Skip to content

“Η Ιντερνετική πώληση είναι αγαθό για τον Διαμεσολαβητή, όχι για τις εταιρείες”

Παρουσία περίπου 35 (!) δημοσιογράφων από τον Τύπο, την τηλεόραση και το διαδίκτυο έδωσε την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου  – απολογισμό του 2014 η Interlife Aσφαλιστική την Τρίτη 10 Φεβρουαρίου στη Θεσσαλονίκη. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Ιωάννης Βοτσαρίδης, 25 χρόνια στο τιμόνι της εταιρείας, παρουσίασε τα οικονομικά στοιχεία (κέρδη 8 εκατ. ευρώ και 45 εκ. ευρώ παραγωγή έναντι 49 εκατ. το 2013, λόγω μείωσης ασφαλίστρου). Η Interlife, αν και στην οικογένεια των “μικρών” εταιρειών της αγοράς, φαίνεται να πατάει σταθερά στο γήπεδο, ακλόνητη στο πλάι του Διαμεσολαβητή αλλά και του “μικρο-μικρομεσαίου” καταναλωτή, τον οποίο αποφάσισε να στηρίξει με μια γενναία, ενδεχομένως, κίνηση: εκδίδοντας ασφαλιστηρία των 20 ευρώ:

Διαβάστε κάποια από όσα ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης:
(Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της εταιρείας εδώ.)

  • Πρέπει να δώσουμε στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές τα κατάλληλα εργαλεία ώστε αυτό που λέγεται “ιντερνετική πώληση”, να είναι δικό τους αγαθό και όχι αγαθό μιας ασφαλιστικής εταιρείας που έχει επιλέξει να πουλάει προϊόντα με αυτό τον τρόπο.
  • Η Interlife είναι μια εταιρεία  που δεν μπήκε και δεν πρόκειται να μπει ποτέ στη λογική της απευθείας πώλησης ακόμη και αν αυτή αφορά μια απλή μορφή ασφάλισης, όπως η ασφάλιση αυτοκινήτου.
  • Γιατί στον κόσμο των Διαμεσολαβητών, αυτούς που ήταν οι στηλοβάτες της αγοράς τα τελευταία 50 χρόνια, δεν μπορείς να τους καταργήσεις γιατί βγήκε ένα Ίντερνετ.
  • Η ασφαλιστική Διαμεσολάβηση πρέπει να υπάρχει όχι μόνο γιατί η ασφάλεια ακόμη πουλιέται, δεν αγοράζεται, αλλά και γιατί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής είναι αυτός που θα εξηγήσει το συμβόλαιο, θα συνδράμει με κάθε τρόπο στον πελάτη όταν αυτός έχει ζημιά, με τρόπους και αποτέλεσματα που δεν μπορεί να συγκριθούν με μια φωνή στο τηλέφωνο.
  • Για εμάς ο δρόμος της ανάπτυξης είναι μονόδρομος,  και περνάει μέσα από την ανάπτυξη και επέκταση του Δικτύου των Συνεργατών μας.
  • Ήδη το 2014, το Δίκτυό της Interlife υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Από 650 Συνεργάτες το 2013 φτάσαμε τους 1350 Συνεργάτες το 2014. Τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ήταν λιγότερα λόγω μείωσης του κόστους αλλά ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων αυξήθηκε από 185.000 σε 205.000 οχήματα.
  • Στους λοιπούς κλάδους  τα προγράμματα της νοσοκομειακής περίθαλψης είναι τα δυνατά χαρτιά της εταιρείας πλην του αυτοκινήτου. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα συμπληρωματικής  κάλυψης με όριο 30.000 ευρώ για κάθε μια ασθένεια, καθώς και ένα πρόγραμμα περίθαλψης που απευθύνεται σε αλλοδαπούς οικονομικούς μετανάστες, οι οποίοι νομικά είναι υποχρεωμένοι να είναι ασφαλισμένοι προκειμένου να πάρουν άδεια εργασίας.
  • Στον κλάδο αυτοκινήτου κάναμε και μια κίνηση που χαρακτηρίστηκε επιθετική. Παρατηρήσαμε ότι πολύς κόσμος που είχε παραχωρήσει τις πινακίδες του πήγαινε και τις ζητούσε πίσω μόνο για τα Σαββατοκύριακα ή για κάποια άλλη εξίσου σύντομη χρονική περίοδο. Η εφορία ωστόσο δεν έδινε τις πινακίδες αν δεν ήταν ασφαλισμένο το αυτοκίνητο. Έτσι επεξεργαστήκαμε ένα πλάνο και βγάλαμε διαθέσιμη ασφάλιση αυτοκινήτου με 20 ευρώ. Κάποιος που χρειάζεται να κυκλοφορήσει το αυτοκίνητό του δεν χρειάζεται να πληρώσει  το εξάμηνο 130, 140 ή 150 ευρώ αλλά να πληρώσει όσο θέλει ή όσα διαθέτει. Προσαρμόσαμε δηλαδή  τη διάρκεια του ασφαλιστηρίου συμβολαίου όχι σύμφωνα με το οριζόμενα της εταιρείας, δηλαδή τρίμηνο, εξάμηνο κ.λπ., αλλά σύμφωνα με τα χρήματα που διαθέτει αυτός που θέλει να ασφαλίσει το αυτοκίνητό του – αν δηλαδή διαθέτει 100 ευρώ του βγάζουμε ασφαλιστήριο για 100 ευρώ κ.ο.κ.
  • Προσαρμόσαμε δηλαδή με βάση την τιμή τη διάρκεια και όχι με βάση τη διάρκεια την τιμή.
  • Απο πλευράς κερδών είμαστε στην 6η θέση ανάμεσα σε 21 ελληνικές εταιρείες και με βάση τα ίδια κεφάλαια στην 18η θέση ανάμεσα σε 43 ελληνικές και ξένες εταιρείες.
  • Η τρίμηνη δημοσιοποίηση των οικονομικών στοιχείων που επιβάλλει το Solvency II είναι ακόμη καλύτερη. Έτσι θα μπορέσουμε να δείξουμε το ανάστημά μας και ποιές είναι οι δυνατότητές μας.
  • Με το Ίντερνετ δεν είμαι  αρνητικός. Σπούδασα μηχανογράφηση, δεν θα μπορούσα ποτέ να είμαι αρνητικός.  Είναι το μέλλον μας. Σε αυτό βασιζόμαστε και αυξάνουμε τις πωλήσεις μας.  Σε αυτό με το οποίο είμαι κάθετα αντίθετος είναι η στην πράξη κατάργηση  της Διαμεσολάβησης.
  • Το Solvency είναι και λίγο μύθος. Είναι μια σειρά από κανόνες και διατάξεις  που έχουν να κάνουν με την φερεγγυότητα  των ασφαλιστικών εταιρειών.  Όταν εφαρμοστεί πλήρως, θα είναι σαν η Τράπεζα της Ελλάδος να έχει σχεδόν ένα τερματικό μέσα σε κάθε ασφαλιστική εταιρεία και όπου κάτι δεν της αρέσει, θα μπορεί να επεμβαίνει. Ήδη σε εμάς, το 50% του προσωπικού της εταιρείας, ασχολείται με το reporting στην ΤτΕ!
  • Πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη θα έρθει μέσα από τον Διαμεσολαβητή. Εκεί έχουμε παίξει το χαρτί μας. Φτιάξαμε εργαλεία που θα κάνουν τη ζωή του εύκολη. Να μπορεί δηλαδή να εκδίδει συμβόλαιο 365 μέρες το χρόνο 24 ώρες το 24ωρο ώστε να τρέχει μόνο για να βγάλει λεφτά.
  • Η ασφάλιση των 20 ευρώ αποτελεί το 10% των συμβολαίων που εκδίδουμε. Δεν αρνηθήκαμε ούτε ξεχάσαμε ποτέ ότι βρισκόμαστε σε κρίση και για αυτό προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε προϊόντα για τον “μικρό-μικρομεσαίο” πολίτη.
  • Τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου έχουν πέσει τόσο πολύ που δεν μπορούν να πέσουν άλλο. Το 2014 λόγω χαμηλού ασφαλίστρου αυξήθηκαν οι ζημίες μας κατά 10 μονάδες (loss-ratio). Yπάρχουν σήμερα εταιρείες όπου το ποσοστό ζημιάς έχει ανέβει επικίνδυνα και μετά δεν θα μπορούν να το μαζέψουν. Μέχρι σήμερα, όλες λίγο πολύ οι εταιρείες εμφάνιζαν κέρδη. Από φέτος όμως θα δούμε πολλές εταιρείες να εμφανίζουν ζημίες.

Δείτε φωτογραφίες:

1 Comment


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *