφοράς και συμβολαίου. Χάρη στο Full Cover Home, κατοικίες με συνολικό ασφαλιζόμενο κεφάλαιο άνω των 500.000 Ευρώ καλύπτονται κατά παντός κινδύνου, ενώ προβλέπεται κάλυψη ακόμα και για πολύτιμα αντικείμενα, τιμαλφή και έργα τέχνης.

Εξίσου ανταγωνιστικά είναι τα προγράμματα που απευθύνονται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις με τις ίδιες και ακόμα περισσότερες παροχές και δυνατότητες. Για παράδειγμα χάρη στο ειδικό πρόγραμμα «Φαρμακείο Ευρώπη» οι φαρμακοποιοί μπορούν να καλύψουν πλήρως την επιχείρηση, τον εξοπλισμό, το περιεχόμενο, ακόμα και τις συνταγές τους κατά τη μεταφορά αυτών εκτός φαρμακείου.

Στα νέα και αναβαθμισμένα προγράμματα της εταιρείας περιλαμβάνονται το «Europe Hotel» απευθυνόμενο σε ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια, το «Euro Insurance BnB» για κατοικίες που ενοικιάζονται μέσα από ηλεκτρονικές πλατφόρμες, αλλά και τα Προγράμματα «Ασφάλισης Γενικής Αστικής Ευθύνης», «Ασφάλισης Επαγγελματικών Αστικών Ευθυνών», «Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Drones» και τέλος, «Erasmus» και «Internship Together», τα οποία αφορούν τους φοιτητές του εξωτερικού.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *