Skip to content

Η διαφήμιση των ελληνικών Ασφαλιστικών εταιρειών στο Facebook κερδίζει έδαφος

Oλοένα και περισσότερες καμπάνιες εντοπίζουμε στο Facebook από Ασφαλιστικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά.

Αυτήν την εβδομάδα εντοπίσαμε τις διαφημιστικές καμπάνιες της ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστικής, η οποία το τελευταίο διάστημα είναι ιδιαίτερα δραστήρια στο Facebook. Τρέχει παράλληλα πολλαπλές καμπάνιες που απευθύνονται τόσο στους καταναλωτές όσο και σε υποψήφιους συνεργάτες ασφαλιστές.

Είδαμε επίσης την καμπάνια της Ευρωπαϊκής Πίστης, η οποία προωθεί το συνταξιοδοτικό της πρόγραμμα, και τέλος, μας έκανε πολύ θετική εντύπωση η καλά οργανωμένη καμπάνια της MAPFRE. Κάνει πολύ καλή δουλειά στην σελίδα υποδοχής των επισκεπτών στο site της (δηλαδή στην σελίδα που οδηγούνται όσοι έκαναν “κλικ” στη διαφήμιση). Έχει οργανώσει όμορφα και κατανοητά την πληροφορία της, και το σημαντικότερο: έχει θέσει ξεκάθαρους στόχους που θέλει να πετύχει για κάθε επίσκεψη που δέχεται (Τεχνική γνωστή με την ονομασία “Conversion rate optimization”).

Δείτε για παράδειγμα ότι εάν επιχειρήσετε να αποχωρήσετε από την ιστοσελίδα “κλείνοντας” το παράθυρο, θα σας βγάλει σχετικό μήνυμα να σας ρωτήσει τον λόγο της αποχώρησής σας.

Οι διαφημίσεις:

 

Η σελίδα στην οποία οδηγεί η διαφήμιση (Landing Page).

Έχουμε ξαναγράψει για τα οφέλη διαφήμισης των ελληνικών Ασφαλιστικών εταιρειών στο Facebook. Πρόκειται επί της ουσίας για παρθένο έδαφος, παρότι ακούμε συνεχώς για το Facebook και τις δυνατότητές του τα τελευταία 6 με 7 χρόνια.

Ιδιαίτερα για τις μικρομεσαίες Ασφαλιστικές επιχειρήσεις που εκ των πραγμάτων δεν διαθέτουν το διαφημιστικό budget για να αντιπαρατεθούν απέναντι στις μεγαλύτερες στα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας, το Facebook αποτελεί μια εξαιρετική εναλλακτική, για τους εξής λόγους:

  • Μέσα από το Facebook μπορείς να επικοινωνήσεις με εκατομμύρια Έλληνες, πολύ γρήγορα
  • Είναι πολύ φθηνό (ακόμη)
  • Ο κόσμος δεν έχει κουραστεί από τις διαφημίσεις στο Facebook, είναι παρθένο το έδαφος (ακόμη)
  • Οι περισσότερες διαφημίσεις που τρέχουν δεν χρησιμοποιούν το βασικότερο επικοινωνιακό εργαλείο: την δημιουργικότητα. Όποιος το κάνει, ξεχωρίζει.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *