Skip to content

Η Διαμεσολάβηση έχει το πλεονέκτημα και μπορεί να το εκμεταλλευτεί

Οι πωλήσεις των ασφαλειών ζωής βρίσκονται στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 50 ετών.

Αυτό σύμφωνα με έρευνα της Limra, στην οποία αναφέρεται ότι ο κόσμος πλέον χρησιμοποιεί τα λεφτά του για να αγοράσει ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα ή για να ξεπληρώσει τα χρέη του…

Τι θα μπορούσε να κάνει ο Διαμεσολαβητής για να ανατρέψει αυτή την πορεία;

Οι καταναλωτές, λέει η Limra, σκέφτονται ένα μόνο στόχο τη φορά και πως θα τον αντιμετωπίσουν. Μια έξυπνη αλλαγή στην προσέγγιση απέναντί τους είναι αντί να προσπαθεί ο Διαμεσολαβητής να τους πείσει πόσο σημαντική είναι η ασφάλιση, να προσαρμόσει την ασφάλιση στις δικές τους ανάγκες.

Η πλειοψηφία των πωλήσεων ασφαλειών ζωής γίνεται πρόσωπο με πρόσωπο – το ίντερνετ είναι καλή πηγή για ενημέρωση και για συμβουλές όμως ο κόσμος ακόμη θεωρεί τους Διαμεσολαβητές ως την πιο έμπιστη πηγή πληροφόρησης.

Αυτή του τη θέση πρέπει να εκμεταλλευτεί και εκείνος με στόχο δύο πράγματα:

  • το άψογο σέρβις
  • το χτίσιμο μιας δυνατής σχέσης

Γιατί αυτός που θα αγοράσει πρόσωπο με πρόσωπο την πρώτη φορά, με τον ίδιο τρόπο θα αγοράσει και τη δεύτερη, ακόμη και την τρίτη, αν υπάρξει. Για αυτό ο Διαμεσολαβητής θα πρέπει να βρει τρόπο να είναι παρών όταν έρθει αυτή η στιγμή, δηλαδή όταν προκύψει νέα ανάγκη.

Ο Διαμεσολαβητής πρέπει να είναι παρών σε όλα τα στάδια ζωής του πελάτη του: στο γάμο, τη γέννηση ενός παιδιού, την αγορά ενός σπιτιού. Από εκεί μπορεί να «περάσει» σε άλλα προϊόντα όπως συνταξιοδοτικά προγράμματα ή προγράμματα νοσηλείας. Η ασφάλεια ζωής θα έρθει μαζί με αυτά.

Ο κόσμος έχει ανάγκη ( 4 στις 10 οικογένειες στις ΗΠΑ δήλωσαν ότι θα είχαν πρόβλημα επιβίωσης αν έφευγε από τη ζωή ο βασικός «κουβαλητής» του σπιτιού)…

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *