Skip to content

Καιρός για χάραξη πορείας

To 2017 έχει ήδη ξεκινήσει. Ήδη από τις 52 εβδομάδες του χρόνου πέρασε η πρώτη. Η ασφαλιστική αγορά και αυτή τη χρονιά έρχεται αντιμέτωπη με δυσκολίες και προκλήσεις. Πολύτιμος  σύμμαχος στην εργασιακή καθημερινότητα είναι πάντα ένας σωστός ετήσιος προγραμματισμός.

Ο ετήσιος προγραμματισμός δεν είναι ικανή συνθήκη για να πετύχει κανείς τους στόχους του. Είναι όμως αναγκαία. Όπως έχει πει και ο ρωμαίος φιλόσοφος Σενέκας,  “δεν υπάρχει ευνοϊκός άνεμος για αυτόν που δεν ξέρει που πηγαίνει”.

Πρέπει να γνωρίζεις λοιπόν που θέλεις να πας αυτή τη χρονιά, να προβλέψεις όσες περισσότερες μπορείς από τις δυσκολίες που θα έρθουν αλλά και να δεις τις ευκαιρίες και πώς θα τις εκμεταλλευτείς.

Επειδή όμως το 2017 θα αισθανθούμε ότι θα περάσει τόσο γρήγορα όσο και το 2016, κάθε εβδομάδα, κάθε μήνας, έχει τη δική του αξία στην επίτευξη των ετήσιων στόχων.

Ένας σωστός ετήσιος προγραμματισμός, μοιρασμένος σε μήνες και εβδομάδες, σε βοηθά να μην πέσεις στη παγίδα του “έχω χρόνο”, για αυτά που θέλεις να αλλάξεις.

Ήδη λοιπόν η πρώτη εβδομάδα από τις τέσσερις του Γενάρη έχει περάσει. Και απο το Γενάρη κιόλας είναι χρησιμο κανείς να έχει σχεδιάσει τόσο τους στόχους της δραστηριότητάς του, όσο και τους στόχους παραγωγής.

Και αυτός ο μήνας να εντάσσεται όπως είπαμε στο ετήσιο πλάνο του, με πρώτο σημαντικό σημείο ελέγχου το πρώτο τρίμηνο.

Σε κάθε περίπτωση πρέπει στους στόχους δραστηριότητας να έχει προβλέψει και τους στόχους εξεύρεσης υποψηφίων πελατών αλλά και να έχει μοιράσει ανά εβδομάδα τις δράσεις εκείνες που θα επιφέρουν τον επιθυμητό στόχο στην εξεύρεση.

Πόσους δηλαδή από τους πελάτες του θα βλέπει κάθε μήνα για να ζητά συστάσεις ή ποιές κινήσεις και πότε θα κάνει για να αναπτύξει ένα κέντρο επιρροής.

Πέρα όμως από τους στόχους δραστηριότητας και παραγωγής, είναι σημαντικό να έχει καταγράψει και τις εκπαιδευτικές του ανάγκες και με ποιούς τρόπους και μέχρι πότε θα τις έχει καλύψει.

Άλλωστε όποια αλλαγή στις συνήθειες ή στην καθημερινότητά του έχει σχεδιάσει, σίγουρα περνά μέσα από τη βελτίωση του γνωστικού του επιπέδου.

Και βέβαια όλα αυτά πρέπει να καταλήγουν στο στόχο εισοδήματος που θέλει για το 2017. Ποιό κομμάτι απο αυτό θα προέρχεται από το υπάρχον πελατολόγιο κάνοντας εκτίμηση πιθανών απωλειών από το χαρτοφυλάκιό του και ποιό κομμάτι θα προστεθεί από την ανάπτυξη νεών εργασιών.

Ο ετήσιος προγραμματισμός είναι απολύτως αναγκαίος για μια πετυχημένη χρονιά. Είναι ταυτόχρονα αναγκαίο να συνοδεύεται από τα σημεία ελέγχου, μηνιαία ή τριμηνιαία και από τις αναγκαίες προσαρμογές που πρέπει να γίνονται με βάση το πώς εξελίσσεται παραγωγικά η χρονιά.

Ένα καλά οργανωμένο excel, ή έστω για αυτούς που δεν έχουν καλή σχέση με την τεχνολογία, ένα σωστά δομημένο μπλοκ σημειώσεων, με καταγραφή τόσο της δραστηριότητας και της παραγωγής που στοχεύεται αλλά και αυτής που υλοποιείται, με επιπλέον τις αναφορές και τους σημαντικούς στόχους της χρονιάς και τις αλλαγές που θέλουμε να επιτευχθούν, αποτελούν αναγκαίο εργαλείο για τη επίτευξη των στόχων.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *