Skip to content

Η ΑΧΑ 1η ασφαλιστική επωνυμία παγκοσμίως για 7η συνεχόμενη χρονιά

  • Ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας
    Ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας

    Η AXA μπαίνει στις 50 κορυφαίες επωνυμίες παγκοσμίως και ανεβαίνει κατά 5 μονάδες καταλαμβάνοντας την 48η θέση στην κατάταξη της Interbrand Best Global Brands.

  • H AXA είναι η 1η Ασφαλιστική Επωνυμία παγκοσμίως για 7η συνεχή χρονιά, με ενίσχυση της αξίας της επωνυμίας κατά 14%.

Η κατάταξη των Best Global Brands επιβεβαιώνει σήμερα την ισχυρή συνεχή φήμη και την αξία της επωνυμίας της ΑΧΑ: 48η καλύτερη επωνυμία παγκοσμίως, αύξηση 5 θέσεων σε ένα χρόνο, 1η ασφαλιστική επωνυμία, 4η καλύτερη γαλλική επωνυμία σε όλες τις βιομηχανίες και αύξηση της αξίας της επωνυμίας κατά 14% αυτό το έτος, η οποία πλέον αποτιμάται σε 9,254 δισεκατομμύρια δολάρια και είναι μία από τις μεγαλύτερες αυξήσεις στις γαλλικές επωνυμίες.

«Η αποστολή μας είναι να προστατεύουμε τους πελάτες μας, διαθέτοντας οποτεδήποτε και οπουδήποτε την εμπειρία μας στην ασφάλιση και τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων. Η επωνυμία της AXA μεταφέρει αυτή την αποστολή, τις αξίες μας και την εταιρική μας υπευθυνότητα, σε όλο τον κόσμο: σε όλα τα δίκτυα διανομής μας, στα smartphones των πελατών μας και στα Πανεπιστήμια, όπου προσλαμβάνουμε τα μελλοντικά μας ταλέντα!

Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που η AXA, στην 30η επέτειο της, κατάφερε να μπει στις 50 καλύτερες επωνυμίες παγκοσμίως. Θέλω να ευχαριστήσω τους εργαζόμενους και τα δίκτυα διανομής που είναι οι ισχυρότεροι πρεσβευτές της AXA, υποστηρίζοντας την επωνυμία μας κάθε μέρα στους πελάτες μας», ανέφερε η κ. Véronique Weill, Διευθύντρια Λειτουργιών του Ομίλου ΑΧΑ και μέλος της Επιτροπής Διοίκησης του Ομίλου ΑΧΑ.

Σύμφωνα με την Interbrand, «Η επιλογή της ΑΧΑ να τοποθετήσει στην καρδιά της στρατηγικής της τις επενδύσεις στην επωνυμία της και να επικοινωνήσει την κουλτούρα της σε κάθε της συνεργασία ήταν καθοριστική για τη βιώσιμη ανάπτυξή της. Το 2015 βρίσκει την ΑΧΑ να διεκδικεί όχι μόνο τη συνεχή κυριαρχία της ως την πιο αναγνωρισμένη ασφαλιστική επωνυμία, αλλά και την εξέχουσα απόδοσή της στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, τον μεγαλύτερο τομέα στα Best Global Brands».

«Κατά τα τελευταία δύο χρόνια, έχουμε κερδίσει 11 θέσεις στην κατάταξη της Interbrand και έχουμε αυξήσει την αξία της επωνυμίας μας κατά 30%. Η εξέλιξη αυτή αντανακλά την ομαλότητα, τη συνοχή και τη συνάφεια των επενδύσεών μας στην επωνυμία της ΑΧΑ. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο που αποτελεί κινητήριο δύναμη για την εμπιστοσύνη των 103 εκατομμυρίων πελατών μας και την υπερηφάνεια των ομάδων μας και που βοηθά σημαντικά το έργο των 130.000 ασφαλιστών μας».

«Τους τελευταίους μήνες έχουμε επεκταθεί στην Ασία, τη Λατινική Αμερική και την Αφρική, έχουμε επιταχύνει τον ψηφιακό μας μετασχηματισμό, στον οποίο έχουμε διαθέσει το 42% των επενδύσεών μας στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, έχουμε αναπτύξει τη στρατηγική μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω παγκόσμιων συνεργασιών με τις εταιρείες Facebook και LinkedIn και έχουμε αναπτύξει την επωνυμία μας στον χώρο των κινητών συσκευών, όπως για παράδειγμα μέσω της εφαρμογής MyAXA, της Ασπίδας της ΑΧΑ στο mobile game της εναλλακτικής πραγματικότητας της Google, το Ingress (5.000.000 λήψεις), και της εφαρμογής AXA Drive (700.000 λήψεις). Έχουμε επίσης συνάψει νέες συνεργασίες στις ψηφιακές και ανταλλακτικές οικονομίες, ιδίως με την BlaBlaCar, τον Ευρωπαίο ηγέτη στην κοινή χρήση αυτοκινήτου (carpooling) και την Endeavor, έναν μη κυβερνητικό οργανισμό που συμβουλεύει τους επιχειρηματίες στις αναπτυσσόμενες χώρες. Σήμερα, η σχέση μας με τους πελάτες μας είναι μια καθημερινή συζήτηση, ένα εγχείρημα που στοχεύει να εξετάσουμε πώς μπορούμε να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες και προσδοκίες τους.

Είμαι πεπεισμένος για τις τεράστιες δυνατότητες της επωνυμίας της AXA που κατά ένα μεγάλο μέρος καθοδηγείται από τη φιλοδοξία μας να προλαμβάνουμε κινδύνους που αφορούν στους πελάτες μας, να τους προστατεύουμε και να τους φροντίζουμε, παρέχοντάς τους υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στα νέα πρότυπα κατανάλωσης», πρόσθεσε ο Frédéric Tardy, Διευθυντής Marketing και Δικτυών Διανομής του Ομίλου ΑΧΑ.

Ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας, ανέφερε ότι «Αισθανόμαστε πολύ υπερήφανοι που συνεχίζουμε να είμαστε στην κορυφή, ως η 1η ασφαλιστική επωνυμία παγκοσμίως. Σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, καταφέραμε και στην Ελλάδα να πετύχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα για την Εταιρεία μας, προσφέροντας πολύ σημαντικά ψηφιακά εργαλεία, καθώς και καινοτόμα προϊόντα με πρωτοποριακές για την Ελληνική αγορά νέες υπηρεσίες που βοηθούν τους συνανθρώπους μας να ζουν πιο προστατευμένα και πιο ήρεμα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους ανθρώπους μας, εργαζόμενους και δίκτυα διανομής, γιατί αυτή η επιτυχία στηρίζεται πάνω από όλα στην υψηλή δέσμευσή τους και στην καθημερινή επιλογή τους να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *