Skip to content

Μινέττα Ασφαλιστική: Μπαίνει στη β’ φάση ψηφιακού μετασχηματισμού με υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης

Το τέλος του 2018 βρίσκει τη Μινέττα να έχει ολοκληρώσει ένα έργο τεχνολογικής μετάλλαξης 2 χρόνων, έχοντας πλέον ενοποιήσει όλους τους ασφαλιστικούς κλάδους σε μία ψηφιακή πλατφόρμα. Όμως το ταξίδι στη νέα εποχή δεν ολοκληρώνεται εδώ. Το 2019 η Μινέττα προχωράει στην υλοποίηση έργων, τα οποία θα δώσουν επιπλέον εργαλεία στους συνεργάτες της, όπως στην πλήρη ψηφιοποίηση εγγράφων, στη δημιουργία νέων online υπηρεσιών, στην ανάπτυξη web services για όλους τους κλάδους, αλλά και σε έργα Τεχνητής Νοημοσύνης που θα κάνουν αίσθηση. Ο Προϊστάμενος Πληροφορικής Νικόλαος Τριβιζάς μιλά στο Underwriter.gr.

Συνέντευξη στον Κοσμά Ζακυνθινό
kosmas@underwriter.gr

Κύριε Τριβιζά, το τελευταίο διάστημα γίνεται μεγάλος λόγος για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη διείσδυση των νέων τεχνολογιών στην ασφαλιστική αγορά. Τι σημαίνει αυτό για την Μινέττα;

Η Μινέττα τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε μία μεταβατική περίοδο εκσυγχρονισμού. Τόσο οι νέες τεχνολογίες της εποχής όσο και οι απαιτήσεις πελατών και συνεργατών έχουν συμβάλει θετικά στην εξέλιξη αυτή.

Η εταιρεία αξιοποιώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις δημιουργεί σύγχρονα εργαλεία για τους συνεργάτες, αλλά και πλήρη και σαφή πληροφόρηση στους πελάτες για τα συμβόλαιά τους. Το τέλος του 2018 βρίσκει τη Μινέττα να έχει ολοκληρώσει ένα έργο τεχνολογικής μετάλλαξης 2 χρόνων, ενοποιώντας όλους τους ασφαλιστικούς κλάδους σε μία ψηφιακή πλατφόρμα.

Με το έργο αυτό δίνεται στους συνεργάτες μας η δυνατότητα ενιαίας πληροφόρησης, πληρωμής, πώλησης και γενικότερα παρακολούθησης του χαρτοφυλακίου τους, για όλους τους ασφαλιστικούς κλάδους, ενώ οι πελάτες μπορούν να έχουν ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τα συμβόλαιά τους.

[box]Μέσα από πολυετή, στοχευμένη προσπάθεια, έχουμε δημιουργήσει ένα πλήθος ηλεκτρονικών υπηρεσιών, το πλείστον των οποίων έχει υλοποιηθεί εσωτερικά από την ομάδα της πληροφορικής. Οι υπηρεσίες αυτές διευκολύνουν το έργο του συνεργάτη μας, τόσο άμεσα, όσο και μέσω των δυνατοτήτων που μπορεί να προσφέρει στον ασφαλισμένο.

Η πύλη ηλεκτρονικών πληρωμών pay.minetta.gr, το online σύστημα των συνεργατών που προαναφέραμε με ενσωματωμένη τη λειτουργία του MyBank, οι 2 εφαρμογές μας – Minetta app και ΜΙΝΕΤΤΑDrive – και η πύλη εξυπηρέτησης MyMinetta είναι κάποια από τα βήματα που μας οδηγούν στη νέα ψηφιακή εποχή. [/box]

Στην Ελλάδα κατά πόσο είναι εξοικειωμένοι οι χρήστες με τις ψηφιακές τεχνολογίες; Πώς αντιδρούν οι μεγαλύτεροι (πελάτες και συνεργάτες) και πώς οι νεότεροι, στην “ψηφιοποίηση” της ασφαλιστικής αγοράς;

Οι ψηφιακές τεχνολογίες κερδίζουν συνεχώς έδαφος στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Σαφώς δεν βρισκόμαστε στο ίδιο επίπεδο διείσδυσης των τεχνολογιών με άλλα κράτη. Όσο όμως οι γενιές αλλάζουν τόσο οι τεχνολογίες γίνονται πιο απαιτητές έως και αυτονόητες. Οι νέοι στη σημερινή εποχή έχουν σαν απόλυτο εργαλείο τον υπολογιστή και το κινητό τους.

Επομένως προσδοκούν σε μία ψηφιακή αντιμετώπιση των θεμάτων που τους απασχολούν, και σε ό,τι αφορά την ασφάλισή τους, και φυσικά αντιδρούν θετικά σε αυτήν. Δίνουμε λοιπόν τη δυνατότητα στους συνεργάτες μας να εκμεταλλευτούν στο έπακρο αυτές τις τεχνολογίες για να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον τελικό καταναλωτή.

Αντίθετα, οι παλαιότερες γενιές συνήθως δεν ανταποκρίνονται θετικά στις νέες τεχνολογίες επιλέγοντας πιο παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας και πληροφόρησης, τους οποίους βέβαια στη Μινέττα συνεχίζουμε και παρέχουμε.

Τι δείχνουν τα μέχρι σήμερα στοιχεία χρήσης του Minetta Drive για τους Έλληνες οδηγούς;

Είναι πολύ νωρίς για να εξάγουμε κάποιο ασφαλές αποτέλεσμα. Είναι σίγουρο όμως ότι βελτιώνει την οδική συμπεριφορά δημιουργώντας στον οδηγό ένα κίνητρο για τη βελτίωσή της. Πιστεύουμε ότι σύντομα θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε επιπρόσθετη επιβράβευση στους προσεκτικούς οδηγούς.

Πώς η ψηφιακή πύλη MyMinetta αλλάζει την προσέγγιση και εξυπηρέτηση των πελατών της Μινέττα;

Η πραγματικότητα είναι ότι δεν την αλλάζει, θα μπορούσαμε μάλιστα να πούμε ότι την ενισχύει. Η Μινέττα διαχρονικά υποστηρίζει τα παραδοσιακά δίκτυα πώλησης δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στον ρόλο του διαμεσολαβητή, τον οποίο θεωρεί απαραίτητο για τη σωστή ασφάλιση.

Η ψηφιακή πύλη https://my.minetta.gr έρχεται να προσφέρει ακόμα μια χρήσιμη για το δίκτυό μας υπηρεσία, αφού και μέσω αυτής γίνεται η ενημέρωση και αποδοχή των προβλεπόμενων από τη νομοθεσία σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα.

Παράλληλα, με την πλατφόρμα https://my.minetta.gr δίνεται η δυνατότητα στους ασφαλισμένους στη Μινέττα να έχουν άμεση πρόσβαση στα στοιχεία του συνεργάτη διαμεσολαβητή που τους εξυπηρετεί, να ανατρέχουν εύκολα στα συμβόλαιά τους, να ενημερώνονται έγκαιρα για τις εξελίξεις αυτών, να μπορούν να πληρώσουν τα ασφάλιστρά τους και προσεχώς να πληροφορηθούν για τις πιθανές αποζημιώσεις τους, έχοντας έτσι πλήρη και σαφή πληροφόρηση κάθε στιγμή.

[box]Ποιά είναι τα μελλοντικά πλάνα της Μινέττα σε τεχνολογικό επίπεδο;

Έχοντας πλέον ολοκληρώσει τη μετάβαση όλων των ασφαλιστικών κλάδων σε τεχνολογικά εξελιγμένα συστήματα, το 2019 η Μινέττα προχωράει στην υλοποίηση έργων, τα οποία θα δώσουν και νέα εργαλεία στους συνεργάτες μας, όπως στην πλήρη ψηφιοποίηση εγγράφων, στη δημιουργία νέων online υπηρεσιών, στην ανάπτυξη web services για όλους τους κλάδους, αλλά και σε έργα Τεχνητής Νοημοσύνης που θα κάνουν αίσθηση.

Οι ασφαλισμένοι μπορούν να απολαμβάνουν τη συνεχώς βελτιωμένη πλατφόρμα του MyMinetta, αλλά και το app της Mινέττα (βρίσκεται στο τελικό στάδιο υλοποίησης της ανανέωσής του), απ’ όπου θα μπορούν να ενημερώνονται έγκαιρα για τα συμβόλαιά τους, για τα νέα της Εταιρίας, αλλά και να απολαμβάνουν πλήθος χρηστικών λειτουργιών. [/box]

(Κεντρική Φωτό: Ο κ. Νικόλαος Τριβιζάς, Προϊστάμενος Πληροφορικής της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική)

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *