Skip to content

Ν. Αντιμησάρης – CEO Ergo Hellas: Οι κρίσεις και η τεχνολογία δημιουργούν μοναδική συγκυρία

Πολύ θετικό κρίνει το μέλλον της αγοράς ο CEO της Ergo Νίκος Αντιμησάρης. Οι απανωτές κρίσεις (πανδημία, φυσικά φαινόμενα, πληθωρισμός) θεωρεί ότι έχουν ευαισθητοποιήσει τα αντανακλαστικά του κοινού απέναντι στο “αναπάντεχο” ενώ και η τεχνολογία προσφέρει δυνατότητες που μπορούν να καταστήσουν την ασφάλιση “συνοδοιπόρο” στο ταξίδι της ζωής ώστε ο κόσμος να πάψει να την ταυτίζει μόνο με το “κακό”. Διαβάστε στη συνέχεια:

Ρεπορτάζ: Χρ. Μωράκη

Μιλώντας στο πάνελ των Ελλήνων CEO τη δεύτερη μέρα του 23ου Συνεδρίου της Ύδρας ο Νίκος Αντιμησάρης εξέφρασε την άποψη ότι αυτή τη στιγμή βιώνουμε ένα πολύ θετικό momentum για την οικονομία, που όλοι ελπίζουν ότι θα συνεχιστεί για κάποια χρόνια. Ο ρυθμός ανάπτυξης μεγαλώνει, κάτι που παραδοσιακά αυξάνει και τη ζήτηση στις ασφάλειες – αυτό διαφαίνεται ήδη και στις ασφαλίσεις ιδιωτών και στις ασφαλίσεις επιχειρήσεων. Από την άλλη, οι πολύ μεγάλες κρίσεις που βίωσε η ελληνική κοινωνία πρόσφατα (πανδημία, πληθωρισμός, ενεργειακό, κλιματική αλλαγή) ευαισθητοποίησαν το κοινό απέναντι στα απρόβλεπτα γεγονότα.

Ως εκ τούτου είναι μεγάλη ευκαιρία για την αγορά να εκμεταλλευτεί αυτή τη συγκυρία για να αναδείξει τη χρησιμότητα των προϊόντων της. 

Ανάπτυξη μπορεί σίγουρα να έρθει από τον κλάδο υγείας και περιουσίας. Οι ασφαλίσεις υγείας είναι από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά  και θα αναπτυχθούν πολύ περισσότερο τα επόμενα χρόνια. Οι εταιρείες εν τω μεταξύ προσφέρουν συνεχώς πιο βελτιωμένα προϊόντα, πιο ολοκληρωμένες και εξατομικευμένες λύσεις.

Στον κλάδο περιουσίας υπάρχουν απίστευτες προοπτικές, τόνισε, που δεν οφείλονται μόνο στην αύξηση των ακραίων φυσικών φαινομένων. Είναι πάρα πολύ χαμηλή η διείσδυση στους ιδιώτες ενώ και στις επιχειρήσεις, οι ασφαλισμένοι μπορεί να είναι περισσότεροι, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πλησιάζουν τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Το γεγονός ότι οι τράπεζες αρχίζουν τώρα και χρηματοδοτούν ξανά την οικονομία θα βοηθήσει τις ασφαλίσεις περιουσίας –το ποσοστό των κατοικιών που είναι σήμερα ασφαλισμένο οφείλεται κυρίως στις δανειακές απαιτήσεις των τραπεζών. Παράλληλα, όσο αναπτύσσονται οι επιχειρήσεις τόσο θα αυξάνονται και οι ανάγκες κάλυψης που έχουν.

Αν βοηθήσει και το κράτος με κάποια κίνητρα, ο Νίκος Αντιμησάρης θεωρεί την τωρινή περίοδο ως “μεγάλη ευκαιρία για να αλλάξει το ποσοστό της ασφαλιστικής διείσδυσης στη χώρα“. Τα προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετώπιζε κάποτε η αγορά και στα οποία οφείλεται μερικώς και η καθυστερημένη της ανάπτυξη, «τα έχουμε αφήσει πολύ πίσω», υπογράμμισε. Εδώ και 10-15 χρόνια έχουμε ένα πολύ αυστηρό εποπτικό πλαίσιο και μια εξίσου αυστηρή και ανεξάρτητη εποπτική αρχή: «Η ελληνική αγορά είναι από τις χώρες που έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά φερεγγυότητας και είναι πολύ σημαντικό αυτό να το διαφυλάξουμε σαν κόρη οφθαλμού. Αλλά πρέπει και να το επικοινωνήσουμε. Η αγορά είναι υπό έλεγχο, δεν έχουμε προβλήματα αυτή τη στιγμή, ούτε αναμένουμε. Περιμένουμε μόνο θετικές εξελίξεις».

Όχι ταυτόσημη με την καταστροφή

Ο Νίκος Αντιμησάρης αναφέρθηκε και στην τεχνολογία: Εκτός όλων των άλλων, έτσι όπως εξελίσσεται, δίνει στην ασφαλιστική αγορά μια μοναδική ευκαιρία να διευρύνει το ρόλο της, είπε. Ο πελάτης συνδέει στο μυαλό του την ασφάλιση με σπάνια και καταστροφικά γεγονότα – σεισμούς, πλημμύρες, δυστυχήματα κ.λπ. που μπορεί και να μη συμβούν ποτέ. Τώρα όμως με το Διαδίκτυο των Πραγμάτων και τα Μαζικά Δεδομένα οι εταιρείες μπορούν να είναι κοντά στον πελάτη περισσότερο από ποτέ, μπορούν πλέον να απαντήσουν και σε πιο καθημερινές, πιο συχνές του ανάγκες και η ασφάλιση να μην είναι συνώνυμη αποκλειστικά με την καταστροφή. Για παράδειγμα, στην υγεία μπορεί η αγορά να του προσφέρει πακέτα με ειδικές καλύψεις, με check up, με εξετάσεις που τον βοηθούν να καταλάβει σε ποια κατάσταση είναι η υγεία του, αν κινδυνεύει από κάτι και τι μπορεί να κάνει για να το αποφύγει.  Η ασφαλιστική μπορεί να είναι δίπλα του από την αρχή που ξεκινά η σχέση του με αυτήν και όχι μόνο μέχρι να τη χρειαστεί λόγω νοσηλείας. Να μην παίζει ρόλο μόνο όταν συμβεί κάτι αλλά και πριν συμβεί! “Έτσι θα έχουμε περισσότερο νόημα για εκείνον, γιατί θα τον βοηθάμε να ζήσει καλύτερα”, είπε χαρακτηριστικά.

Είναι μια μεγάλη πρόκληση, αν όμως επιτευχθεί ο πελάτης θα νοιώσει ότι παίρνει κάτι πίσω από την ασφαλιστική πολύ πιο άμεσα, όχι μόνο στη σπάνια περίπτωση που θα συμβεί το πολύ κακό. «Πιστεύω ότι σε αυτό το τομέα θα δούμε ενδιαφέρουσες εξελίξεις τα επόμενα χρόνια», κατέληξε.

1 Comment

  1. […] την Γενική Διευθύντρια Ελίνα Παπασπυροπούλου, εδώ, εδώ και εδώ. Αναφερθήκαμε επίσης και στα ενδιαφέροντα […]


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *