Skip to content

Η Black Friday βοηθά και την ασφαλιστική αγορά να μεγαλώσει την παραγωγή της

1 στα 3 ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά αγαθά που πωλούνται την συγκεκριμένη ημέρα ασφαλίζεται

του Νίκου Σακελλαρίου

Η ημέρα της «Μαύρης Παρασκευής» αποτελεί μία καλή ημέρα και για τις μικρο-ασφαλίσεις των ασφαλιστικών εταιρειών.  Η αύξηση των αγορών σε ηλεκτρικά  και ηλεκτρονικά αγαθά την συγκεκριμένη ημέρα περιλαμβάνει και τις αυξήσεις των ασφαλίσεων αυτών των αγαθών.

Κατά τα προηγούμενα χρόνια, η ασφάλιση ηλεκτρονικών υπολογιστών και ηλεκτρικών ειδών με την αγορά τους στο κατάστημα ήταν σε αναλογία  1 προς 3, δηλαδή σε κάθε τρία αγαθά που πωλούνταν το ένα ήταν ασφαλισμένο. Αυτό σήμαινε ότι εάν γίνονταν ένας ημερήσιος τζίρος της τάξης των  2,5 εκατ. Ευρώ περίπου σ’ αυτά τα είδη, η ασφαλιστική αξία ανέρχονταν σε 800 χιλ. ευρώ. Διόλου άσχημα για μία ημέρα.  Το ζητούμενο είναι η φετινή Black Friday να μην έχει απώλειες τζίρου και να ενισχύσει τον ασφαλιζόμενο τζίρο.  

Αυξάνεται η τάση του cross sale σε όλες τις κατηγορίες λιανικού εμπορίου και υπηρεσιών

Στην ασφαλιστική αγορά υπάρχουν συγκεκριμένες εταιρείες που ενισχύουν σημαντικά τις παραγωγές τους κατά τους δύο τελευταίους μήνες του χρόνου λόγω της παρουσίας τους στην αγορά λιανικής.  Η τάση που διαφαίνεται είναι ότι σταδιακά το cross sales της αγοράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών αγαθών θα αυξηθεί και στα υπόλοιπα αγαθά.  Αυτό ισχύει και στην Ευρώπη καθώς θεωρείται ότι κάθε αγαθό που πωλείται σε μία σχετικά υψηλή τιμή είναι ασφαλίσιμο.  Ενδεικτικά παραδείγματα είναι και οι πωλήσεις ποδηλάτων την Black Friday που αυξάνουν τις ασφαλίσεις αστικής ευθύνης ποδηλάτου, τα ηλεκτρονικά οχήματα (πατίνια και ποδήλατα) που έχουν και αυτά αυξημένες πωλήσεις  ενώ και τα ταξίδια που πωλούνται αυτή την περίοδο είναι αυξημένα και ασφαλίσιμα. Eπίσης και στα αθλητικά είδη υψηλής αξίας (πχ οχήματα μεταφοράς, ένδυση και υπόδηση ομάδων κλπ) υπάρχουν ασφαλιστικά προϊόντα που καλύπτουν την αξία των προϊόντων αλλά και την μεταφορά τους.

Να μην  ευτελίσουν τα ασφαλιστικά προϊόντα τους

Ωστόσο κάποιες ασφαλιστικές εταιρείες χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη ημέρα για να κάνουν οι ίδιες προσφορές στα ασφαλιστικά προιόντα τους. Μία κίνηση που αναλογιστικά μπορεί να μην έχει σημαντικές επιπτώσεις (για παράδειγμα μία έκπτωση 20% στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου που θα πουληθούν στις 25/11 έχει πολύ μικρή επίπτωση)  ωστόσο αποτελεί πρόβλημα ο ευτελισμός των ήδη χαμηλών ασφαλίστρων (αυτοκινήτου ή άλλων) η παροχή χαμηλών τιμών. Ουσιαστικά πωλούν κάτω από την αξία για να αυξήσουν μερίδια αγοράς και αυτό ενδεχομένως να έχει μελλοντικές επιπτώσεις όχι μόνο στα τεχνικά αποτελέσματα αλλά και στο brand name της εταιρείας.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *