Skip to content

Εurolife ERB: Οδηγεί το άρμα στην ψηφιοποίηση

  • Η τεχνητή νοημοσύνη μπαίνει δυναμικά στην εξυπηρέτηση πελατών.
  • H επιλογή της κορυφαίας διεθνώς Salesforce*, για την ανάπτυξη της καινοτόμας, στην ασφαλιστική αγορά, πλατφόρμας διαχείρισης πελατολογίου (CRM) αποτελεί μία ακόμη έμπρακτη απόδειξη ότι κινείται πολύ δυναμικά σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού.
  • Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας τελείως νέος, εξαιρετικά προηγμένος τρόπος επαφής με τον πελάτη,  με βάση μια απόλυτα εξατομικευμένη εμπειρία εξυπηρέτησης!
  • Σύμφωνα με τον Γιάννη Βασιλάτο, Digital Transformation Officer Eurolife ERB, η εταιρεία περιμένει θεαματικά αποτελέσματα από το CRM μέσα σε μόλις  6 μήνες!

Του Νίκου Σακελλαρίου

Ο κ. Γιάννης Βασιλάτος, Digital Transformation Officer Eurolife ERB

Ο κ. Γιάννης Βασιλάτος, μιλώντας στο Underwriter τόνισε ότι η επιλογή της Salesforce δινει σημαντικά αποτελέσματα και στην επιλογή συνεργατών και κυρίως στην εξεύρεση λύσεων.

Οι συνεργάτες έχουν μία ολοκληρωμένη εικόνα των χαρτοφυλακίων τους και κυρίως βλέπουν τις κινήσεις που μπορούν να κάνουν στο επόμενο διάστημα.

Στόχος είναι η πλατφόρμα να μπορεί να παρέχει πλήρη κάλυψη και εξυπηρέτηση στον πελάτη. Επιπλέον, αξιοποιεί τα analytics και τα Big Data και βοηθά στις “σταυροειδείς πωλήσεις” (cross selling) μέσα από όλα τα δίκτυα.

Οι λύσεις που ήδη αναπτύσσει η Salesforce είναι ιδιαίτερα καινοτόμες και εντάσσουν όλα τα κανάλια επαφής και επικοινωνίας της Eurolife ERB με τον ασφαλισμένο, αλλά και με τους συνεργάτες και εργαζόμενους της εταιρείας. Το σύνολο του έργου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός των επόμενων 6 μηνών και στην πλήρη του ανάπτυξή του θα προσφέρει:

  • Αναβαθμισμένη οργάνωση της πληροφορίας μέσω προηγμένης τεχνολογίας ανάλυσης δεδομένων, για ακόμα καλύτερη και σε βάθος κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεων των πελατών και την παροχή θετικής και εξατομικευμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης, με τη χρήση Artificial Intelligence.
  • Αμεσότερη και αποτελεσματικότερη επικοινωνία μέσα από πολλά και διαφορετικά σημεία επαφής, περαιτέρω αυτοματοποίηση των καθημερινών εργασιών!
  • Βελτίωση της αποτελεσματικότητας των εργασιών που απαιτούν εμπλοκή επιμέρους διευθύνσεων/ τμημάτων. Κοινή χρήση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, απ’ όλα τα μέλη της ομάδας, από οποιοδήποτε σημείο ή συσκευή.

Τεχνολογικός μετασχηματισμός της Eurolife ERB

H δημιουργία μίας εξαιρετικά καινοτομικής ομάδας (Digital Factory) με έδρα το ιστορικό κτήριο της οδού Πανεπιστημίου ήταν το όραμα του CEO Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου που ταίριαξε με τις προθέσεις του βασικού μετόχου της FAIRFAX.

Το ίδιο αυτό όραμα μετάβασης στην ψηφιακή εποχή που μοιραζόταν άλλωστε και όλη η διοικητική ομάδα της Eurolife, ήταν που ενέπνευσε και τον κ. Νίκο Γιαννακάκη να επιστρέψει στην Ελλάδα και να αναλάβει επικεφαλής Τεχνολογίας και Ανάπτυξης της εταιρείας, μετά από πολυετή εμπειρία σε πολυεθνικούς οργανισμούς στο εξωτερικό και μάλιστα σε έργα μεγάλης κλίμακας.

Αυτή τη στιγμή, το Digital Factory της Eurolife ERB ερευνά και εντοπίζει ευκαιρίες καινοτομίας στον ασφαλιστικό τομέα, μέσα από την τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligence) και τη δια-συνδεσιμότητα συσκευών μέσω του διαδικτύου (Internet of Things) . Τα Analytics, το Cloud Computing και το Software as a Service αποτελούν τα υπερ-σύγχρονα κλειδιά και εργαλεία ανάπτυξης, τα οποία το “ψηφιακό εργοστάσιο” μελετά, για να δει πώς μπορούν να κάνουν τη ζωή του συνεργάτη και τη ζωή του ασφαλισμένου, ευκολότερη και καλύτερη!

[box] Διαφοροποίηση δικτύου

Η εμπειρία του κ. Γιάννη Βασιλάτου θα βοηθήσει στην εναρμόνιση και τις συνέργειες όλων των καναλιών πωλήσεων και τη χρήση της τεχνολογίας ως μέσο για τον συντονισμό και την επιτάχυνση των πωλήσεων, με έμφαση ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά. Στόχος της εταιρείας είναι να επιτύχει ισομερή κατανομή των πωλήσεων, μέσα από δυναμικά δίκτυα διαμεσολάβησης, τεχνολογικές καινοτομίες και bancassurance. Σύμφωνα με τον κ. Βασιλάτο, το έχει ήδη καταφέρει σε μεγάλο βαθμό, γεγονός που φαίνεται και στις πωλήσεις της, στη μείωση του λειτουργικού κόστους , στην αύξηση των επενδύσεων και στην αύξηση της κερδοφορίας. Πάνω απ’ όλα όμως αντανακλάται και στην ικανοποίηση των συνεργατών-διαμεσολαβητών της, όπως την διακρίναμε στο συνέδριο πωλήσεων φέτος το καλοκαίρι. [/box]

*Η πλατφόρμα Salesforce διαθέτει το κορυφαίο CRM σύστημα στον κόσμο, το οποίο έχουν επιλέξει περισσότερες από 150.000 εταιρείες, ενώ η εταιρεία έχει αναγνωρισθεί από το Forbes ως η πιο καινοτόμος εταιρεία τεχνολογίας της τελευταίας δεκαετίας.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *