Skip to content

ΝΝ Hellas: Ρεκόρ δεκαετιών στις πωλήσεις

Με κινήσεις αυτογνωσίας και ευλαβική πειθαρχία η εταιρεία ανέτρεψε πανηγυρικά την ζημιογόνα πορεία ετών

Το success story της NN Hellas, που σε μόλις ενάμιση χρόνο κατάφερε όχι μόνο να επανέλθει στην κερδοφορία, αλλά να σημειώσει ρεκόρ πωλήσεων, ανέπτυξε η Διευθύνουσα Σύμβουλος Μαριάννα Πολιτοπούλου, καλεσμένη στο διεθνές & έγκυρο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

Γράφει: Νίκος Εμμανουήλ
n.emmanuel@underwriter.gr

Στο 3ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών που ξεκίνησε την περασμένη Πέμπτη 1 Μαρτίου και ολοκληρώθηκε χθες Κυριακή 4 Μαρτίου, ήταν καλεσμένη ομιλήτρια η CEO της ΝΝ Hellas, Μαριάννα Πολιτοπούλου.

Η κυρία Πολιτοπούλου έκανε έναν απολογισμό των κινήσεων που επανάφεραν την εταιρεία σε κερδοφόρα πορεία, ενώ αναφέρθηκε και στα βήματα που μπορούν στο προσεχές μέλλον να οδηγήσουν συνολικά τον κλάδο σε περαιτέρω ανάπτυξη.

Χαρακτήρισε αξιοσημείωτο και ενδεχομένως χρήσιμο το case study της NN Hellas και για άλλες εταιρείες, γιατί ενώ η ΝΝ είναι η μεγαλύτερη πολυεθνική στον κλάδο ζωής, με ιστορία 175 χρόνων διεθνώς, δεν κατάφερε να δείξει τα απαιτούμενα αντανακλαστικά έναντι στην κρίση ώστε να παραμείνει βιώσιμη και έτσι, κατέληξε ζημιογόνα.

Το τελευταίο διάστημα ωστόσο, «χάρη σε έναν πολύ βαθύ δομικό μετασχηματισμό, ο οποίος είναι ακόμα σε εξέλιξη, χάρη, ακόμη, στην ομαδικότητα και στην αλλαγή της νοοτροπίας» η ΝΝ Hellas κατάφερε να αλλάξει σε τέτοιο βαθμό την πορεία της, που τώρα καταγράφει ρεκόρ δεκαετιών στις πωλήσεις, σε όλα τα κανάλια διανομής.

Σύμφωνα με την κ. Πολιτοπούλου, η εταιρεία απέκτησε νέο όραμα και στόχο, τα οποία έγιναν ξεκάθαρα σε όλο το προσωπικό και τους συνεργάτες, ενώ οι αποφάσεις που πάρθηκαν στη συνέχεια, χαρακτηρίζονταν από σύνεση και σεβασμό στην ιστορία της. Όσοι εργαζόμενοι με πολλά χρόνια στην εταιρεία μπορούσαν και ήθελαν να ακολουθήσουν τη νέα πορεία, παρέμειναν σε αυτήν με αναβαθμισμένο ρόλο. Αντίθετα, όσοι αδυνατούσαν ή δεν το επιθυμούσαν, πήραν διαζύγιο με την NN,  πάντα όμως με όμορφο και ομαλό τρόπο και με σεβασμό στην πολύχρονη πορεία τους μέσα σ’ αυτή.

Το πρώτο ήταν η αυτογνωσία

Είπε η κ. Πολιτοπούλου:

«Το πρώτο που εφαρμόσαμε ήταν η αυτογνωσία, δηλαδή να κατανοήσουμε τα πολύ καλά στοιχεία της εταιρείας, όπως το εξαιρετικό δίκτυο Ασφαλιστικών Συμβούλων, την πολύ σημαντική και στρατηγική συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς, το πολύ ικανό προσωπικό στο μεγαλύτερο βαθμό του, την πολύ μεγάλη ιστορία και το knowhow από τη μητρική εταιρεία.

Φτιάξαμε ένα πλάνο με πολύ αυστηρές προθεσμίες, πολύ συγκεκριμένες, συντονισμένες και συντεταγμένες ενέργειες, οι οποίες κάλυπταν όχι αποσπασματικά αλλά ολοκληρωτικά το φάσμα εργασιών μας. Δράσαμε με ομαδικότητα, διαφάνεια  και ευλαβική πειθαρχία στην τήρηση χρονοδιαγραμμάτων.

«Αφού μπορέσαμε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να επιστρέψουμε σε θετικό πρόσημο, μπορεί και η χώρα μας», κατέληξε.

Είναι θέμα εμπιστοσύνης

Αναφερόμενη γενικότερα στην ασφαλιστική αγορά, η κ. Πολιτοπούλου παραδέχτηκε πώς «ακόμα υπάρχει θέμα εμπιστοσύνης» των πολιτών προς τον κλάδο και η αξιοπιστία παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, ωστόσο είναι ελαφρώς υψηλότερη από αυτήν προς τους πολιτικούς, τα media και τις τράπεζες. Η φήμη της ασφαλιστικής αγοράς την ακολουθεί από παλιά, διευκρίνισε και φυσικά οφείλεται σε περιστατικά εταιρειών που έκλεισαν, με αποτέλεσμα μεγάλος αριθμός πολιτών να πληγεί οικονομικά. Συνεπώς, αφενός αυτοί πρέπει να αποκατασταθούν, αφετέρου δεν πρέπει να επαναληφθούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.

Χάρη στο εποπτικό πλαίσιο, αλλά και τις προσπάθειες που γίνονται από την ΕΑΕΕ και τις ίδιες τις ασφαλιστικές εταιρείες έχουν γίνει βήματα προς τα εμπρός, αλλά η εικόνα μπορεί να βελτιωθεί περισσότερο.

«Θα θέλαμε πολύ μεγαλύτερη ανάπτυξη στον κλάδο συνολικά και σίγουρα έχουμε ένα ρόλο να παίξουμε», συμπλήρωσε, ωστόσο η δύναμη ανάπτυξης του κλάδου με την ανάγκη ασφάλισης των πολιτών είναι αντίρροπες δυνάμεις με τη δύναμη της μείωσης των εισοδημάτων.

Για αυτό το λόγο δημιουργούνται πλέον στοχευμένα προγράμματα, τα οποία καλύπτουν διαφορετικά τμήματα του πληθυσμού ώστε να μπορούν να ασφαλιστούν όλο και περισσότεροι Έλληνες. Επιπλέον τιμολογιακές προσαρμογές και μετατροπές παλαιών προγραμμάτων βοηθούν, ώστε ακόμα και πελάτες που είναι σε οικονομική δυσπραγία να μην προχωρούν σε διακοπή των συμβολαίων τους.

Με αφορμή την πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής, η οποία έχει απασχολήσει αρκετά τα Μέσα το τελευταίο διάστημα, η κ. Πολιτοπούλου δεν έκρυψε πως σε δεδομένη στιγμή στο παρελθόν εξετάστηκε το ενδεχόμενο η NN να την αγοράσει, όμως, τελικά αυτό εγκαταλείφθηκε για χρηματοοικονομικούς λόγους

Δήλωσε πως εξετάζονται τα επόμενα βήματα της εταιρείας και πως υπάρχει θέληση να επεκταθεί και άλλο η ΝΝ στην ελληνική αγορά, γεγονός που αποδεικνύεται και από το ότι δεν έφυγε ποτέ από την Ελλάδα, παρά το γεγονός ότι τα προηγούμενα χρόνια ήταν ζημιογόνα και παρά τις επενδύσεις συνολικά 300 εκατομμυρίων ευρώ. Την πίστη στην ελληνική αγορά καταδεικνύει και το γεγονός ότι πλέον έχουν επιλεγεί Έλληνες σε όλες τις ανώτερες Διοικητικές θέσεις.

 

4 Comments

  1. Avatar

    Καλά τα όμορφα λόγια, αλλά πείτε μας και το ποσοστό φερεγγυότητας, γιατί την τελευταία φορά που είχε βγει ο πίνακας από την ΤτΕ είχε το χαμηλότερο της αγοράς και πολύ κάτω από το υποχρεωτικό (100%) από τον νόμο… Είχε γύρω στο 43-44% αν θυμάμαι καλά!

    • Avatar

      199% συμφωνα με τα τελευταια στοιχεια

  2. Avatar

    Για ολοκληρωμένη ενημέρωση, το 44,90% ποσοστό φερεγγυότητας που αναφέρεται, αφορά
    το επιπλέον ποσοστό φερεγγυότητας που έχει μία εταιρεία. Γιατί στον ίδιο πίνακα αναφέρεται
    ότι το βασικό περιθώριο φερεγγυότητας της ΝΝ Hellas είναι 252,40 % !!!!!!. Άρα χρειάζεται
    μικρό επιπλέον ποσοστό φερεγγυότητας. Πηγή : Ιδιωτική Ασφάλιση.


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *