Skip to content

Η ασφαλιστική εταιρεία που ξέρει να κερδίζει τις εντυπώσεις

Οι περισσότερες διαφημίσεις περνούν απαρατήρητες από το ευρύ κοινό.

Ορισμένες μόνο καταφέρνουν να τραβήξουν την προσοχή του ακροατηρίου για ελάχιστα δευτερόλεπτα. Αυτές οι διαφημίσεις θεωρούνται πετυχημένες.

Στην περίπτωση της Thai Life Insurance συμβαίνει κάτι διαφορετικό. Το κοινό ανυπομονεί να δει κάθε νέα διαφήμιση που δημιουργεί η εταιρεία. Διαφημίσεις που συνήθως διαρκούν περισσότερα από 3.5 λεπτά, χρόνος τεράστιος, αν αναλογιστούμε ότι τα περισσότερα σποτ που παίζουν στην τηλεόραση διαρκούν 30 με 45 δευτερόλεπτα.

Η ασφαλιστική εταιρεία παράγει μικρές, ανθρώπινες ιστορίες με τις οποίες όλοι μπορούμε να ταυτιστούμε, και έτσι έχει καταφέρει να κερδίσει παγκόσμια δημοσιότητα και θαυμασμό. Έχει κατακτήσει με την αξία της την εκτίμηση του κοινού, κάτι που αποτελεί ίσως το ανώτερο επίτευγμα στο marketing.

Τα σποτ της Thai Life Insurance πραγματεύονται την αγάπη, την τιμιότητα, την αλληλεγγύη, δηλαδή πανανθρώπινες αξίες.  Όχι το μέγεθος της εταιρείας και τα οικονομικά της.

Για να αντιληφθούμε το πόσο σημαντικό είναι αυτό, αρκεί να αναρωτηθούμε πόσες φορές έχει χαθεί ένας πελάτης από έλλειψη εμπιστοσύνης.

Και όπως έχουμε ξαναπεί, οι διαφημίσεις αυτές δεν απευθύνονται μόνο σε εταιρείες που πουλούν direct. Αντιθέτως, είναι το καλύτερο εφόδιο που μπορεί να δώσει μια εταιρεία στους συνεργάτες της.

Ίσως η συγκεκριμένη καμπάνια είναι ένας καλός οδηγός για την επικείμενη προσπάθεια εξωστρέφειας της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.

 

 

1 Comment

  1. Avatar

    …………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *